Eikö muka naiset katsele miesten takapuolia?
Itse ainakin katson, jos jollain (nuorella) miehellä on vahvat ja kiinteät pakarat. Vältän toki avointa tuijotusta, mutta mielellään sellaisia katselee.
N42
Kommentit (165)
Yleisurheilun EM kisoissa tuli katsottua juoksijoiden upeita takamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että teininä 80-luvulla kyllä tyttökavereiden kanssa useinkin mainittiin, että jollakin pojalla on hyvä perse. Silloin ainakin niitä tuijoteltiin.
Minun kouluaikaan perse oli merse.
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilun EM kisoissa tuli katsottua juoksijoiden upeita takamuksia.
Nyt tulee juuri yleisurheilua telkkarista (tv5) ja hyviä pyllyjä näkyy miehillä! Olympialaisia odotellessa.
Yllätys näköjään miehille, että kyllä hyvät peput noteerataan. Kasarilla kaikki käyttivät tiukkoja farkkuja. Hyvähän siinä oli katsella.
Miehelläni on edelleen kunnon farkkupe-se, vaikka onkin jo eläkeiässä. Hän treenaa, eikä takapuoli roiku.
Yleensä ajattelen työasioita tai kauppalistaa...
Olen nainen ja minua ei todellakaan kiinnosta kenenkään istumalihakset.
En ylipäätään ymmärrä tuota p-seisiin fiksoutumista paitsi tietysti koirilla. Hehän saavat sen kautta paljon infoa lajitoveristaan. Ehkä ihminenkin jossain kehitysvaiheessaan on haistellut ko. ruumiinosaa ja kiinnostus siitä on sitten jäänyt elämään? Onneksi itse en tunne minkäänlaista vetoa asiaan.
Itselläni katse miehessä etsiytyy, hartioihin, niskaan, käsivarsiin ja käsiin. Myös lantio, Totta kai myös silmät ja katse on tärkeät, antaa paljon infoa ihmisestä. Välttelevä, suora, harhaileva....
Voisiko esim Suomen Akatemia palkata tutkijan tutkimaan tätä kuriositeettia? Ei kai mitenkään tärkeää tai yleishyödytllistä mutta ainakin hyvin mielenkiintoista tietää.
Homomiehenä uskaltaisin kommentoida sen verran, että hyvänmallinen miehen takapuoli on jo pelkästään esteettinen elämys, vaikka se ei olisikaan varsinainen seksiobjekti. Aika harvoin kyllä törmää sellaiseen, jota jäisi katsomaan. Pitää olla sopivasti kaikkea: muotoa, kiinteyttä, kaarta ja oikeat mittasuhteet muuhun vartaloon nähden, oikeanlaiset housut jne.
Kyllä mä mieluummin kattelen naamaa 😃
Ei minua kyllä juurikaan toisten takapuolet kiinnosta; ei miesten eikä naisten tai jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sensijaan katselevat toisten naisten vartaloita. Ei missään seksuaalisessa mielessä, vaan tekevät vertailuja omaansa.
Eikä naisia kiinnosta miesten takamukset ymv.. Heitä kiinnostaa vain oman kehonsa vaikutus miehiin.
Sori, norminaisia ei kiinnosta kummatkaan, ei toisten naisten vartalot varsinkaan itseen vertailumielessä, eikä miesten arset, joissa ei ole mitään katsottavaa.
Siellä taas joku reppana tietämässä mitä puoli ihmiskunnasta ajattelee ja katsoo. 👍
Kuten ketjukin osoittaa, niin naisissakin on eroja. Mutta norminainen ei kyllä viehäty miehen perseestä millään tavalla, nainen ei sinne työntele mitään, eikä saa siitä mitään, miksi se kiihottaisi. Etupuoli on miehessä tärkeämpi. Pullotuksen koko.
Ei mitään kiinnostusta etupuoleen. Miehet ovat pakkomielteisiä penisten suhteen, naiset eivät.
No en katso, edes urheilijoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sensijaan katselevat toisten naisten vartaloita. Ei missään seksuaalisessa mielessä, vaan tekevät vertailuja omaansa.
Eikä naisia kiinnosta miesten takamukset ymv.. Heitä kiinnostaa vain oman kehonsa vaikutus miehiin.
Sori, norminaisia ei kiinnosta kummatkaan, ei toisten naisten vartalot varsinkaan itseen vertailumielessä, eikä miesten arset, joissa ei ole mitään katsottavaa.
Siellä taas joku reppana tietämässä mitä puoli ihmiskunnasta ajattelee ja katsoo. 👍
Kuten ketjukin osoittaa, niin naisissakin on eroja. Mutta norminainen ei kyllä viehäty miehen perseestä millään tavalla, nainen ei sinne työntele mitään, eikä saa siitä mitään, miksi se kiihottaisi. Etupuoli on miehessä tärkeämpi. Pullotuksen koko.
Ei mitään kiinnostusta etupuoleen. Miehet ovat
Minä taas en juuri koskaan katso miesten etumusta ja pullotuksen kokoa. Aivan sama. Persausta kyllä katson. Eniten viehättävät kädet ja silmät ja tietysti kokonaisuus. Peniksessä kiinnostaa se, miltä se tuntuu, ei miltä se näyttää. Näin minulla, jokaisella tietysti omat mieltymyksensä.
Siis miten te voitte olla katsomatta hyvännäköistä persettä (sukupuoleen katsomatta)?
Tietenkin katson. Ensin koko olemus, nenä, hampaat ja sitten perse.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä omituinen, mutta minun mielestäni miehen lihaksikkaat käsivarret ovat oikeastaan kaikkein kiinnostavin kohta miehessä. En tiedä, mistä tämä käsivarsifetissi johtuu, mutta on jotenkin kummallisella tavalla kiihottavaa kun miehen lihakset värähtelevät siellä ihon alla. En osaa selittää kunnolla.
Minulla tämä sama! Saatan kesällä tuijottaa esimerkiksi bussikuskin hyviä käsivarsia. Hyvät käsivarret ovat hot.
En katso. Hyvännököisilläkään miehillä ei usein housut istu. Enemmän katson yleisolemusta, ryhtiä ja hartioita. Ja kenkiä!
Kyllä mä ainakin katselen, mutta katson muutakin miehissä.
Nainen katseli himoiten marimekon alea ja tunsi kuinka luottokortti kuumotti hänen kupeillaan. Nainen tempaisi sen esiin ja höyläsi kuin kukaan ei ollut ennemin höylännyt. Höylätessä hän tunsi kuinka hänen kissansa tulisi repimään mekon ja hänelle jäisi vain visa lasku. Unikkokuosi ja kissa.
Tietenkin katselen.
Hyvännäköiset miehet kiinnostavat.
Pidän harvinaisuuksista.