Kaupan kassamyyjä paikalle. Kysy mitä haluat!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko saat palkkaa? (peruspalkka + lisät keskimäärin)
Liian vähän. :(
Vierailija kirjoitti:
Annatko pillua?
En koskaan anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko koskaan kenestäkään miesasiakkaasta, että tuolle voisin antaa pillua?
En sitten ikinä. Annan kuitin pyydettäessä ja tarvittaessa vaihtorahat ja se siinä.
Entäs jos miesasiakas antaa reippaan tipin ja iskee silmää samalla?
Saako työssäsi jotain etuja esim alennuksia omasta ostoksesta tai ilmaisia tuotteita tms.?
Mitä mielessä pyörii kun asiakkaita ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mieluimmin kassalla vai auttelemassa ip-kassalla?
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa, mutta olen mieluiten ip-kassalla.
Ennen automaattikassojen tuloa, minkä ikäiset ostivat eniten kondomeja? Ja miten paljon niitä menee? Sukupuolijakauma ostaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko pillua?
En koskaan anna.
oot mies?
Kun en juonut aktiivisesti,minulta kysyttiin papereita yli neljäkymppisenäkin ostaessani tupakkaa. (Olisittepa nähneet ne teini-tyttöjen ja lähes eläkeiässäkin olevien nolostuneet ilmeet). Nyt kun olen olen tissutellut päivittäin pari vuotta (traumaattiset kokemukset,masennus,ahdistus jne) papereita ei yllättäen uskalla kysellä enää kukaan. Muutos tuli täysin yllättäin. Ennen säännöllistä tissuttelua ja tunne-elämäni turruttamista minua tykkäsivät seurailla myös myymäläetsivät,koska olemukseni oli sosiaalisissa tilanteissa niin ahdistunut ja hermostunut,vaikken ole varas. Osaatko aloittaja selittää ilmiön muullakin,kuin ulkoisilla seikoilla? Itselläni on vahva kokemus siitä,että mitä puhtaampi sielu eli herkempi ympäristölle plus myös kauniimpi ulkonäkö ihmisellä on,sitä herkemmin kassaneidit ym kyylät hänen kimppuunsa käyvät, vaikka ikää olisi vaikka kuusikymmentä, mutta hei,ehkä tää on vaan meidän kylillä :)
Mitkä ovat parhaat ja huonoimmat vitsit joita olet kuullut asiakkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä pyörii kun asiakkaita ei ole?
Jos ihan rehellisiö ollaan niin joskus on käsi karannut housuihini jos olen juuri palvellut oikein komeaa asiakasta 😉 Mutta tietenkin niin ettei kukaan ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten asiakkaan tulisi asetella tuotteet liukuhihnalle, jotta se helpottaisi työtänne?
Tähän on monta vastausta, mutta ei ainakaan kasata kaikkea isoon läjään ja olla laittamatta puomia jos takanasi on toinen asiakas.
Sanoisitko meille täällä nyt mitä et kinä päästäisi suustasi kassalla ollessasi?
Vierailija kirjoitti:
Mille ketjulle työskentelet (S/K/R-kioski jne)?
Olen ollut useammassa firmassa töissä, mutta en uskaltaisi työskennellä kioskilla. Jätän mainitsematta nykyistä työpaikkaani. =)
Vierailija kirjoitti:
Jos näet komean incel-miehen niin kiihottaako ajatus rajusta takaapäin seksistä kaupan varastotilassa?
Ot mulla on pesismaila ja vaseliinia. Voin tulla kairaamaan sua jos esität kassan myyjää.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tavallinen työpäiväsi?
Jokainen päivä on erilainen, mutta riippuu olenko tavallisella kassalla, hyllyttämässä vaiko ip-kassalla. Aina kuitenkin tervehdin asiakasta iloisesti. =)
Vierailija kirjoitti:
Jos näet komean incel-miehen niin kiihottaako ajatus rajusta takaapäin seksistä kaupan varastotilassa?
En mieti moisia, joten ei ikinä.
En sitten ikinä. Annan kuitin pyydettäessä ja tarvittaessa vaihtorahat ja se siinä.