Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olit tänään onnellinen?

Vierailija
16.07.2024 |

Minä olin siksi, että olen terve ja minulla on ystävä. Ja kun söimme eväitä järven rannalla, varpuspari tuli meitä katselemaan kauniisti ja ruokaa kerjäämään. Ei voitu antaa, kun ei ollut niille terveellistä. Mutta kauniita hetkiä. Tällaisten takia elän.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai ole ainoa onnellinen? Jakakaa muutkin onneanne meidän muiden iloksi.

Vierailija
2/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasinpa vetää yhtä jamppaa turpaan tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on mukavaa aikaa, mutta Helsingin alueella varsinkin lokit ovat tosi hankalia jos haluaa  mitään syödä. Jäätelöä en edes ajattele.

Vierailija
4/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on mukavaa aikaa, mutta Helsingin alueella varsinkin lokit ovat tosi hankalia jos haluaa  mitään syödä. Jäätelöä en edes ajattele.

Älä valita vaan jaa ilosi! Myös lokeille ;)

Vierailija
5/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä! Linnut laulaa, lämpö hellii. Tämä masentunut kestää omissa nahoissaan paremmin. 

Vierailija
6/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla virkeänä hyvissä ajoin. Kolme vapaapäivää nyt. Siivosin vähän ja kävin kaupassa. Kävin pojan kanssa iltasella autoajelulla ja kävimme uudelleen kaupassa ostamassa juustokakkuun ainekset. Kakku hyytymässä ja huomenna nautitaan. Ystävälle viestittelin ja sovittiin huomiselle kyläily.

Vierailija
7/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä työvuoro ja seuraavaksi on muutama vapaa. On mukavaa istua iltaa hissukseen ja kuunnella hyvää musiikkia kun ei tarvitse herätä kellonsoittoon aamulla. Mukavaa iltaa muillekin!

Vierailija
8/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno sää, lapset aikuisia, isällä (89 v.) kaikki hyvin, rakkaani tuli hyvällä mielellä töistä, ruoka oli loistavaa ja naapurit poissa.

Vierailija
9/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakku, nam. Menee yöunet ajatellessa.

Vierailija
10/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin vanhaa koiraa uimassa, se tuli iloiseksi. Poimin mustikoita aamupalalle. Vaihdoin lakanat ja köllin puhtaassa sängyssä. Olin onnellinen miten ihana mies mulla on, tein hänelle iltapalaa ja laitoin kahvit aamuksi hänelle valmiiksi, kun lähtee töihin. Tapasin ystävää ja tunsin yhteyttä! 

Ihana upea päivä 

Vierailija
11/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin kuukausi sitten ostetut pensaat istutettua.

Vierailija
12/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hyvä sää. Harmittavaa kuvitella, että monissa muissa maissa on ympäri vuoden yhtä valoisaa ja lämmintä. Ja että kohta tulee talven pimeys, kylmyys ja märkyys taas niskaan Suomessa.

Vierailija
13/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasinpa vetää yhtä jamppaa turpaan tänään.

Heh! Vai oikein meinasit. Kyseinen "jamppa" ärsytti sinua ja ajattelit että voisit lyödä häntä. Et kuitenkaan ikinä uskaltaisi tehdä niin.

Vierailija
14/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä. Hain aamulla pensaasta mustaherukoita aamupalalle. Luin hyvää kirjaa. Poimin vadelmia. Uin aamulla ja nyt auringonlaskussa.

Ystävä soitti ja toisen kanssa viestiteltiin.

Aikuisilla lapsilla kaikki hyvin.

Vierailija
15/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänäänkin onnellinen siksi koska tiedän, että noin vuoden päästä pääsen vanhuuseläkkeelle. Siihen asti aion olla työtön kuten viimeiset kaksi vuotta olen jo ollut.

Vierailija
16/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen juuri Youtubesta Johann Straussin Suurimpia hittejä. Eka kommentti siellä sen sanoo: "When a person is in a bad mood or feels down, nothing can lift the spirit more than listening to Strauss."

Vierailija
17/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään onnellinen koska oli vapaapäivä, nivelrikkokivut ei olleet kamalia, ihana tuulenviri kun istuin parvekkeella syöden jääjugurttia. Nää on niitä elämän pieniä tähtihetkiä

Vierailija
18/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa uskosta Jeesukseen - on perusrauha sydämessä, myös ystävistä, puolisosta, sukulaisista, kesästä, auringosta, liikunnasta.

Vierailija
19/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut onnellinen : (

Vierailija
20/23 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut onnellinen : (

Huomenna sitten on uusi päivä. Onnea siihen! Vai haluatko kertoa, miksi et ollut tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän