Löydät jonkun kun sitä vähiten odotat
Kommentit (36)
Kaikki suhteet olen saanut noin. Yhden nappasin mukaan torin penkiltä, toinen keikalta, yks tupakkakopista, yks tietovisasta ja olikos muita... yhtä ei lasketa, koska hän löytyi seuranhakupalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suhteet olen saanut noin. Yhden nappasin mukaan torin penkiltä, toinen keikalta, yks tupakkakopista, yks tietovisasta ja olikos muita... yhtä ei lasketa, koska hän löytyi seuranhakupalstalta.
Aika monta on löydetty, oot varmaa oikein kunnon vainukoira. Tuskin miehille kuitenkaan olit se jota he etsivät.
Tutustuin mieheeni siskoni hautajaisissa.
Aika vähän olen odottanut , muttei ketään ole tullut. Ei missään.
Sit kun otan katsekontaktin naiseen ja hymyilen, niin suurimman osan katse kääntyy kohti maata.
10 vuotta meni vähiten odotellessa ennen kuin tapasin sellaisen miehen joka herätti kiinnostuksen. Olisi niitä joitain saattanut helpostikin löytyä, ei vain kiinnostanut pätkääkään ne väärät jotkut joista oli jo tullut ihan tarpeeksi kokemusta, hekin löytyivät ihan ilman odottamisia, hyvä että edellisestä oli eroon päässyt kun jo seuraava teki itseään tykö.
Yhteenkään suhteeseen en ole päätynyt niin, että olisin kohdannut naisen lenkillä, kaupassa, töissä, harrastuksessa, juhlissa, baarissa jne. Suhteiden saaminen on vaatinut nettideittailua ja vielä aika sinnikästä sellaista.
M35
Varmaan naisilla ja hyvin sosiaalisilla miehillä tuo ohje toimii...
M35
Ei ole löytynyt ja aika heikosti on löytynyt etsimälläkään 😅
Tapasin yhden ihanan tytön juuri noin. Se oli kuin sadusta, mutta tapahtui todella. Olin siihen aikaan toipumassa masennuksesta ja tämän tytön ansiosta kiipesin siitä suosta pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta on löydetty, oot varmaa oikein kunnon vainukoira. Tuskin miehille kuitenkaan olit se jota he etsivät.
Tuossa oli lueteltu ne 1-2 vuoden pitkät suhteet. Miehet ei ainakaan olleet sellaisia, joita olisin sen pidemmälle huolinut. Mutta onhan tuosta aikaa. Siihen aikaan, kun vielä olin sosiaalinen ja liikuin tuollaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Enhän enää istu missään torilla väen kanssa, enkä käy baareissa. Keikoilla käyn, mutta miehiin en vilkaisekaan.
Molemmat vakavat suhteeni (entinen ja nykyinen) ovat alkaneet silloin, kun ei ole ollut ns. haku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin yhden ihanan tytön juuri noin. Se oli kuin sadusta, mutta tapahtui todella. Olin siihen aikaan toipumassa masennuksesta ja tämän tytön ansiosta kiipesin siitä suosta pysyvästi.
Eilen ajattelin, että yks kaveri oli tosi tärkeä just syystä, että kun sairastui ja oli tipahtanut kaiken sosiaalisen ulkopuolelle tai erakoitunut jo vuosikausia aikaisemmin, se jostakin tupsahti elämään kuin enkeli ja tavallaan siinä mukana kulkeutui takaisin ihmisten keskelle. Nyt se kaveri on jonnekin kadonnut, mutta hyvä muisto on tuollaisesta jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenkään suhteeseen en ole päätynyt niin, että olisin kohdannut naisen lenkillä, kaupassa, töissä, harrastuksessa, juhlissa, baarissa jne. Suhteiden saaminen on vaatinut nettideittailua ja vielä aika sinnikästä sellaista.
M35
No mulla nuo kokemukset oli pitkälti aikana ennen nettideittailua, kun ihmiset vielä ihan todella etsi seuraa ulkomaailmasta eikä tinderistä. Silloin joutui aivan jatkuvasti ventovieraiden kanssa tekemisiin, missä menikin.
No täältä nyt ei ainakaan odottivat tai ei odottanut.
Jokainen nainen jonka kanssa olen koskaan ollut, on tullut vastaan vahingossa ja juuri kun sitä vähiten osaa odottaa. Itse en ole koskaan laittanut tikkuakaan ristiin asian eteen. Yhtäkään ei mistään nettideitti tinder yms vastaavista, vaan oikeassa elämässä kasvotusten kohdaten.
Vain saduissa ja elokuvissa.