Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet häissä, jonka pari onkin eronnut?

Vierailija
16.07.2024 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan ollut häissä, jossa jompi kumpi olisi sanonut "ei", kun on kysytty "tahdotko".

Tässä ei kysytty tuota.

42/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki eroavat vuorollaan. Hyvin harva on yhdessä yli 10v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Nainen ihastui sittemmin esimieheensä ja hankki sen kanssa kaksi lasta.

Vierailija
44/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehwn veljen tytön häiden jälkeen vietiin anoppi kotiinsa. Anoppi totesi että kun näin isosti menivät naimisiin  niin eivät mahda kauan pysyä. Kolme vuotta taisi kestää. 

Vierailija
45/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti laskien olen ollut 13. parin häissä. Neljä paria on eronnut.

Vierailija
46/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut isoissa häissä, jossa morsiammella viimeisen päälle  hääpuku ja vieraita satapäin ja ero tullut aika piankin. Ihmettelen , miten pienellä tuntemuksella mennään naimisiin. Yhdessä pitäisi asua vähintäin kaksi vuotta, että tuntee toisen.

Eipä se yhdessäoloaika sitä eroa katso. Minä olin mieheni kanssa yhdessä 5 v ennen avioitumista, josta 4 v saman katon alla ennen hääpäivää. Mies hankki sivusuhteen alle vuosi häistä ja ero koitti 2 v hääpäivän jälkeen, kun mies lähti toisen matkaan. Miten tuo olisi pitänyt osata ennustaa etukäteen? 

Vierailija
47/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 9 häissä, mukaan lukien omani. Näistä pareista kaikki ovat edelleen yhdessä. Suhteet ~10-30 vuotta.

Vierailija
48/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ainakin 8 häissä, mukaan lukien omamme. Näistä 2 paria on eronnut, muilla pitkät liitot lähes tai yli 30 v useimmilla. Olen itsekin yhä naimisissa , onnellisesti.

Vierailija
49/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useissa häissä. Aika pitkiä ne eroon päätyneet liitotkin on olleet. Ja osan uusissakin häissä olen ollut.

Vierailija
50/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ei avioliitto ole kuin taloudellinen sopimus.

Vierailija
51/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja tämä oli hyvin ikävä tapaus.

Eli tämä pari avioitui vasta monen vuoden avoliitossa olon jälkeen. Melko pian avioitumisen jälkeen ostivat myös yhteisen omistusasunnon.

Kun todella hienoista häistä oli kulunut tasan vuosi, niin kuulimme melko käsittämättömän uutisen, tämä pari oli eroamassa.

Vuosia myöhemmin selvisi sitten somesta syy erolle. Miehelle oli heidän avioliittonsa aikana tulossa lapsi toisen naisen kanssa ja tämän naisen kanssa mies myös myöhemmin sitten avioitui.

Onneksi tämä meidän tuttu löysi myöhemmin itselleen uuden avopuolison. Tämän miehen kanssa hän on sitten edelleen onnellisesti yhdessä.

Vierailija
52/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muutama pariskunta on eronnut. Kaikki tosin vasta vuosia häitten jälkeen. Elämä on, joskus tulee eroja. 

Vierailija
53/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun vaimo petti häämatkalla,  ero tuli.

Olen ollut kymmenissä häissä vuosien aikana, suurin osa eronnut, itse olen saman kanssa edelleen.

Vierailija
54/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muutaman vuoden olivat yhdessä ja sitten vaimo ryhtyi lesboksi, otti eron miehestään ja muutti naisen kanssa yhteen :D

Vierailija
55/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kovin monissa häissä, mutta kahden parin kohdalla olin aivan varma, että ero tulee muutaman vuoden sisään. Molempien kohdalla toteutui.

Vierailija
56/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kaksissa. Molemmat avioliitot kestivät alle vuoden.

Vierailija
57/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudet häät, kolme avioeroa. 

Vierailija
58/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeaa toimintaa, jos jo häissä ehtii erota.

Vierailija
59/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Niitä on ollut todella paljon. Lähes kaikki eroavat. Vain kaksi paria on pysynyt yhdessä.

Riippuu piireistä. 

Vierailija
60/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosittain 13000 avioliittoa päättyy eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi