Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassamyyjä paikalle. Kysy mitä haluat!

Vierailija
16.07.2024 |

Kysykää tai kommentoikaa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aina halunnut olla kasalla töissä?

Olen unelma-ammatissa, mutta en enää kauaa. =)

Vierailija
42/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaako aina vähän, kun huomaat, että asiakas tuo ostokset kassalle, eikä käytä automaattikassaa? 

Ei ketuta, koska asiakkaalla on vapaus valita ja olen huomannut asiakkaiden tulevan mieluummin juuri minun kassalleni, koska olen ripeä ja iloinen. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

En ymmärrä kysymystä. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
44/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko usein selkä hartia kipuja tai jumeja? Parhaimmat vinkkisi niihin?

Vierailija
45/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hypit kysymysten yli?

?

Vierailija
46/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko koskaan kenestäkään miesasiakkaasta, että tuolle voisin antaa pillua?

En sitten ikinä. Annan kuitin pyydettäessä ja tarvittaessa vaihtorahat ja se siinä.

Entäs jos miesasiakas antaa reippaan tipin ja iskee silmää samalla?

Valitettavasti en vastaanota tippejä. Kerran joku mies iski silmää minulle ja iskin takaisin, niin mies alkoi tuijottaa kengänkärkiä, punaisena ujostui ja lähes pakeni paikalta. =)

Vierailija
47/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako työssäsi jotain etuja esim alennuksia omasta ostoksesta tai ilmaisia tuotteita tms.?

Saa.

Vierailija
48/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielessä pyörii kun asiakkaita ei ole?

Sellaisia tilanteita on harvoin ja aina löytyy tekemistä. =)

Vierailija
49/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö ja tykkäätkö pyllyleikeistä?

Vierailija
50/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen automaattikassojen tuloa, minkä ikäiset ostivat eniten kondomeja? Ja miten paljon niitä menee? Sukupuolijakauma ostaessa?

Nuoret ostivat kumeja ja hyvä niin ja eniten niitä menee keväisin ja kesäisin. Pariskunnat ostivat ja ostavat edelleen niitä yhdessä.

Vierailija
51/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko pillua?

En koskaan anna.

oot mies?

Olen onnellisesti naimisissa. =)

Vierailija
52/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa olet työssä?

Vierailija
53/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en juonut aktiivisesti,minulta kysyttiin papereita yli neljäkymppisenäkin ostaessani tupakkaa. (Olisittepa nähneet ne teini-tyttöjen ja lähes eläkeiässäkin olevien nolostuneet ilmeet). Nyt kun olen olen tissutellut päivittäin pari vuotta (traumaattiset kokemukset,masennus,ahdistus jne) papereita ei yllättäen uskalla kysellä enää kukaan. Muutos tuli täysin yllättäin. Ennen säännöllistä tissuttelua ja tunne-elämäni turruttamista minua tykkäsivät seurailla myös myymäläetsivät,koska olemukseni oli sosiaalisissa tilanteissa niin ahdistunut ja hermostunut,vaikken ole varas. Osaatko aloittaja selittää ilmiön muullakin,kuin ulkoisilla seikoilla? Itselläni on vahva kokemus siitä,että mitä puhtaampi sielu eli herkempi ympäristölle plus myös kauniimpi ulkonäkö ihmisellä on,sitä herkemmin kassaneidit ym kyylät hänen kimppuunsa käyvät, vaikka ikää olisi vaikka kuusikymmentä, mutta hei,ehkä tää on vaan meidän kylillä :)

Kaupalla on ikärajavalvontaa eikä sen tarkoitus ole kyylätä onko joku alkoholisti tai ei. Ohjeistuksen mukaan alkoholin, tupakan ja rahapelien myynnin suhteen ikä tarkastetaan asiakkaalta, jos hän vaikuttaa alle 30-vuotiaalta. Kokemukseni mukaan ikää ei aina ole helppoa arvioida ulkonäöltä, koska vanhempi aikuinen ihminen saattaa näyttää alaikäiseltä ja nuori puolestaan vanhemmalta. Toivottavasti osasin vastata kysymykseesi. =)

Vierailija
54/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko pillua ja persettä?

Vierailija
55/56 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat parhaat ja huonoimmat vitsit joita olet kuullut asiakkaalta.

Huonoimmat liittyvät kaksimielisiin etukortin höyläämisiin tai väitetään, että myyjänä vedän välistä ja sen vuoksi hinnat ovat korkeat. :|

Hauskimmat ovat olleet treffipyynnöt ja kerran eräs mies halusi harjoitella salaa kosimista kanssani, koska tämän tyttöystävä työskenteli kilpailevalla firmalla kassamyyjänä.

Vierailija
56/56 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinua pyytää hotelliin treffeille ja saako mies ostaa sinulle seksikkäitä alusasuja prisman vaate osastolta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän