Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää ehdotella seksiä vaimolleni

Vierailija
16.07.2024 |

95/100 kerroista hän kieltäytyy.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko sulla pieni penis? jos siinä syy?

Myös niin iso rasvamonttu voi olla että normaali ei riitä

Anteeksi. Tarkoitin tietysti että limamonttu.

Vierailija
22/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia. Itse kun de yhteys kumppaniin katoaa, ei seksikään oikein kiinnosta. Mies ei halua viettää aikaa perheensä kanssa. Mitään yhteistä ei voi suunnitella kun tuohtuu ettei ole aikaa tai rahaa tai ei vain Juuri nyt jaksa. Viikonloput olut on tärkeämpää kuin yhteinen aika. Ja sitten mies ihmettelee miksi en halua seksiä useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin vastaavan tilanteen ottamalla rakastajattaren. Nyt perussaanti hoituu sitä kautta ja välillä aina muistaessani ehdottelen myös vaimolle. Kieltäytyminen ei harmita yhtään, mutta jos se se 5% hetki osuu kohdalle, niin on pelkkää plussaa saada välillä toistakin pimperoa vaihtelun vuoksi.

Välit vaimoon pysyy hyvänä, kun ei tarvitse olla tatti otsassa seksin puutteen takia. Yhtään ei ole ihmetellyt, miksi olen yhtäkkiä niin hyvällä päällä koko ajan.

Vierailija
24/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus:

60% kerroista - Ei kiitos neutraaliin sävyyn

30% kerroista - Äkäistä palautetta, jopa aggressiiviseen sävyyn

10% kerroista - Kyllä kiitos

Lopetin kyseleminen. 

Meillä sama mut 60% äkäinen vastaus. 30 % neutraali. Kyllä sitä mielellään kyselee et oisko mitään seksihommia. 

Vierailija
25/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin huono sängyssä ettei vaimoa huvita. Hyvää seksiä saava nainen haluaa kyllä.

Vierailija
26/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kaksi vuotta kuollutta makuuhuoneessa. Nyt syksyllä aloitetaan terapia, itsellä on varasuunnitelmana maksullisissa käynti jos terapia ei auta. Tulee paljon halvemmaksi kuin avioero.

Vierailija
27/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin huono sängyssä ettei vaimoa huvita. Hyvää seksiä saava nainen haluaa kyllä.

Ei se ole aina näinkään. Itsellä kokemusta suurista kehuista ja jatkuvasta himosta seksin kanssa, koska oli hänen mielestä loistavaa ja omastakin mielestä oikein hyvää, mutta kun naisen asiat eivät kiinnostaneet minua muuten, lopetti hän haluamisen lopulta kokonaan. Ei harmita ero, mutta alun seksiä jäin kaipaamaan.

Vierailija
28/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen haluaa seksiä, jos se on hyvää ja mies haluttava. Vaan mitäpä sinä sellaisesta tietäisit.

Missä luki, että ap on mies?

Vierailija
29/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi kysellä. Mieheni tietää kyllä että olen aina valmis kun häntä kiinnostaa. Vähemmän haluavan ehdoillahan näissä pitää mennä. Ketään ei voi pakottaa. Vonkaaminen ei ole mun juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi