Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ostaisit mökin Etelä-Suomesta meren tai järven rannalta, mistä ostaisit?

Vierailija
15.07.2024 |

Jos ei olisi budjetista kiinni. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvipaikkojen ongelma on siinä, että ne ovat pöpelikköä ja sinne uppoaa raha muuttuen tunnearvoksi. Hyttyset vielä kaupanpäälle. Merimaisemat ovat aina hienommat, mutta meri itse on saastunut. Joku kallioinen kukkula vähän kauempana merestä voisi olla harkinnan arvoinen. Toistaiseksi en ole löytänyt mieleistäni paikkaa.

Vierailija
22/25 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvipaikkojen ongelma on siinä, että ne ovat pöpelikköä ja sinne uppoaa raha muuttuen tunnearvoksi. Hyttyset vielä kaupanpäälle. Merimaisemat ovat aina hienommat, mutta meri itse on saastunut. Joku kallioinen kukkula vähän kauempana merestä voisi olla harkinnan arvoinen. Toistaiseksi en ole löytänyt mieleistäni paikkaa.

Ostaa kallioisen paikan vaikka saimaslta. Pöpeliköstä pääsee halutetessaan eroon jos on riittävän iso tontti. Minä kyllä tykkään metsästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi mistään koska en ole mökki ihmisiä. Ostaisin italiasta pienen villan.

Vierailija
24/25 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku iso ja syvä sisävesijärvi minkä ympärillä ei ole peltoja jossa ei koskaan ole sinilevää.

Meri on jo menetetty ja monessa järvessä sama levähumppa.

Vierailija
25/25 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin vanhempieni mökin. Paikka ei ole kummoinen ja mökkikin on aika askeettinen, mutta lapsena vietin siellä paljon aikaa, ja tunnearvoa on paljon. Mökki on sittemmin mennyt perinnnönjaossa siskolleni. Sisko ei edes käytä sitä. Enkä siis valita perinnönjaosta yhtään, sain oman osani, mutta jos kerran olisi rahaa, niin kuin aapee sanoo, ostaisin sen takaisin.