Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet häissä, jonka pari onkin eronnut?

Vierailija
16.07.2024 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eronnut ennen häitänsä? Vai siis tarkoititko kysyä, oletteko olleet sellaisen parin häissä, jotka ovat myöhemmin eronneet?

Tuskin kukaan on ennen häitänsä eronnut.

Kyllä sitäkin tapahtuu, ehkä aiemmin ebemmännkuin nyt kun eroa tarvitse perustella ja avioon menosta päättää yksilöt, eivät perheet ja suvut. 

Vierailija
22/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki, mitä sitten? Olen itse aina kuulunut siihen joukkoon, jota itkettää häissä sen takia, että monesti sen tietää jo silloin, että ei tästä mitään tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut isoissa häissä, jossa morsiammella viimeisen päälle  hääpuku ja vieraita satapäin ja ero tullut aika piankin. Ihmettelen , miten pienellä tuntemuksella mennään naimisiin. Yhdessä pitäisi asua vähintäin kaksi vuotta, että tuntee toisen.

Eihän kaksi vuotta ole mitään.

Vierailija
24/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nopealla matikalla seitsemissä häissä, ja näistä viisi paria on sittemmin eronnut. Enpäs olisi arvannut, että noin iso osuus!

Vierailija
25/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eronnut ennen häitänsä? Vai siis tarkoititko kysyä, oletteko olleet sellaisen parin häissä, jotka ovat myöhemmin eronneet?

No niinpä, siksi pitikin ihmetellä tuota otsikon muotoilua.

Vierailija
26/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan pitää häitä eron jälkeen. Nauratti vähän tämä kommentti, kiitos nauruista :)

Vierailija
27/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet häissä?

Vierailija
28/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parin joka erosi heti häiden jälkeen. Puoliso tunnusti rakkautensa kihlattunsa kaverille ja kaveri kertoi tästä pariskunnan toiselle osapuolelle juuri ennen häitä. Kaikki oli kuitenkin maksettu ja vieraat kutsuttu aikoja sitten. "Petetty" osapuoli ei kehdannut perua häitä ja menivät sitten naimisiin.

Olen kuullut myös toisesta vastaavasta tapauksesta jossa häitä ei kehdattu perua ja ero tuli lähes heti häiden jälkeen.

Vierailija
29/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olen ollut häissä missä nainen väittää miehen jättäneen alttarille vaikka todellisuudessa mies oli jättänyt naisen jo 5kk aikaisemmin mutta naisen halusi kuitenkin viettää päivän prinsessana huomion ja tykkäysten takia ja kun jälkeen päin kysyimme tältä naiselta miksi valehtelit ja huojasit meiltä lahjoja niin vastaus oli että emme me eronneet kun en hyväksynyt miehen eroaikeita ja halusi huomiota ja lahjoja. Tämän paljastumisen jälkeenkin nainen oli sitä mieltä että hän ansaitsee kaikki lahjat vaikka häitä ei edes ollut kun "joka naisen kuuluu saada lahjoja" nyt tämä samainen nainen itkee somessa yksinäisyyttään ja kuinka hän on vain viaton uhri ja häntä vihataan ihan täysin ilman syytä

Vierailija
30/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä, siksi pitikin ihmetellä tuota otsikon muotoilua.

Mietipä suomen futuuria. Ap

Vierailija
31/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Ovat sanoneet tahdon ja vannoneet valan tuomarin edessä. 

Voisiko tulla seuraamuksia väärästä valasta?

Mikä väärä vala on siinä että tahtoo, muttei onnistukaan? 

Eronnut ennen häitä. Eli antaa väärän valan. Käsitin otsikon siis väärin.

Oletin että mietti sitä, onko joku jättänyt häät perumatta eron takia. Jos on vaikka isot, maksetut juhlat ja muita järjestelyjä tehty ja olisi katastrofi perua.

Vierailija
32/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä kovin kauaa mennyt, ehtikö edes vuosi kulua häistä kun avioero oli jo vireillä. Olihan se vähän surkuhupaisa tilanne: häihin oli laitettu ihan tolkuton määrä rahaa, mutta ei sitten oltu yhtään syvemmin mietitty, sovitaanko ollenkaan yhteen. Etukäteen kyllä sekä minä että toiset varoiteltiin mun kaveria, että ei ehkä kannata mennä naimisiin juuri kyseisen miehen kanssa - että asuisivat yhdessä edes vuoden, jotta oppisi tuntemaan toisen paremmin. Avioero oli ehdottomasti ihan oikea päätös, sillä mies oli ihan psykopaatti, mutta helpompihan koko tilanne olisi ollut hoitaa jos eivät olisi olleet naimisissa. Ihan vinkkinä että kuunnelkaa niitä teidän ystäviä, jos niillä on paha aavistus siitä teidän tulevasta kumppanista ja suunnitelkaa niitä häitä muutama vuosi. Yleensä rakastuneena on tyhmä ja sokea, ja ei näe jos kumppani ei olekaan mitään aviomiesainesta. Ei kannata kiirehtiä naimisiin vain sen takia, että saat ne unelmahäät.

Vierailija
33/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Niitä on ollut todella paljon. Lähes kaikki eroavat. Vain kaksi paria on pysynyt yhdessä.

Tuleeko kyyninen fiilis mennä häihin? Ap

On tullut jo 20 vuotta sitten, kun menin 7. kertaa eronneen häihin. En edes olettanut liiton kestävän, mutta hääkakku oli hyvää.

Vierailija
34/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tuottanut mitään vaikeuksia ymmärtää, mitä ap tarkoitti. Mutta heräsinkin tänään ihan hyvällä mielellä. 

Vierailija
35/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo otsikko ei kyllä ole suomea. Mitä tässä on haettu? 

Ihan selvää suomea. Häitänsä viettänyt pari on eronnut. Skarpatkaa nyt vähän.

Vierailija
36/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei enää eletä aikaa jolloin olisi pakko pysyä avioliitossa jossa ei ole enää rakkautta.

Vierailija
37/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljissä kavereiden häissä olen ollut, 3 paria on eronnut.

Yhteistä näille on se että nämä eronneet parit olivat olleet yhdessä jo vuosia ja kahdella parilla oli jo lapsia. Ero tuli parin vuoden kuluttua häistä. Eli ilmeisesti joku viimeinen keino yrittää pelastaa kulahtanut suhde.

38/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uskovainen kaveri meni 24-vuotiaana naimisiin lyhyen seurustelun jälkeen ja heidän oli tarkoitus olla koko loppuelämä yhdessä ja hankkia lapsia, mutta he erosivat joku 5-7 vuotta häiden jälkeen eikä ole vieläkään tämä kaverini hankkinut lapsia vaikka on jo 37v nainen.

Vierailija
39/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusia häitä olen ollut juhlimassa. Näistä pareista neljä on eronnut. Kahden eronneen parin avioliitot oli ohi alle vuoden kuluttua häistä. 

Vierailija
40/63 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun uskovainen kaveri meni 24-vuotiaana naimisiin lyhyen seurustelun jälkeen ja heidän oli tarkoitus olla koko loppuelämä yhdessä ja hankkia lapsia, mutta he erosivat joku 5-7 vuotta häiden jälkeen eikä ole vieläkään tämä kaverini hankkinut lapsia vaikka on jo 37v nainen.

Ehkä hän ymmärsi, että lasten hankkiminen oli vain jotain mitä ympäristö halusi hänen tekevän, eikä mitä hän itse oikeasti halusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme