Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 kiloa pois ennen vuodenvaihdetta. Onnistuuko?

Vierailija
17.07.2024 |

Painoa on sulanut pikkuhiljaa vuoden mittaan mutta ei näin nopeasti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, tuohan lähtee parissa-kolmessa kuukaudessa, jos olet ylipainoinen. 

Vierailija
2/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän syystä kommenttini meni moderointiin... noh, yritetään uusiksi hieman eri sanoin.

Mä olen alkuvuonna laihduttanut lievästä ylipainosta normaalipainoon, 13-14 kiloa.

Vierailija
4/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Anna palaa vaan!

Vierailija
5/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän syystä kommenttini meni moderointiin... noh, yritetään uusiksi hieman eri sanoin.

Mä olen alkuvuonna laihduttanut lievästä ylipainosta normaalipainoon, 13-14 kiloa.

Tai laihtunut, ruokavaliomuutoksella.

Vierailija
6/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk aikaa, 2,5kg kuukaudessa eli alle 100g päivä. Puhtaana ihrana 700kcalin energia. Helppo hommat, puolet liikunnalla ja puolet ruoasta. 

Vierailija
7/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa saa lähtemään melkein kuukaudessa. Viisi kiiloa lähtee kuukaudessa helposti.

Vierailija
8/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa viikossa 5 kuukautta ja voilá

Vierailija
9/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistele visvaistasi paskanjauhaja, mässää mässää!

Vierailija
10/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 46 v ja olin tosi hoikka ennen 40v. Sain syödä mitä vaan. Mistä voi johtua et nyt ei voi syödä enää juuri mitään. Sama työ, pyöräilen töihin, en omista autoa edes... ihan merkittävä muutos jonka siis itsekin näen miten turvottaa,  rasvaa kertyy, lihasmassa pienenee jne. Ei mulle kuulosta helpolle tollanen painon pudotus kyllä. Ikinä aiemmin ei ole tarvinut edes miettiä mitään tällasta. Monta lastakin on ja raskauksien jälkeen olin hoikka. 

Vierailija
11/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 kiloa saa lähtemään melkein kuukaudessa. Viisi kiiloa lähtee kuukaudessa helposti.

Riippuu aika paljon siitä lähtöpainosta, jos puhutaan vaikka 65kg naisesta niin 5kg ei todellakaan lähde helposti kuukaudessa ja 10kg pudottaminen puolessa vuodessa vaatii jo aikamoista pinnaa ja itsekuria.

Vierailija
12/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon siitä lähtöpainosta, jos puhutaan vaikka 65kg naisesta niin 5kg ei todellakaan lähde helposti kuukaudessa ja 10kg pudottaminen puolessa vuodessa vaatii jo aikamoista pinnaa ja itsekuria.

10kg puolessa vuodessa lähtee pienillä muutoksilla. 500kcalorin päivämuutos!

Jos ees viitsii käydä vaikka puoli tuntia päivässä kävelemässä, esim työmatkoilla, kaupassa yms. Niin sillä siinä menee jo 100kcal ja tehostaa muutenkin aineenvaihduntaa puolen tunnin pyörälenkki 300kcal 5xvko kävelyä (työmatkat, kaupat, muu hyötyliikunta)  ja 3xvko pyöräily tekee jo noin 500kcal viikossa eli kuukaudessa 6000kcal. Vastaa vähintää 0,5kg ihraa. 

Ruokavaliomuutos 300kcal päivässä. Vastaa kuussa kilon ihraa. 300kcal tarkoittaa todella pientä muutista ruoan suhteen esim. joku vanukaspurkki, makurahka, pieni pulla, patukka.. Vehnäleipä ruisleiväksi jne. 

Näin tippuu jo 1,5kg kuussa paino eikä tässä ollut kuin lisätty 3x puolen tunnin pyöräily viikkoon Hyötykävely tulee jo automaattisesti. 

Vierailija
13/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan ihran energiasisältö ei ole 700 kcal/100 g vaan 900 kcal/100 g kuten minkä tahansa muunkin rasvan.

Vierailija
14/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu, hilareta vähentämällä, puolikiloa viikossa

Vierailija
15/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juhannuksesta pudonnut paino 2,5kg. Pudotettavaa on kylläkin 25kg, joten eihän tuo ole kuin vähän turvotusta vasta lähtenyt.

Vierailija
16/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesipaastolla voi lähteäkin mutta viikossa voi pudottaa enintään sen yhden kilon turvallisesti. Sopivampi on puoli kiloa viikossa eli kaksi kiloa kuukaudessa. Sekin vaatii huomattavia muutoksia elämäntapoihin. "Pikkuhiljaa askel kerralla omaa vauhtia ei tässä mitään kiirettä" tarkoittaa kiloa kuukaudessa ja sen voi tehdä ilman huomattavia elämäntapamuutoksia vain syömällä vähemmän ja jättämällä osan mässystä pois.

Vierailija
17/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu!

Vierailija
18/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 46 v ja olin tosi hoikka ennen 40v. Sain syödä mitä vaan. Mistä voi johtua et nyt ei voi syödä enää juuri mitään. Sama työ, pyöräilen töihin, en omista autoa edes... ihan merkittävä muutos jonka siis itsekin näen miten turvottaa,  rasvaa kertyy, lihasmassa pienenee jne. Ei mulle kuulosta helpolle tollanen painon pudotus kyllä. Ikinä aiemmin ei ole tarvinut edes miettiä mitään tällasta. Monta lastakin on ja raskauksien jälkeen olin hoikka. 

Jos paino alkaa nousta, niin pitää miettiä voiko edelleen syödä mitä vaan, voi toki mutta määrät pitää vähentää.

Vierailija
19/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Sokeri eli limut, pullat, karkit yms., pasta, peruna, leivät pois, niin alkaa tapahtumaan

Vierailija
20/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä onnistuu; puoli kiloa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä