Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauan menee että musta silmä paranee?

Vierailija
02.02.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeudet ne on isälläkin tavata lapsiaan!!

Vierailija
2/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ihan tumma niin kauemmin, mutta toi " sinerrys" häipyy viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ikinä ole mennyt polisiille. se sanoo että ei kukaan usko ja se aikoo todistaa että olen vain sekaisin... sitä mietin vain että jos menen maanantaina tekemään elämäni ensimmäisen rikosilmoituksen niin onkohan silmä vielä tämän näköinen...

Vierailija
4/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tekee lausunnon jossa kertoo mielipiteensä siitä että onko vamma voinut syntyä sun kertomalla tavalla, ja poliisit saa sen sieltä.

Ne poliisit kun ei ole mitään terveydenhuollon ammattilaisia, niin ne ei voi kenenkään vammoista olla mitään mieltä.

Mars mars terkkulaan, tekevät lausunnon ihan päivystyksessäkin.

nimim. been there, done that

Vierailija
5/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nyt ihmeessä tekemään se rikosilmoitus. eikö sitä voi tehdä viikonloppuna?

ainakin terveyskeskuksessa sinun kannattaa käydä heti huomenna niin saat asiasta " mustaa valkoiselle" . ja sitten se rikosilmoitus. luulen että tuota rikosilmoitustakin varten on hyvä olla lääkäriltä lausunto, en ole varma.

onneksi olet päässyt eroon miehestäsi suurimmaksi osaksi, tuollaista jos elämä on voisi hyvin vaatia lapsille yksinhuoltajuutta ja miehelle tapaamiskieltoa, että pysyisi kokonaan poissa elämästäsi.

Vierailija
6/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin sormi on turvonnut, venähänti aika pahasti. ja mustelma ranteessa painamisesta. hitto ku nyt vasta sain tehtyä päätöksen " kielimisestä" vaikka suunnitellut olen jo ensimmäisestä kerrasta lähtien.. aina vain peitellyt...ap

Vierailija
7/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsetkin suree.. mutta en tiedä muuta tietä ulos tästä helvetistä

Vierailija
8/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aika hurjan näköinen. Syynä mustaan silmään ei suinkaan ollut kiltti mieheni vaan villi 2v poika jonka takaraivo iskeytyi vasempaan silmääni. Kaikkea tosiaan voi sattua,luulen että useimmat ulkopuoliset luulivat pahoinpitelyä! Mutta sen verran se itseäni ärsytti se tuijotus että katsoin heitä suoraan silmiin yhtä kauan kuin he minua... Luulen että monet joita hakataan yrittävät vältellä sen näkymistä...

Vierailija
9/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, joka otti sen vastaan, sanoi sitten, että älä peru sitten tätä.

Kuulemma 80% tehdyistä kotiväkivalta ilmoituksista perutaan, ennen kuin menevät oikeuteen.

En perunut oikeudenkäyntiä, vaikka asuinkin silloin vielä eksän kanssa.

Yritin kyllä lievennellä asiaa ja valehtelinkin oikeudessa just niinkuin Tapola.

Olin antanut mahdollisuuden terapiaan, mutta eihän siitä oikeasti apua ole, kuin varmaan murto-osalle pahoinpitelijöistä.

Vierailija
10/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää näyttää naamaa... ap

Vierailija
11/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peruin (hakattiin niin kauan etten " muka" voinut muutakaan), mutta onneksi syyttäjä katsoi teot niin törkeiksi että syytti ilman mun perumistakin.

Vierailija
12/12 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuten lopu ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän