Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 kiloa pois ennen vuodenvaihdetta. Onnistuuko?

Vierailija
17.07.2024 |

Painoa on sulanut pikkuhiljaa vuoden mittaan mutta ei näin nopeasti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kg/vko alkaa olla maksimi. 0,5 kg/vko pitäisi mennä vielä hyvin muuttamalla ruokavaliotaan pois höttöhiilareista ja sokereista ja vähän liikuntaa päälle. Liikunnalla ei pelkästään laihdu nimeksikään. Nestettä vain poistuu aluksi pari kiloa ja sitten alkaa olla vaikeampaa. Saa rehkiä räkä poskella kuluttaakseen edes yhden epäterveellisen suupalan.

Itselläni tavoitteena -15 kg seuraavan 13 kk:n aikana. Pitäisi onnistua.

Vierailija
22/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 46 v ja olin tosi hoikka ennen 40v. Sain syödä mitä vaan. Mistä voi johtua et nyt ei voi syödä enää juuri mitään. Sama työ, pyöräilen töihin, en omista autoa edes... ihan merkittävä muutos jonka siis itsekin näen miten turvottaa,  rasvaa kertyy, lihasmassa pienenee jne. Ei mulle kuulosta helpolle tollanen painon pudotus kyllä. Ikinä aiemmin ei ole tarvinut edes miettiä mitään tällasta. Monta lastakin on ja raskauksien jälkeen olin hoikka. 

Ammattipiireissä sitä kutsutaan vanhenemiseksi. Aineenvaihdunta hidastuu, pulla maistuu paremmalta, sairauksia alkaa ilmaantumaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 40kg vuoddessa joten pitäisi tuon kympin puolessa vuodessa onnistua kyllä. Olisi terveellisempi pudotusvauhtikin kuin minulla.

Vierailija
24/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunassa on vähän kaloreita vain 80kcal per 100g. Huomattavasti kevyempää kuin pasta. Peruna ei siis lihota jos kohtuudella syö. Muuten laihdutukseen herkut pois, kävelyä tunti päivässä ja siinä se. Joku 5kg kuussa voi lähteä näillä neuvoilla.

Vierailija
25/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "säästöliekit" ja "jos et syö 6 krt päivässä ja juo 5 litraa vettä, et laihdu"-jargonit on ihan huuhaata. Syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat ja sillä selvä. Ei ennen vanhaankaan oltu koko ajan jääkaapilla ja vesipullolla ja silti oltiin hoikempia kuin nykyään. Riippuu ihan siitä, mitä suuhunsa työntää.

Vierailija
26/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan liittyä mukaan pudotukseen. Hyvä ketju ja hyviä neuvoja kaikilta! 31.12.2024 tavoitteena -10 kg, tsemppiä myös muille pudottajille!

Vierailija
27/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon pudottaminen kuukaudessa ja siinäkin taukoja oli ainoa tapa itselleni laihtua niin, että painonputoaminen on jäänyt pysyväksi. Nopeammat sadat yritykset johtivat lopulta lihomaan entistä painavaammaksi.

Vierailija
28/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "säästöliekit" ja "jos et syö 6 krt päivässä ja juo 5 litraa vettä, et laihdu"-jargonit on ihan huuhaata. Syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat ja sillä selvä. Ei ennen vanhaankaan oltu koko ajan jääkaapilla ja vesipullolla ja silti oltiin hoikempia kuin nykyään. Riippuu ihan siitä, mitä suuhunsa työntää.

Näinpä. Itselle tuntus olevan luontainen rytmi tämä "kaksi ateriaa päivässä", jota kaikki kammoavat, mutta itse jaksan ihan hyvin. Syön vain lounaan ja illallisen. Lounas on aika raskas ja illallinen/iltapala puolestaan sitten aika heikko. Jos on urheilua tiedossa niin saatan ennen sitä sitten vielä syödä jotain pientä purtavaa. 

Vuosikausia olen kuunnellut, että pitäisi syödä useammin jne, mutta kun en vaan halua ja ei maistu. Sitäpaitsi tässä pysyy paljon helpommin kärryillä mitä kaikkea sitä on tullut päivän aikana syötyä. 

Vierailija
29/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sadas yritys, tavoite olisi  - 15 kg vuodenvaihteeseen mennessä. Nyt viikko takana, tällä kertaa aion onnistua. Lähtöpaino 100 kg, eli pitäisi onnistua tuossa ajassa. 

Vierailija
30/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 46 v ja olin tosi hoikka ennen 40v. Sain syödä mitä vaan. Mistä voi johtua et nyt ei voi syödä enää juuri mitään. Sama työ, pyöräilen töihin, en omista autoa edes... ihan merkittävä muutos jonka siis itsekin näen miten turvottaa,  rasvaa kertyy, lihasmassa pienenee jne. Ei mulle kuulosta helpolle tollanen painon pudotus kyllä. Ikinä aiemmin ei ole tarvinut edes miettiä mitään tällasta. Monta lastakin on ja raskauksien jälkeen olin hoikka. 

Sama täällä, olen 43v. Paino on noussut viimeisen viiden vuoden aikana, vaikka ruokavalio on terveellinen ja harrastan liikuntaa useamman kerran viikossa. Käytössä nykyään jopa painonhallintalääke, mutta siltikään en laihdu. 😄

Vierailija
31/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25 kiloa onnistuu helposti ja nälkää näkemättä tuossa ajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi