Onko olemassa aseksuaaleja miehiä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen eksäni oli.
Kun alettiin seurustella en sitä tajunnut, olin kai vain liian pilvilinnoissa ja sokea ja kuuro.
Se alkoi ilmetä vähitellen yhä selvemmin. Yritin pistää sen väsymyksen piikkiin, työskenteli paljon ja oli väsynyt.
Mutta kun se meni siihen että koskea ei saanut enää ollenkaan, seurasi raivonpuuska ja huuto että en minä mikään casanova ole. Kaikki kosketus loppui koska minä en ollut se joka teki sitä ensin. Hän ei koskaan, vaikutti olevan vastenmielistä.
Tasan tarkkaan tiedän että kyse ei ollut mistään toisesta naisesta, sitä on turha tulla edes esittämään. Se mies ei naisee koskenut vapaaehoisesti, ei kehenkään. Oli jotenkin niin sulkeutunut kuin osteri. Jos lähestyi niin naps kuori kiinni. Opin huomaamaan että hän ei osannut tuntea mitään. Jotenkin niinkuin jäätynyt.
Sitten kun sanoin että saa muuttaa ulos, asunto oli minun, me
Suurimmalla osalla tuosta sanomastasi ei ollut tekemistä aseksuaalisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies taisi kuvauksesta päätellen olla myös autismikirjolla?
- ei välttämättä. Tiedän hyvin samantyyppisen tapauksen läheltä ja ei ole autisti. Ihan tavallinen, sosiaalinen nuorehko mies. Aivan kuten tämä tapaus! Näitä siis on.
Sinäkö muka olet pätevä diagnosoimaan autismin, vai miksi noin sanot?
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuuden ja autismikirjon välillä on todettu olevan yhteyttä niin, että aseksuaalisuus on autismikirjolla olevien keskuudessa huomattavasti yleisempää kuin muun väestön keskuudessa. Toisaalta taas se, mitä joku pitää aseksuaalisuutena eli halua kosketusta saattaa todellisuudessa johtua autismikirjosta.
Olen tuntenut aseksuaalin, joka oli narsistinen uhriutuja. En tiedä diagnoosista, mutta tällainen kummallinen masokistin tapainen tyyppi. Veltto ja aikaansaamaton muutenkin, helppo kuvitella ettei myöskään seiso.
Itsekin haluaisin tavata sellaisen mukavan ja normaalin miehen, iältään noin 33-45v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ei välttämättä. Tiedän hyvin samantyyppisen tapauksen läheltä ja ei ole autisti. Ihan tavallinen, sosiaalinen nuorehko mies. Aivan kuten tämä tapaus! Näitä siis on.
Sinäkö muka olet pätevä diagnosoimaan autismin, vai miksi noin sanot?
Olen täysin varma. Tunnen tämän ihmisen. En siis tuota mistä tässä kirjoittaja aiemmin kertoi, mutta tämän minkä mainitsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuuden ja autismikirjon välillä on todettu olevan yhteyttä niin, että aseksuaalisuus on autismikirjolla olevien keskuudessa huomattavasti yleisempää kuin muun väestön keskuudessa. Toisaalta taas se, mitä joku pitää aseksuaalisuutena eli halua kosketusta saattaa todellisuudessa johtua autismikirjosta.
Olen tuntenut aseksuaalin, joka oli narsistinen uhriutuja. En tiedä diagnoosista, mutta tällainen kummallinen masokistin tapainen tyyppi. Veltto ja aikaansaamaton muutenkin, helppo kuvitella ettei myöskään seiso.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunsin narsistisen tyypin, joka käytti/käyttää naisia seksuaalisesti hyväkseen. Sillä seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen eksäni oli.
Kun alettiin seurustella en sitä tajunnut, olin kai vain liian pilvilinnoissa ja sokea ja kuuro.
Se alkoi ilmetä vähitellen yhä selvemmin. Yritin pistää sen väsymyksen piikkiin, työskenteli paljon ja oli väsynyt.
Mutta kun se meni siihen että koskea ei saanut enää ollenkaan, seurasi raivonpuuska ja huuto että en minä mikään casanova ole. Kaikki kosketus loppui koska minä en ollut se joka teki sitä ensin. Hän ei koskaan, vaikutti olevan vastenmielistä.
Tasan tarkkaan tiedän että kyse ei ollut mistään toisesta naisesta, sitä on turha tulla edes esittämään. Se mies ei naisee koskenut vapaaehoisesti, ei kehenkään. Oli jotenkin niin sulkeutunut kuin osteri. Jos lähestyi niin naps kuori kiinni. Opin huomaamaan että hän ei osannut tuntea mitään. Jotenkin niinkuin jäätynyt.
Sitten kun sanoi
Autismi on realistinen vaihtoehto.
Mieleeni nousee myös käsittelemätön trauma/ptsd.
Fyysisellä puolella anaboliset steroidit aiheuttavat tällaista:
Mies hakee vippaskonstein lihasmassansa kasvun buustausta; samalla oma naturelli testosteronin eritys saattaa tyrehtyä kokonaan ja 32-v. nuorehko mies on kuin 78-v. vanhus. Ei paneta, ei pelitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunsin narsistisen tyypin, joka käytti/käyttää naisia seksuaalisesti hyväkseen. Sillä seiso.
Narsistit on yleensä naistenmiehiä. Tai ainakin tällainen kuva on, että narsistit pikemminkin pyörittelee naisia. Harvinaista noin päin?
Antti Nylen.. Tiedättekö sen Dandyn?
He ovat aseksuaaleja, jotka pelaavat vain omassa huoneessaan lähes 24/7.
Jeesus oli aseksuaali, liekö sitten myös autismin kirjolla. Jäi vaille diagnoosia rautakauden Palestiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haluaisin tavata sellaisen mukavan ja normaalin miehen, iältään noin 33-45v.
Ei ole normaali jos on haluton mies.
Siis mitö ihmettä nyt taas. Suurin osa näistä viesteistä ei nyt liity aseksuaalisuuteen mitenkään.
Ja tälleen erittäin "yliseksuaalisena" autistina huvittaa vähän tuo autismin liittäminen asiaan. Siis uskon kyllä, että aseksuaalisuus voi olla autisteilla yleisempää kuin muilla, mutta harvinaista se silti on. Yksikään mun tuntema autisti ei oo aseksuaali, vaan hyvinkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli aseksuaali, liekö sitten myös autismin kirjolla. Jäi vaille diagnoosia rautakauden Palestiinassa.
Jeesus eli antiikin aikana, aikana, jolloin Rooma hallitsi maailmaa. Silloin ei tunnettu autismikirjoa, joka löydettiin tai siis asperger keksittiin vasta toisen maailmansodan aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
He ovat aseksuaaleja, jotka pelaavat vain omassa huoneessaan lähes 24/7.
incel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aseksuaalisuus mitään erektiohäiriötä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalit miehet tunnetaan paremmin nimellä tuhkamunat.
No joo, matalat testotasot aiheuttaa seksuaalista haluttomuutta sekä kehnoa spermaa.
Mun exällä oli...
Taisi sun exän haluttomuus johtua kuule ihan sinusta.
Miehen eli koiraan seksuaalisuuteen yleensä kuuluu maksimaalinen siittäminen ("seksi"). Masentunut eli pariutumishierarkiassa syrjäytetty tai korkeaestrogeeninen mies saattaa olla haluton siittämään. Kuitenkin tällöinkin, jos mies pääsee seksin makuun, saattaa mieli muuttua ja miehisyys herätä. Miehen estrogeeniä lisää esim. äidin kehosta lapseen siirtyneet synteettiset estrogeenivalmisteet, vesistöön liuennet synteettiset estrogeenivalmisteet, tai ylipainosta (rasvasoluissa muodostuu estrogeeniä)
En suosittele hakeutumaan miehen kumppaniksi ollenkaan, jos et itse välitä seksistä. Suurin syy miehille hakeutua parisuhteisiin on säännöllinen seksi. Elä sinkkuna ja keskity naiskavereihin, tällaisia naisia alkaa olemaan aika paljon