Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa aseksuaaleja miehiä?

Vierailija
16.07.2024 |

Mistä sellaisen löytää?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus oli aseksuaali, liekö sitten myös autismin kirjolla. Jäi vaille diagnoosia rautakauden Palestiinassa.

Aika moni valaistunut mies valitsee keskittää elämänsä muihin elimiin, kuin penikseen. Mitä enemmän veri kiertää alapäässä, sitä heikompi toiminta on yläpäässä :/

Vierailija
42/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitö ihmettä nyt taas. Suurin osa näistä viesteistä ei nyt liity aseksuaalisuuteen mitenkään. 

Ja tälleen erittäin "yliseksuaalisena" autistina huvittaa vähän tuo autismin liittäminen asiaan. Siis uskon kyllä, että aseksuaalisuus voi olla autisteilla yleisempää kuin muilla, mutta harvinaista se silti on. Yksikään mun tuntema autisti ei oo aseksuaali, vaan hyvinkin päinvastoin. 

Jaa, eihän tuossa nyt yritetty mitenkään väittää kaikkien autististen olevan tietynlaisia tai yleistää, todettiin sen vain olevan yleisempää. Stereotyyppinen autismikirjolla oleva toki nähdään aseksuaalina. Olen toki itsekin autismikirjolla oleva aseksuaali, joten stereotypiat pitävät kohdallani tässä ja monessa muussakin paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus oli aseksuaali, liekö sitten myös autismin kirjolla. Jäi vaille diagnoosia rautakauden Palestiinassa.

Jeesus eli antiikin aikana, aikana, jolloin Rooma hallitsi maailmaa. Silloin ei tunnettu autismikirjoa, joka löydettiin tai siis asperger keksittiin vasta toisen maailmansodan aikoihin.

Toki autisteja on kuitenkin ollut aina olemassa. Jeesukseen asia ei toki liity, harvemmin autistit on mitään karismaattisia kansankiihottajia. 

Vierailija
44/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä haarojen levittämisessä on niin vaikeaa? Pidät silmät kiinni ja ajattelet isäntämaata. 

Jos et kertakaikkiaan pysty ottamaan munaa sisään oksentamatta niin miksi ihmeessä haluat elämääsi miehen jonka kanssa panemisen vaara on aina olemassa? Mikset ala elämään naisen kanssa? Naiset ovat yleensä parempia kuuntelijoita eikä kaikki naiset ole mielenvikaisia skitsolesboja.

Vierailija
45/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin haluaisin tavata sellaisen mukavan ja normaalin miehen, iältään noin 33-45v. 

Ei ole normaali jos on haluton mies.

Ei ole normaali, jos ei osaa edes pilkkua käyttää.

Vierailija
46/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitö ihmettä nyt taas. Suurin osa näistä viesteistä ei nyt liity aseksuaalisuuteen mitenkään. 

Ja tälleen erittäin "yliseksuaalisena" autistina huvittaa vähän tuo autismin liittäminen asiaan. Siis uskon kyllä, että aseksuaalisuus voi olla autisteilla yleisempää kuin muilla, mutta harvinaista se silti on. Yksikään mun tuntema autisti ei oo aseksuaali, vaan hyvinkin päinvastoin. 

Jaa, eihän tuossa nyt yritetty mitenkään väittää kaikkien autististen olevan tietynlaisia tai yleistää, todettiin sen vain olevan yleisempää. Stereotyyppinen autismikirjolla oleva toki nähdään aseksuaalina. Olen toki itsekin autismikirjolla oleva aseksuaali, joten stereotypiat pitävät kohdallani tässä ja monessa muussakin paikkansa.

Mulle on jotenkin ihan vieras sellainen stereotypia autisteista, että olisivat aseksuaaleja. Tiedän siis toki, että erinäiset LBTQA-jutut on autisteilla yleisempiä kuin neurotyypillisellä väestöllä. 

Vierailija
47/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni valaistunut mies valitsee keskittää elämänsä muihin elimiin, kuin penikseen. Mitä enemmän veri kiertää alapäässä, sitä heikompi toiminta on yläpäässä :/

Ei aseksuaalisuus ole valinta. 

Vierailija
48/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää impoilla? Se ehkä selittää, mutta muuten tuo on vain kateellisten panettelua. Se ei tee ihmisestä älykkäämpää, että alapäässä ei kierrä veri. 

Vierailija
49/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä haarojen levittämisessä on niin vaikeaa? Pidät silmät kiinni ja ajattelet isäntämaata. 

Jos et kertakaikkiaan pysty ottamaan munaa sisään oksentamatta niin miksi ihmeessä haluat elämääsi miehen jonka kanssa panemisen vaara on aina olemassa? Mikset ala elämään naisen kanssa? Naiset ovat yleensä parempia kuuntelijoita eikä kaikki naiset ole mielenvikaisia skitsolesboja.

Wtf? Jos on romanttisesti kiinnostunut miehistä eikä naisista, niin kai sitä miehen kanssa haluaa suhteen.

Aseksuaaleja miehiä on olemassa ihan siinä kuin aseksuaaleja naisiakin. 

Vierailija
50/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen eli koiraan seksuaalisuuteen yleensä kuuluu maksimaalinen siittäminen ("seksi"). Masentunut eli pariutumishierarkiassa syrjäytetty tai korkeaestrogeeninen mies saattaa olla haluton siittämään. Kuitenkin tällöinkin, jos mies pääsee seksin makuun, saattaa mieli muuttua ja miehisyys herätä. Miehen estrogeeniä lisää esim. äidin kehosta lapseen siirtyneet synteettiset estrogeenivalmisteet, vesistöön liuennet synteettiset estrogeenivalmisteet, tai ylipainosta (rasvasoluissa muodostuu estrogeeniä)

En suosittele hakeutumaan miehen kumppaniksi ollenkaan, jos et itse välitä seksistä. Suurin syy miehille hakeutua parisuhteisiin on säännöllinen seksi. Elä sinkkuna ja keskity naiskavereihin, tällaisia naisia alkaa olemaan aika paljon

Sinä et selvästikään tiedä asiasta hölkäsen pöläystä. Ja julistat sitä häpeäksesi kovaan ääneen vielä julkisesti. 

Vierailija
51/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaalinen (minulla ei ole pakottavaa halua yhtyä muihin ihmisiin) ja aromanttinen (en ihastu) mies. En ole autisti :) Muilta osin olen ihan tavallinen.

Vierailija
52/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anal-seksuaali? Eikös tämä palsta ole tuollaisia täynnä..

Vierailija
53/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalinen mies voi olla yksinäinen mies, joka ei tarvitse naista mihinkään tarkoitukseen.

Vierailija
54/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekis toisinaan sitten taas ei  =)  ehkä olen  55% a.s.

Vierailija
55/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo on naisen hyvä ystävä monessa mielessä.

Vierailija
56/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kumppani ollaan aseksuaaleja. Olemme homopariskunta jos sillä on mitään merkitystä tässä asiassa.

Vierailija
57/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jolla nollatason lipido ja joka ei ole lainkaan seksuaalisesta toiminnasta kiinnostunut. Onko tällaisia miehiä? Minä olen miettinyt myös. Sama se on homo ottaa kämppäkaveriksi.

Lipido 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
58/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan parisuhteessa, niin ei tee mieli. Ei tunnu haittaavan.

Vierailija
59/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaalinen (minulla ei ole pakottavaa halua yhtyä muihin ihmisiin) ja aromanttinen (en ihastu) mies. En ole autisti :) Muilta osin olen ihan tavallinen.

Hyvä! Saatiin asiantuntija paikalle. Aseksuaalisuus ei siis liity vammaan eikä traumaan. 

Vierailija
60/72 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen motiivi mielistellä naista on seksi. Mies ajattelee saavansa siitä toiminnasta naiselta seksiä palkinnoksi. Jos halu saada seksiä puuttuu, ei miehellä ole mitään syytä edes hakeutua naisen seuraan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi