Käy sääliksi tuo nuori ampuja
Kun kiusataan koko elämän ajan. Murtuu kuka tahansa. Teko on väärin, tietenkin! Mutta ymmärrän näitä kiusattuja joiden psyyke ei enää kestä 😢
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Minua taas säälittää yhdysvaltalaiset, jotka eivät päässeet eroon Trumpista sekä Trump itse, joka ei ampumisen jälkeenkään ymmärrä, että hänen puheissaan ja politiikassaan olisi jotain vikaa vaikka, joku on valmis tappaamaan hänet niiden vuoksi. Trumpilla on peiliin katsomisen paikka.
Kennedyn murha sitten varmaan myös ookoo? Tämä selvä.
Nämä uutiset kolahtaa sieluun. Minulla on kotona toimintakyvyttömäksi kiusattu nuori nepsy 😭
Kun häntä vuosia seuranneena tunnen kyllä sympatiaa myös näitä "seonneita" kohtaan.
Maailma on julma sellaiselle joka ei 100% ole samanlainen kuin kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas säälittää yhdysvaltalaiset, jotka eivät päässeet eroon Trumpista sekä Trump itse, joka ei ampumisen jälkeenkään ymmärrä, että hänen puheissaan ja politiikassaan olisi jotain vikaa vaikka, joku on valmis tappaamaan hänet niiden vuoksi. Trumpilla on peiliin katsomisen paikka.
Niin niin... "Kun Trumpia ammutaan, se on Trumpin vika. Kun jotain muuta ammutaan, sekin on Trumpin ja Trumpin kannattajien vika."
Trump on itse kasvattanut väkivallan uhkaa maassaan omalla suhtautumisellaan. BLM-mellakoiden yhteydessä hänen ratkaisunsa oli mellakoitsijoiden kimppuun käyminen. Hävittyjen vaalien yhteydessä hänen ratkaisunsa oli mellakointiin ja kongresitalon valtaukseen yllyttäminen. Aselakikysymyksissä hänen ratkaisunsa on ollut aseiden saannin helpottaminen.
Joten kyllä hän tässä niittää oman politiikkansa viljaa, vaikka tietenkin kauheaa että näin kävi ja olisi voinut käydä vielä pahemmin.
Sitäpaitsi: 20-vuotias ihminen on Suomessa ikänsä puolesta aivan täysivaltainen kansalainen ja vastaa itse lain edessä omista tekemisistään (jos siihen jotain syytä tulee ja aihetta). Aseenkantoluvan saamiseen riittää muuten jo 18 vuoden ikä.
Tämä ei tapahtunut Suomessa. Tuolla se ampuja ei ollut riittävän vanha ostamaan edes olutta, mutta silti hän sai kantaa asetta. En tiedä sinusta, mutta minä näen siinä aika rajua ristiriitaisuutta.
Ei kyllä käy tippaakaan sääliksi tuommoinen joka tappaa viattoman ihmisen yleisössä,harmi että tarkka-ampuja huomasi hänet liian myöhään.
Suomessa myös alaikäiset voivat saada aseluvan.
Kun nuori täyttää 15 vuotta, hänelle on mahdollista hankkia oma ase harrastamiseen. Alaikäinen ei voi hankkia asetta kuitenkaan itse, vaan hän hankkii rinnakkaisluvan (Poliisi), ja pääluvan aseeseen hankkii hänen huoltajansa.
USAssa melkein kaikki kuitenkin juo olutta ennen 21 vuoden ikää. Kielto ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
USAssa melkein kaikki kuitenkin juo olutta ennen 21 vuoden ikää. Kielto ei toimi.
Samoin kuin Suomessa alle 18-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vain kylmääkin kylmempi ihminen ei pysty asettumaan rankasti kiusatun asemaan! Epätoivoinen, tuskassa elävä ihminen joka tekee sitten epätoivoisia tekoja.
Te varmaan olette niitä jotka ampuvat hakatun koiran jos se peloissaan puree 🤨
Ihme logiikka. Ai että jos joku kiusaa niin saat ampua kuol iaaksi viattomia ihmisiä, selvä homma. Ja kyllä, on kiusattu minuakin mutta en sentään keltään ole henkeä riistänyt.
Oli kyllä täydellisen tyylipuhdas incel:
- matematiikasta ja (sota)historiasta kiinnostunut rillipää
- pukeutunut koulussa maastokuosiin ja ollut friikki
- ollut ajatuksiltaan täysin mustavalkoinen konservatiivi ja koko ajan jankuttanut siitä
- asehivelijä ja kaliiberirunkkari
- huono fyysinen kunto ja motoriikka
- koulukiusattu
- jäänyt asumaan kotiinsa äitinsä nurkkiin kun muut ikätoverit muuttaneet omilleen
Arvatenkin vielä:
- ei seksikokemuksia, naisvihaaja, äärimmäiset kuvitelmat omasta erinomaisuudestaan, netissä eri sivustoilla aktiivinen.
Lopputulos: vituixmän ja reikä otsaan.
Kyllä käy tavallaan sääliksi, mutta inhottaa sen verran se ryönä mitä hänen kaltaisensa tunkevat nettiin että ehdotan mitalia sille joka tämän otsaan paukautti napin. Olen pahoillani, mutta siltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä käy tippaakaan sääliksi tuommoinen joka tappaa viattoman ihmisen yleisössä,harmi että tarkka-ampuja huomasi hänet liian myöhään.
Siinä esimerkillinen yhden totuuden ihminen joka näkee vain yhden suunnan kerrallaan. Näitä ihmisiä on liian paljon. Maailma olisi parempi paikka jos osattaisiin asettua toisen asemaan.
Mikään ei oikeuta tätä tekoa, mutta sen syy ei ole mustavalkoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä esimerkillinen yhden totuuden ihminen joka näkee vain yhden suunnan kerrallaan. Näitä ihmisiä on liian paljon. Maailma olisi parempi paikka jos osattaisiin asettua toisen asemaan.
Maailma olisi parempi paikka jos nämä incelit vetäisi sen hikisen pään perseestään ja tunnustaisi tosiasiat. Ja alkaisi työskennellä sen eteen että pääsisivät pois sieltä hikikomerostaan muuta kuin jollakin säälittävällä amok-hyökkäyksellä.
Oli niitä ennen vanhaankin tyyppejä jotka ei oikein pärjänneet, mutta he sentään yrittivät. Nämä eivät osaa muuta kuin mädäntyä netissä ja haista paskalle. Tuonkin piti olla "älykäs", mutta jäi luuseroimaan kotiinsa ja nettiin. Nyt on sitten kallo halki ruumishuoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun päätät lähteä AR-15 kivääri mukanasi katolle tappaaksesi asia muuttuu kuule erittäin yksi suuntaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä uutiset kolahtaa sieluun. Minulla on kotona toimintakyvyttömäksi kiusattu nuori nepsy 😭
Kun häntä vuosia seuranneena tunnen kyllä sympatiaa myös näitä "seonneita" kohtaan.
Maailma on julma sellaiselle joka ei 100% ole samanlainen kuin kaikki muut.
Miksi annoit kiusata?
Mun on vaikea ymmärtää näitä vanhempia, jotka vierestä katsoo, kun lasta kiusataan. Itse tein vastaavassa tilanteessa aika radikaalin muutoksen elämäämme, jonka taloudelliset seuraukset kulkevat yhä mukanamme. Mutta lastani en antanut kiusata.
-nepsyn äiti
Kiusaamiskortti vedetty.. nytkö sitten annetaan kaikki anteeksi? Hän oli uhri. Pitää ymmärtää. Oli nepsykin. Yhyy.
Ja samaan aikaan se palomies sai tämän kusipään luodin nahkaansa ja kuoli lastensa edessä.
Alkakaa nyt säälimään ihan kunnolla. Koskelan pojatkin oli varmaan uhreja. Ja nepsyjä. Yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kylmääkin kylmempi ihminen ei pysty asettumaan rankasti kiusatun asemaan! Epätoivoinen, tuskassa elävä ihminen joka tekee sitten epätoivoisia tekoja.
Kerrotko vielä, miksi kiusattu ampuu presidenttiehdokasta eikä niitä kiusaajiaan? Niitä isoille joukoille tuntemattomia "Jussilan Jonnea tai Viljasen Veetiä". Moni voisi nimittäin luulla, että kyseessä on seko, joka haluaa historiankirjoihin.
Jos uutiset pitää paikkansa, häntä kiusattiin joka päivä ja hän oli aina eristyksissä muista, ei siis omasta halustaan, ruokalassa jne. Kun elät noin, että olet näkymätön kaikille, pystyn ymmärtämään, että kun tekee jotain tuon kaltaista mitä hän teki, et ikinä ole enää näkymätön kenellekkään, vaan koko maailma tuntee ja muistaa sinut, jäät Yhdysvaltojen historiaan elämään.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä, miksi kiusattu ampuu presidenttiehdokasta eikä niitä kiusaajiaan? Niitä isoille joukoille tuntemattomia "Jussilan Jonnea tai Viljasen Veetiä". Moni voisi nimittäin luulla, että kyseessä on seko, joka haluaa historiankirjoihin.
Jos uutiset pitää paikkansa, häntä kiusattiin joka päivä ja hän oli aina eristyksissä muista, ei siis omasta halustaan, ruokalassa jne. Kun elät noin, että olet näkymätön kaikille, pystyn ymmärtämään, että kun tekee jotain tuon kaltaista mitä hän teki, et ikinä ole enää näkymätön kenellek
Häntä kiusattiin, koska hän oli perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin... "Kun Trumpia ammutaan, se on Trumpin vika. Kun jotain muuta ammutaan, sekin on Trumpin ja Trumpin kannattajien vika."
Trump on itse kasvattanut väkivallan uhkaa maassaan omalla suhtautumisellaan. BLM-mellakoiden yhteydessä hänen ratkaisunsa oli mellakoitsijoiden kimppuun käyminen. Hävittyjen vaalien yhteydessä hänen ratkaisunsa oli mellakointiin ja kongresitalon valtaukseen yllyttäminen. Aselakikysymyksissä hänen ratkaisunsa on ollut aseiden saannin helpottaminen.
Joten kyllä hän tässä niittää oma
Mitä noille BLM tyypeille olisi mielestäsi pitänyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Pääsi ainakin tyylillä täältä pois eikä tarvinnut tehdä itsemurhaa vaan muut hoisi asiat hänen puolestaan.
Miksi poliisi ampuu aina kuolettavasti, voihan kohteen tehdä toimintakyvyttömäksi osumalla vaikka raajaan.
Jokaisella yli 20 vuotiaalla pitäisi olla.