Ihanin, kiihottavin asia, jota sinulle on sanottu seksin aikana?
Sekä miesten, että naisten kokemuksia kaipaillaan.
Kommentit (25)
Seksin aikana olen kuullut vain niitä perus juttuja, "voihki vain, tuntuuko hyvältä, haluatko kovempaa". Kiihottavintaon on kyllä ihan vain jos mies ääntelee korvaani.
Kerran olin suhteessa mieheen, jonka kanssa pystyin keskustelemaan siitä, että halusin hänen kaverinsa tyttöystävää. Olimme heidän mökillä saunaan menossa, ja mies kuiskasi minulle "eikö ole kaunis peppu" kun omasta mielestäni vaivihkaa seurasin tämän kaverin tyttiksen riisumista ja saunaan menoa. Yleensä en naisista innostu, mutta se oli kyllä syntisen kaunis nainen.
Itseä kiihottaa aivan valtavasti, jos mies puhuu seksin aikana, että haluaa siementää minut. Mitä tuhmemmin sekä yksityiskohtaisemmin asiaa ilmaisee, sitä kuumemmaksi se minut saa.
Ei tule mieleen, mutta ainakaan en pidä sängyssä sellaisesta rivosta kielenkäytöstä ja rumista sanoista. Kuulostaa mun korvissa juntilta. En yleensä käytä niitä edes kiroillessa. Samalla vihjeenä, että kaikki naiset eivät niistä tykkää.
Thai hieronnassa halusin hieronnan ja sitten panon. Hieronnan jälkeen tulikin toinen tyttö pantavaksi, hyvin pienikokoinen. "Aih, liian iso", kiljaisi, kun tyrkkäsin häntä voimalla takaapäin.
Meidän pitää tapetoida tämä makkari!