Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat kritisoivat Hoplopin sisäänpääsymaksuja yhtiö kiistää maksun johtuvan teini-ikäisten käyttäytymisestä

Vierailija
15.07.2024 |

Lasten sisäleikkipuisto Hoplop muutti käytäntöään vanhempien sisäänpääsymaksuissa kesäkuun alusta.

Muutos koskee kaikkia Hoplopin ja saman konsernin Leo's Leikkimaan leikkipuistoja niin Suomessa kuin muissa maissa.

Aiemmin yksi aikuinen pääsi lasten kanssa ilmaiseksi leikkipuistoon, mutta toinen maksoi noin neljän euron sisäänpääsyn. Nyt molemmat vanhemmat maksavat sisäänpääsystä kolmisen euroa.

Kaikki yli 16-vuotiaat maksavat sisäänpääsystä.

Muutos on yllättänyt osan vanhemmista. Sosiaalisen median keskusteluissa muutos on aiheuttanut kritiikkiä.

https://yle.fi/a/74-20099448

Kaikki kallistuu, kohta ei ole varaa enää mihinkään. Ei Hoplop ole aiemminkaan ollut mikään halpa paikka ja nyt vielä hinnat kallistuu. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo kyllä aiemminkaan kyselty toisesta vanhemmasta maksua. Mä oon menny lapsen kanssa hoploppiin samalla kun mies on kierrelly muissa kaupoissa ja tullu siten perässä hoploppiin. Eikä mieheltä oo kyselty mitään maksuja. 

Vierailija
2/4 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo kyllä aiemminkaan kyselty toisesta vanhemmasta maksua. Mä oon menny lapsen kanssa hoploppiin samalla kun mies on kierrelly muissa kaupoissa ja tullu siten perässä hoploppiin. Eikä mieheltä oo kyselty mitään maksuja. 

Eli olette rikkoneet sääntöjä ja käytännössä varastaneet hoplopilta.  Kyllähän sinne voisi vaikka maksamaton lapsikin pujahtaa huomaamatta sisään ja silti se ei ole oikein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olette rikkoneet sääntöjä ja käytännössä varastaneet hoplopilta.  Kyllähän sinne voisi vaikka maksamaton lapsikin pujahtaa huomaamatta sisään ja silti se ei ole oikein. 

En mä oo edes tienny, että toisesta aikuisesta pitää maksaa. Oon luullu, että ollaan toimittu oikein.

Vierailija
4/4 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on Hoplopin ikäraja että lapsen voi dumpata sinne jonkun lupalapun turvin ilman vanhempaa? Nämä tulee nyt sitten lisääntymään, onnea matkaan henkilökunta kun saatte vahtia niitä 10-vuotiaita apinoita vanhemman somettaessa autossa periaatesyistä sen sijaan että maksaisi teille siitä että valvoo omaa lastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä