Aika pahasti osunut tuulettimeen tää Trumpiin kohdistunut vihapuhe. Olkaa nyt ihmiset huolissanne vihapuheesta
Demokraattien tähänastinen kampanja on nojannut pitkälti Trumpin demonisointiin
https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812391727476474236
https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812448258091802672
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700
Venäjälläkin huomattu:
Ilmapiiri presidenttiehdokas Trumpin ympärillä on provosoinut sen, mitä Amerikka on joutunut kohtaamaan tänään. Trumpia on yritetty poistaa poliittiselta areenalta lukuisia kertoja niin laillisin keinoin, tuomioistuimilla, syyttäjillä kuin mustamaalaamisella. Hänen asemansa on yritetty vaarantaa, Peskov lausui.
Kaikille ulkopuolisille on ollut päivänselvää, että hänen henkensä on vaarassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563623.html?utm_medium=promobox&u…
Kommentit (307)
Ampuja halusi historiankirjoihin ja sankariksi. Mutta sitä mä en ymmärrä, kun Trumpin luonteen vahvuutta nyt kovasti kehutaan ja ihmetellään, kun hän pystypäin ja "rohkeasti" heristeli nyrkkiään ja toisteli taistelukehotuksia... Ovatko jopa asiaa kommentoineet asiantuntijat unohtaneet, että hän on edelleen se sama syvästi narsistinen persoona? Kun mietitte mistä narsistisuus kumpuaa, eikö olekin hienoa kun tällainen ihminen nostelee verta vuotavaa päätään ja tekee kaikelle kansalle selväksi: "Katsokaa minua! Minä nousen, minua ei tuhota aseillakaan! Tulkaa mukaani, taistelkaa!"
Ja kannatus ja ihailu vain kasvaa. Kuin uusi Messias olisi tullut. Oi kylläpä se hivelee hänen itsetuntoaan ja todistaa sen, että juuri hänet on luotu maailman valtiaaksi. Niin se narsistin verkko muotoutuu ja kasvaa..
Vierailija kirjoitti:
Ampuja halusi historiankirjoihin ja sankariksi. Mutta sitä mä en ymmärrä, kun Trumpin luonteen vahvuutta nyt kovasti kehutaan ja ihmetellään, kun hän pystypäin ja "rohkeasti" heristeli nyrkkiään ja toisteli taistelukehotuksia... Ovatko jopa asiaa kommentoineet asiantuntijat unohtaneet, että hän on edelleen se sama syvästi narsistinen persoona? Kun mietitte mistä narsistisuus kumpuaa, eikö olekin hienoa kun tällainen ihminen nostelee verta vuotavaa päätään ja tekee kaikelle kansalle selväksi: "Katsokaa minua! Minä nousen, minua ei tuhota aseillakaan! Tulkaa mukaani, taistelkaa!"
Ja kannatus ja ihailu vain kasvaa. Kuin uusi Messias olisi tullut. Oi kylläpä se hivelee hänen itsetuntoaan ja todistaa sen, että juuri hänet on luotu maailman valtiaaksi. Niin se narsistin verkko muotoutuu ja kasvaa..
Kerrankin on aitoa VOIMAANTUMISTA, Because he's worth it. Rohkeasti voimaantui.
Harmittaako femakkoja nyt kun voimaantuminen on nyt ns. "väärässä" jalassa? :DDDDDDDD
"Kehtaatko todellakin väittää että aatteen, feminismin, vihaaminen aatteeseen kuuluvien kvasiuskonnollisten väitteiden vuoksi on irrationaalista? Siis mielenvikaista?
Haluttaako laittaa toisinajattelija laitoshoitoon?"
Mulla ei ole enää hajuakaan millä planeetalla nää sun jutut on, mä sanon sulle nyt jotain mitä oot kuullu varmaan ennenkin, mä luovutan sun suhteen.
Olet liian heikko ja tyhmä selvitäksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa nyt vascel sateenkaariperverttejä harmittaa ja oikein KUN-NOLLA!<
Mitä sä puhut? Mä en ainakaan ymmärrä tuosta sun sekavasta sepustuksesta mitään. Taidat olla omissa maailmoissasi.
Tää on just tätä. Trumpia saa maalittaa valtamedioita myöten ja melkein suoraan sanoa, että ottakaa joku nyt tuo pois päiviltä ja se on ihan normaalia.
Mutta annapas olla jos joku sanoo että ärsyttää miten Pride-lippuja on tungettu joka paikkaan, niin VIHAPUHEHÄLYTYS!!!!! VIHAPUHEHÄLYTYS!!!! RIKOS IHMISYYTTÄ KOHTAAN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa nyt vascel sat
Sä nyt et tosiaan ymmärrä mistään mitään, olet nolla, et mitään.
Nähtävästi se, että Trump on suomalainen nuori valkoinen heteromies jota sorretaan median ja feministien toimesta?