Oon ilmeisesti liian ujo ja hiljainen parisuhteeseen
Näin oon kuullut nyt kahdelta mieheltä. En siis puhu ja pälpätä tarpeeksi tai kysele tai soittele ym kiva tietää että luonne on paska, mitä tälle voi tehdä?
Kommentit (37)
Haali itsellesi hiljainen äijä, vaikka joku vanha ukko. Hankkikaa iso talo jossa kummallekin on omat tilat.
Tehkää diili: autatte toisianne silloin kun apua tarvitsee. Nykymaailmassa kannattaa turvata oma selusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydit ne miehet?
Tinderistä
Ap
Hyvät suihinottotaidot ja oma-aloitteisuus munan imeskelyssä korvaavat todella monet fyysiset ja henkiset puutteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydit ne miehet?
Tinderistä
Ap
Niin se vissiin nykyään menee. En ole itse käyttänyt Tinderiä, mutta olettaisin, että sitä ei ehkä kovin ujot ihmiset halua käyttääkään.
Jostain muualta voisi löytyä erilaisia miehiä.
Luonne ei voi olla minusta paska. Se on vain luonne ja monilla muilla on samanlainen.
Täydentävätkö vastakohdat toisiaan vai sopiiko kaksi samanlaista paremmin yhteen? Vai onko paras yhdistelmä jotain siltä väliltä?
Onko niin etten vaan ole tarpeeksi hyvännäköinen?
Ap
Mulla vähän samaa vikaa. En mä edes keksi mitään puhuttavaa. Mielummin vain kuuntelen.
Tää ollut nuoresta asti. Ne joista kiinnostun niin menen ihan jäihin niiden seurassa ja sitten jos en kiinnostu niin voin olla rennompi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän samaa vikaa. En mä edes keksi mitään puhuttavaa. Mielummin vain kuuntelen.
Just toi etten keksi puhuttavaa. Ootko suhteessa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko niin etten vaan ole tarpeeksi hyvännäköinen?
Ap
Miten voimme arvioida sinun ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just toi etten keksi puhuttavaa. Ootko suhteessa?
Ap
En ole. Muutama vuosi sitten eronnut eikä taida uutta enää löytyä. Luovutan jo..
Vierailija kirjoitti:
Tää ollut nuoresta asti. Ne joista kiinnostun niin menen ihan jäihin niiden seurassa ja sitten jos en kiinnostu niin voin olla rennompi.
Ap
Joo, no muistan, että minulle kävi yläasteella noin, kun tyttö, johon olin ollut ihastunut ensimmäisestä luokasta asti, istui yhtenä aamuna viereen bussissa. (Bussi oli täynnä, joten luultavasti siksi istui.)
Jos on liian hiljainen, niin siitä tulee fiilis, että ihminen on samalla myös tietyllä tapaa outo. Ymärrän ettei välttämättä suuremmassa ryhmässä tee mieli olla äänessä, mutta jos kahden keskenkin on aina kovin hiljainen, niin siitä tulee juuri sellaiset "outousfibat".
Tapailetko vain niitä komeita ja sosiaalisia miehiä joilla on joka viikko eri nainen?
Vierailija kirjoitti:
Tapailetko vain niitä komeita ja sosiaalisia miehiä joilla on joka viikko eri nainen?
Näin tää varmaan sitten on
Ap
Olin joitakin kertoja treffeillä naisen kanssa, joka ei oma-aloitteisesti puhut paljon. Ei siitä tullut mitään outousviboja, vaan minulle jäi vain arvoitukseksi, miksi hän puhui niin vähän. Ehkei hän ollut kiinnostunut.
Ota joku kiltti mies niin sen kanssa varmaan menee paremmin koska kiltit miehet ei paljon juttele.
Sua koulussa rakastin salaisesti,
kun olit niin ujo ja hiljainen
En tiedä, miksi niin kauan kesti,
että sulla uskalsin kertoa sen