Käy sääliksi tuo nuori ampuja
Kun kiusataan koko elämän ajan. Murtuu kuka tahansa. Teko on väärin, tietenkin! Mutta ymmärrän näitä kiusattuja joiden psyyke ei enää kestä 😢
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt siis todettu kiusatuksi?
Kyllä. Koulun oppilaat kertovat että oli aina rankasti kiusattu. Söi aina yksin ja vaatteita pilkattiin 😢
Hän oli raakojen ihmisten muovaama hylkiö.
Vierailija kirjoitti:
Pääsi historiankirjoihin,
15 minutes of fame, ei se sen kauempaa kestä. Vai muistaako joku esim Ronald Reagania ampuneen tyypin nimen?
Vauva-palstalla olen usein todistanut kiusattujen väkivaltafantasioita. Herää kysymys ovatko monet kiusatut sittenkin itse kusipäitä, jotka ansaitsivat kohtelunsa?
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt siis todettu kiusatuksi?
Jotkut tuttavat ovat näin väittäneet, toiset taas ovat sanoneet että ampuja ei ollut kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Trumppiko sitä kiusasi? Muuten ei mahdu minun logiikkaan miten se oikeuttaisi teon.
No ei tietenkään oikeita! Ei kukaan niin ole väittänytkään.
Kun psyyke kiusaaminen seurauksena rikkoutuu voi ihminen tehdä mitä tahansa. Osa lamaantuu osa kostaa, osa etsii jotain mistä saa "kunniaa"
Avarakatseinen nuorimies, joka sai vielä kolmannen silmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas säälittää yhdysvaltalaiset, jotka eivät päässeet eroon Trumpista sekä Trump itse, joka ei ampumisen jälkeenkään ymmärrä, että hänen puheissaan ja politiikassaan olisi jotain vikaa vaikka, joku on valmis tappaamaan hänet niiden vuoksi. Trumpilla on peiliin katsomisen paikka.
Sä olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumppiko sitä kiusasi? Muuten ei mahdu minun logiikkaan miten se oikeuttaisi teon.
No ei tietenkään oikeita! Ei kukaan niin ole väittänytkään.
Kun psyyke kiusaaminen seurauksena rikkoutuu voi ihminen tehdä mitä tahansa. Osa lamaantuu osa kostaa, osa etsii jotain mistä saa "kunniaa"
Tekosyitä omalle toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas säälittää yhdysvaltalaiset, jotka eivät päässeet eroon Trumpista sekä Trump itse, joka ei ampumisen jälkeenkään ymmärrä, että hänen puheissaan ja politiikassaan olisi jotain vikaa vaikka, joku on valmis tappaamaan hänet niiden vuoksi. Trumpilla on peiliin katsomisen paikka.
Niin niin... "Kun Trumpia ammutaan, se on Trumpin vika. Kun jotain muuta ammutaan, sekin on Trumpin ja Trumpin kannattajien vika."
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa on yleistä tappaminen ja salamurhayritykset, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstalla olen usein todistanut kiusattujen väkivaltafantasioita. Herää kysymys ovatko monet kiusatut sittenkin itse kusipäitä, jotka ansaitsivat kohtelunsa?
Jotenkin olen varma että mikäli sinua kiusattaisiin rankasti niin sinunkin sisältäsi nousisi jonkin sortin väkivaltafantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin vika
Oliko pillun toivossa yrittänyt t a p p a a? Joku kommarimimmi tarjonnut römpsäänsä orange manin deletoimisesta?
Koulukiusaaminen,työpaikkakiusaaminen ja kiusaaminen on ihan aiheesta, sillä kiusatulla on usein sellaisia piirteitä mistä muut ihmiset ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso ja keskeinen maa, joten tapahtuu enemmän. Kyllähän Suomessakin Bobrikov ammuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä tapaus, kato peiliin, vihanlietsoja.
Ampujat on tietenkin ihmisinä säälittäviä, noloja ja rikollisia raukkoja tyyliin Vornanen.
Älä vtussa selittele niiden typeriä tekemisiä millään kiusaamisella. Narsistit aina selittelee että heitä kiusattiin (niin väitti Vornanenkin), mutta oikeasti olivat itse kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama Venäjällä, miksi? Putinin vastustajilla varsinkin karu kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaminen,työpaikkakiusaaminen ja kiusaaminen on ihan aiheesta, sillä kiusatulla on usein sellaisia piirteitä mistä muut ihmiset ei tykkää.
Nyt ihan oikeasti! Olet oikeutettu kiusaamaan jos jollakin on piirre mistä et tykkää 🤯
En tiedä oliko ampuja kiusattu vai ei, mutta ap saisi luvan selittää yhteys kiusatuksi tulemisen ja toisen t a p p a m i s e n välillä. Jäi nyt hämäräksi tämä aasinsilta.