Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilaudalle kirjoitettu viesti Jussi Halla-ahon kodin polttamisesta käynnisti poliisitutkinnan Voi vit**tu mitä menin tekemään.

Vierailija
16.07.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010568042.html

Jännittävä nähdä miten Vauva- palstan meneillään olevista rikostutkinnoista tullaan uutisoimaan. Viimeksi eilen palstasta tehty useita rikosilmoituksia, syy aina sama kuin tässä ylilaudan tapauksessa, perussuomalaisiin ja heidän äänestäjiinsä kohdistuvat uhkaukset ja vihapuhe.

Onneksi nämä otetaan vakavasti ja tekijä joutuu vastuuseen!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on mahdollista? Ylilauta on persupalsta.

Vierailija
22/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi olla ärsyttävä ja päätyi julkaisemaan henkeen ja terveyteen kohdistuvan uhkauksen? Ihan vain ärsyttääkseen? 

Vinksahtanutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Tor-selain?

Tor on lyhenne sanoista The Onion Router. Kyseessä on verkko, joka anonymisoi verkkoliikenteen ja tekee siten surffaamisesta aidosti yksityistä. Tor hyödyntää verkkoliikenteen anonymisoinnissa erityistä salaustekniikkaa, joka kehitettiin alun perin Yhdysvaltain laivaston tutkimuslaboratorion toimesta suojaamaan Yhdysvaltain tiedusteluviestintää. Sittemmin Tor-selaimesta on tullut laajalti tunnettu avoimen lähdekoodin alusta, joka on kenen tahansa käytettävissä.

Verkkoselaimen lisäksi Tor tarjoaa myös muita palveluita, jotka mahdollistavat palvelinten ja verkkosivustojen anonymiteetin, joista yksi on niin kutsuttu .onion. Kyseessä on salattu verkko-osoite, johon pääsee ainoastaan Tor-selaimen kautta ja joka piilottaa sekä verkkosivuston että vierailijoiden henkilöllisyyden. Tämän monimutkaisesti suojatun yhteyden ansiosta Tor pystyy tarjoamaan sekä sivuston ylläpitäjille että kävijöille anonymiteetin. Tor-verkosta k

Muuten hyvä yritys, persu, mutta vauva-palsta ei ole hyväksynyt sipuliverkon exist nodeista tulevia viestejä varmaan 5-6 vuoteen. Toki blocklistinä toimii yleinen exit nodejen blocklisti (dan.me.uk) jota päivitetään tunnin välein, eli joku todella vaivaa näkevä oman noden ylös laittava nikkari voi tuon väliaikaisesti kiertää, mutta tyypilliselle vihapuhe-persulle täysin hyödytön metodi.

Vierailija
24/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt sähköisen rikosilmoituksen useiden persujen uhkailuista tällä palstalla.

Kerron tästä usein kohteelle, ja näillä on aina samat selitykset tyyliin "joo joo, niin varmaan teit, lehmät lentää"

Pilkka osuukin omaan nilkkaan kun saatte rikosrekisterin.

Ei laitonta uhkausta merkitä rikosrekisteriin. Siitä saa pari päiväsakkoa. Plus, poliitikkojen epämääräisiä uhkailuja ei todellakaan tutkita. 

Vierailija
25/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt sähköisen rikosilmoituksen useiden persujen uhkailuista tällä palstalla.

Kerron tästä usein kohteelle, ja näillä on aina samat selitykset tyyliin "joo joo, niin varmaan teit, lehmät lentää"

Laiton uhkaus on asianomistajarikos. Poliisi ei tutki toisen puolesta tehtyä rikosilmoitusta.

Vierailija
26/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tekijä EI joutunut mihinkään vastuuseen koska ei ollut tosissaan. Itseäkin on syytetty laittomasta uhkauksesta mutten ollut tosissani joten syyte ei edennyt. 

Vierailija
27/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiton uhkaus on asianomistajarikos. Poliisi ei tutki toisen puolesta tehtyä rikosilmoitusta.

Tutkii Halla-ahon tapauksessa. Muut käyttäjät teki rikosilmoituksen jos luin oikein.

Vierailija
28/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ettei ap ole tehnyt ilmoituksia vihervassareihin ja vassareihin kohdistuvista uhkauksista. Hassuapa hyvinkin.

