Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

asumistukilaskuri

Vierailija
15.07.2024 |

kertoi, että mun seuraavassa vuositarkastuksessa nykyasumistuesta leikkautuu 60 euroa pois.

Mitenkähän minä tulen selviämään laskuista, kun ei meinaa nytkään selvitä. Sitä kun tulee samalle kuulle vaikkapa sähkölasku ja kotivakuutus... ja siihen sitten vielä vakio puhelinlasku päälle. 

Vuokrakin nousee nyt just syksyn alussa parikymppiä. 

Ja tämä asunto on vuokraltaan seutukunnan halvimpia. Tämän halvemmalla ei säällistä asuntoa saa, säällinen tarkoittaa sitä, että asunto on ehjä ja lämmitetty. Tämän pienempiä ei juurikaan ole tarjolla, ei tällä suunnalla ole mitään miniyksiöitä... joissa neliöitä joku 15 ja sellaiseen en kyllä ihan helpolla haluaisikaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuossa kotivakuutuksessakin vakuutusmaksu on taas noussut... Sinänsä kun joillekin pohjanmaalaisille emännille maksetaan kaikki rikkoutuneet kodinkioneet sun muut ja kaikenlaisia vakuutuspetoksia tehtaillaan polkupyörien ja puhelinten kanssa, niin jonkunhan niistä on maksettava vaikkei itse koskaan mitään vakuutuskorvauksia mistään saakaan.

Vierailija
2/2 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä kyselen jo työkokeilupaikkoja, mutta eipä taida niitäkään mistään irrota. Tai jos irtoaa, niin seutukunnan tuntien, mut potkitaan jollakin oudolla syyllä sieltä ennen aikojaan pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla