Kuinka ihmeessä enää uskallan myydä huutiksessa käytettyjä mutta siistejä lasteni vaatteita?
Luin äsken tuon janna vs. bellus keskustelun. En nyt siihen ota kantaa, mutta tulipa vaan mieleeni että kuinka uskallan enää myydä lasteni vaatteita (siis pelkona negapalautteet) huutiksessa. Kuinka voin olla varma etten kehu liikaa vaatteita tai sitten toisaalta liikaa aliarvioi niitä ja silloin vaatteet menisivät selvästi alihintaan (näin on mulle käynyt kahden paketin kanssa, kun todellakin luetteloin kaikki mahdolliset/olemattomatkin viat eikä oikein kukaan sitten enää uskaltanutkaan niitä huutaa).
Tiedän että siisteys on katsojan silmässä, joten kaikkien kanssa ei tietenkään pääse aina samalle aaltopituudelle. Kuinka pystyn kitkemään huudoistani nuo turhankitisijät ja ne jotka luulevat käytettyä ostaessaan saavansa laatikollisen uusia vaatteita suunnilleen hintalaput vielä kiinni? Edelleenkään en viittaa tuohon em. keskusteluun.
Kommentit (6)
on paljon parempi et käytetty vaate kuvataan käytetyks eikä uudenveroseks jos on kans käytetty.
Listannut jokaisen vaatteen erikseen, kuvaillut sen (yksi yhteiskuva vaatteista), laittanut merkin ja mahdolliset viat. Loppuun laitan, että vaatteet ovat käytettyjä ja niissä on normaalia käytöstä johtuvaa kulumaa. En yritä väittää että vaatteet olisivat uuden veroisia, jos kerran ovat käytettyjä. Hyvin ovat menneet kaupaksi ja negaa ei ole tullut. Normaalisti rahaa saa 1-4 e/kpl vaatteesta riippuen.
On siinä omat riskinsä ja katsojan silmissä on moni asia. Jos vaatteessa on nukkaa tai värit haalistunu niin mainitsen sen tottakai. Monet vaatteet vaan ei käytössäkään mene mikskään. En silti uudeks rupeis sanomaan jos vaate on käytetty. Johan se nettikirpputorikin sanoo jotain.
mutta silti tulee negaa tai neutraalia palautetta... Aina kaikki ei voi vastata ostajan mieltymystä, eikä tietenkään voi pelkästä kuvasta ja kuvauksesta saada sitä OIKEAA käsitystä vaatteesta. Kannattaa vaan sitten vastata palautteeseen mahd korrektisti ja totuuden mukaisesti. Itse en ainakaan huuda sellaisilta jotka ovat alkaneet riitelemään ja haukkumaan palaute-osiossa...
ja positiivista palautetta oon aina saanut
--- huutiksesta en ole koskaa ostanut, koska hinnat nousee pilviin ja jotkut ei kuulemma lunasta tilauksiaan-
vauvalehtikirppis on mm. aina ollut luotettava...