Vierailija
29/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap spämmännyt pari päivää miten perussuomalaisia uhkaillaan, mutta muita uhkailuja ei ole näkynyt kuin ap:n spämmäykset.

Vierailija
30/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Tor-selain?

Tor on lyhenne sanoista The Onion Router. Kyseessä on verkko, joka anonymisoi verkkoliikenteen ja tekee siten surffaamisesta aidosti yksityistä. Tor hyödyntää verkkoliikenteen anonymisoinnissa erityistä salaustekniikkaa, joka kehitettiin alun perin Yhdysvaltain laivaston tutkimuslaboratorion toimesta suojaamaan Yhdysvaltain tiedusteluviestintää. Sittemmin Tor-selaimesta on tullut laajalti tunnettu avoimen lähdekoodin alusta, joka on kenen tahansa käytettävissä.

Verkkoselaimen lisäksi Tor tarjoaa myös muita palveluita, jotka mahdollistavat palvelinten ja verkkosivustojen anonymiteetin, joista yksi on niin kutsuttu .onion. Kyseessä on salattu verkko-osoite, johon pääsee ainoastaan Tor-selaimen kautta ja joka piilottaa sekä verkkosivuston että vierailijoiden henkilöllisyyden. Tämän monimutkaisesti suojatun yhteyden ansiosta Tor pystyy tarjoamaan sekä sivuston ylläpitäji

Mutta voit sentään lukea anomuumina!

Vierailija
31/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän käydä vähän lukemassa Hommaforumin kirjoituksia?

Vierailija
32/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen on vielä aivoiltaan vauva, ainakin joskus.

Vierailija
33/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkii Halla-ahon tapauksessa. Muut käyttäjät teki rikosilmoituksen jos luin oikein.

Esiselvityksen voi tehdä, mutta varsinaista esitutkintaa ei voi aloittaa, ellei asianomistaja vaadi epäillylle tekijälle rangaistusta.

Vierailija
34/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon uhkailija  sanoi  äänestäneensä  persuja,  joten  persupalsta  on.

Vierailija
35/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap spämmännyt pari päivää miten perussuomalaisia uhkaillaan, mutta muita uhkailuja ei ole näkynyt kuin ap:n spämmäykset.

Näinhän se on. Ap spämmäilee siitä miten muut spämmäilee, vaikka itse on se yksi ja ainut spämmääjä. 

Vierailija
36/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riehuu siellä muutama vassarikin. 

Vierailija
37/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihmisiltä usein unohtuu, että ei voi sanoa ja kirjoittaa mitä vain. Rikos on rikos, tapahtui se netissä tai livenä.

Ihan yleisesti olisi hyvä, jos nykyäisin yleinen agressiivinen ja vihamielinen puhetapa muuttuisi siistimmäksi.  Sitä voi hyvin sanoa, että ei pidä jostakusta ihmisestä tai jostakin puolueesta, että on itse eri mieltä jonkun kanssa, mutta törkypuhe ja uhkaileminen eivät käy.

Vierailija
38/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli ampumauhkauksia taas, niistä laitettiin poliisille ilmoitus ja tänään on taas jouduttu palstan asioita poliisin kanssa selvittelemään. Ilmeisesti vauvapalstasta menossa Suomen historian laajin vihapuhe- tutkinta joten kyllä tullaan asiasta laajasti aikanaan uutisoimaan

Kannattaisi varmaan tarkistaa lääkitys. Vihapuhe-nimistä rikosta ei ole edes olemassa.

Vierailija
39/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riehuu siellä muutama vassarikin. 

Uhkailija oli persu.

"Minulla ei ole mitään Halla-ahoa taikka perussuomalaisia vastaan. Itse asiassa äänestin kyseistä puoluetta viime vaaleissa. Olen pahoillani tapahtuneesta ja ymmärrän toimineeni asiattomasti, mies kertoi poliisikuulusteluissa viime vuoden maaliskuussa."

Vierailija
40/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon uhkailija  sanoi  äänestäneensä  persuja,  joten  persupalsta  on.

Kuka tahansa voi väittää äänestäneensä mitä tahansa puoluetta. Ei sitä kukaan ole todistamassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä