Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika pahasti osunut tuulettimeen tää Trumpiin kohdistunut vihapuhe. Olkaa nyt ihmiset huolissanne vihapuheesta

Vierailija
15.07.2024 |

Demokraattien tähänastinen kampanja on nojannut pitkälti Trumpin demonisointiin

https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812391727476474236

https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812448258091802672

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700

Venäjälläkin huomattu:

Ilmapiiri presidenttiehdokas Trumpin ympärillä on provosoinut sen, mitä Amerikka on joutunut kohtaamaan tänään. Trumpia on yritetty poistaa poliittiselta areenalta lukuisia kertoja niin laillisin keinoin, tuomioistuimilla, syyttäjillä kuin mustamaalaamisella. Hänen asemansa on yritetty vaarantaa, Peskov lausui.

Kaikille ulkopuolisille on ollut päivänselvää, että hänen henkensä on vaarassa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563623.html?utm_medium=promobox&u…

Kommentit (307)

Vierailija
261/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, sitä saa mitä tilaa, Trumpistit.

Kukas se aloitti väkivaltaan yllyttämisen ja vihapuheen? Trumppi. Niin se capitol-keissi vain tahtoo unohtua trumpisteilta. Ja juurihan äsken rebujen mainoskampanjassa mainostettiin ' metsästyskauden ' alkaneen. No se alkoi kieltämättä näyttävästi. (samanlaista kivaa hauskaa sanaleikkiä kuin Suomessa persujen 'nyt vieraslajien poistamiseen').

Ikivanha sanonta ' se joka miekkaan tarttuu, miekkaan myös hukkuu' pitää niiiiiiin paikkansa. Nyt kopsahti vihan lietsominen ihan omaan nilkkaan, yhy yhy yyyyy, omat kapiset vesikauhuiset koirat purivat. Yhy yhy yyy. 

Nyt meillä on sitten ihan lupa tappaa kaikki vikisevät feministit ja aisankannattaja-soijapojat, nami nami!!!!!!!!!!

Kiitos kun todistit.

Vierailija
262/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, sitä saa mitä tilaa, Trumpistit.

Kukas se aloitti väkivaltaan yllyttämisen ja vihapuheen? Trumppi. Niin se capitol-keissi vain tahtoo unohtua trumpisteilta. Ja juurihan äsken rebujen mainoskampanjassa mainostettiin ' metsästyskauden ' alkaneen. No se alkoi kieltämättä näyttävästi. (samanlaista kivaa hauskaa sanaleikkiä kuin Suomessa persujen 'nyt vieraslajien poistamiseen').

Ikivanha sanonta ' se joka miekkaan tarttuu, miekkaan myös hukkuu' pitää niiiiiiin paikkansa. Nyt kopsahti vihan lietsominen ihan omaan nilkkaan, yhy yhy yyyyy, omat kapiset vesikauhuiset koirat purivat. Yhy yhy yyy. 

Jaa että kuka aloitti? Muistelisin että trumpin tultua pressaksi demariväki oli heti kannustamassa kaikkia aiheuttamaan kaaosta ja mm. BLM-väkihän totteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi reppana kun et sinä ole mies vaan uliseva poika.

Mene pycca imeen persettä tän loputtoman uhriutumisen ja vastakkainasettelun kanssa, olet säälittävä."

Juuri tuollaista päälle sylkemistä ja alistamista olemme 1-40v miehet kuulleet syntymästä asti. Kyllä, olemme säälittäviä kiitos teidän, mutta emme loppuun asti. Tuomiopäivä koittaa.

Älä yleistä omaa kokemustasi kattamaan koko mieskuntaa, en yhdy valitukseesi. 

Varmaan poikkeuksiakin on, aisankannattajia ja suuria rahoja perineitä citykaneja. Ei silti poista tosiasiaa; maailmalla on satoja miljoonia alistettuja miehiä, jotka kelpaavat vain huumorihahmoiksi mainoksiin ja sylkykupeiksi yleisradioon.

Olen köyhän yh-perheen poika. Ikinä ei

En puhu itsestäni vaan yhteiskunnasta yleensä.

Tekstin Minä-muoto on vain esimerkkinä jotta ymmärtäisitte helpommin. Mutta olisihan se pitänyt arvata ettei vihaajat hyväksy totuutta sydämiinsä ja vain tarttuvat epäoleellisuuksiin väistääkseen totuuden. Hawk tua!

Vierailija
264/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, mikään ei muuta sitä faktaa että rumpista tulee ressa

Vierailija
265/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pycca imeen persettä tän loputtoman uhriutumisen ja vastakkainasettelun kanssa, olet säälittävä."

Juuri tuollaista päälle sylkemistä ja alistamista olemme 1-40v miehet kuulleet syntymästä asti. Kyllä, olemme säälittäviä kiitos teidän, mutta emme loppuun asti. Tuomiopäivä koittaa.

Mene nyt ttuun, minä olen mies, mä sorran sua sun kuspasen uhriutumisen takia henkilötasolla, mua ei kiinnosta yhtään miks se on sun mielestä kaikkien muiden vika vi-tun luuseri, miehisty nyt saatana, yritä edes.

Miehistyin kyllä, mutta sen vuoksi minua lyödään kuin vierasta sikaa, työpaikkaa pommitetaan ja poliisille soitetaan palopuheluja vaarallisesta valkoisesta pojasta, kiusantekona myös huoli-ilmoitukset ja some bannit on arki

....mitä?

Sun miehisyys ja mun miehisyys manifestoituu aika villisti eri tavoilla, mun miehisyys on sitä että mä olen oman yhteisöni ja perheeni luotettava tuki ja turva, järkevä ääni ja vahva selkä, mulla ei ole mitään tun hajua mitä sä miehistymisellä meinaat koska mun miehistymisen tulos on ollu lähinnä se että pesää ja töitä ois tarjolla enemmän kun pystyy.

Taidat olla vaan koijannu itseäs et himassa istuminen antaaa kokemusta elämästä ja nyt kuvittelet et sun mt ongelmat on iha hyvä filosofia.

Vierailija
266/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo Trumpin haukkuminenkin on merkki Trumpin kannattamisesta ja vähintäänkin fascismista (kirjoitetaan muuten suomeksi ilman c-kirjainta).

Onko poccian väki linjoilla vai joku, joka on tyhmä kuin venäläinen vasemman jalan saapas?

Mussolini olisi ylpeä teistä.

Turha edes yrittää, kaikki on jo pilalla, täysin pilalla.

Vierailija
267/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaleisson sitä ulinaa ja uhriutumista kun nää eliittiuhripojat tajuaa että isommat pojat on vetäny niitä höplästä ja tehny päätöksiä hyödyttään vain itseään ja pientä sisäpiiriään.

Jännä nähdä miten sekin on lopulta vassarien ja kaikkien muiden vika, varsinkin naisten ja köyhien ja väärän väristen.

Niinpä! Ainoa asia mikä on varmaa on nuorten poikien syyllisyys ja feministilesbojen täydellinen hyvyys.

Vierailija
268/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan poikkeuksiakin on, aisankannattajia ja suuria rahoja perineitä citykaneja. Ei silti poista tosiasiaa; maailmalla on satoja miljoonia alistettuja miehiä, jotka kelpaavat vain huumorihahmoiksi mainoksiin ja sylkykupeiksi yleisradioon.

Sinl puhuit itsestäsi ja omista kuvitelmistasi yhteiskunnasta. Minl elän siinä samassa yhteiskunnassa ja valkoisena heteromies. Olen sikti pärjännyt hyvin enkä vihaa ketään kuten esim sinä.

Vierailija
269/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo Trumpin haukkuminenkin on merkki Trumpin kannattamisesta ja vähintäänkin fascismista (kirjoitetaan muuten suomeksi ilman c-kirjainta).

Onko poccian väki linjoilla vai joku, joka on tyhmä kuin venäläinen vasemman jalan saapas?

Mussolini olisi ylpeä teistä.

Turha edes yrittää, kaikki on jo pilalla, täysin pilalla.

Kun itse asuu palavassa talossa, koko maailma näyttää siltä että se ois tulessa.

Vierailija
270/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt ttuun, minä olen mies, mä sorran sua sun kuspasen uhriutumisen takia henkilötasolla, mua ei kiinnosta yhtään miks se on sun mielestä kaikkien muiden vika vi-tun luuseri, miehisty nyt saatana, yritä edes.

Miehistyin kyllä, mutta sen vuoksi minua lyödään kuin vierasta sikaa, työpaikkaa pommitetaan ja poliisille soitetaan palopuheluja vaarallisesta valkoisesta pojasta, kiusant

Puhut kyllä nyt täysin eri asiasta, sinun omat juttusi ei ole yksi yhteen yhteiskunna poliitikan kanssa. Mutta kivat sulle kun olet perinteinen aatami.

Vierailija
271/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumaleisson sitä ulinaa ja uhriutumista kun nää eliittiuhripojat tajuaa että isommat pojat on vetäny niitä höplästä ja tehny päätöksiä hyödyttään vain itseään ja pientä sisäpiiriään.

Jännä nähdä miten sekin on lopulta vassarien ja kaikkien muiden vika, varsinkin naisten ja köyhien ja väärän väristen.

Niinpä! Ainoa asia mikä on varmaa on nuorten poikien syyllisyys ja feministilesbojen täydellinen hyvyys.

Taas, ääripäästä toiseen, ihan kaikissa ihmisissä on hyvää ja pahaa.

Onks sulla päässä jotain ihan lääketieteellistä vikaa kun et ymmärrä edes yksinkertaisia asioita?

Vierailija
272/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan poikkeuksiakin on, aisankannattajia ja suuria rahoja perineitä citykaneja. Ei silti poista tosiasiaa; maailmalla on satoja miljoonia alistettuja miehiä, jotka kelpaavat vain huumorihahmoiksi maino

Etkö osaa lukea?

Käytin minämuotoa tyylikeinona.

Vierailija
273/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan poikkeuksiakin on, aisankannattajia ja suuria rahoja perineitä citykaneja. Ei silti poista tosiasiaa; maailmalla on satoja miljoonia alistettuja miehiä, jotka kelpaavat vain huumorihahmoiksi maino

Anteeksi kirjoitusvirheet näyttö paskana ja kirkas auringon paiste😅

Vierailija
274/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, trumppi itse on yksi suurimmista väkivallan lietsojista ja vastapuolen leimaajista, demonisoijista etc.

Tuo ansaitsisi paikan vankilassa. 

Sieltä tuli taas kunnon vihervassarijuntin voimaantunut kommentti.

Vierailija
275/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille idiooteilla feministeille voi puhua yhtään feministisen liioittelevasti, huoh.

Aika huvittavaa. Väistätte pointin joka kerta yhtä liukkaasti ja keskitytte aina henkilöön.

Vierailija
276/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille idiooteilla feministeille voi puhua yhtään feministisen liioittelevasti, huoh.

Aika huvittavaa. Väistätte pointin joka kerta yhtä liukkaasti ja keskitytte aina henkilöön.

Feminismi on helmiä sioille

Vierailija
277/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä vittua sinä sanoit?!

En nauti femcelien kovista miesvihamielsistä arvoista. Vaan toivoin vain tasa-arvoa."

Mhm...ongelma on se et sun tasa-arvo ja vain sun tasa-arvo tapahtuu muiden kustannuksella.

Minä olen edelleen ihan mies, poliittisesti kiinnostunut lähinnä työväen oikeuksista ja siitä miten kansalle ja varsinkin omille tapahtuvasta valehtelusta.

Minä arvostaisin jos lopettaisit valehtelemasta minusta vain siksi että minä olen oikeassa.

Me miehet puskettiin pintaan uudestaan, nää samat kovat arvot joista sinäkin nyt kärsit.

Ennen oli pehmeämpi meno ja meillä miehilläkin helpompaa, vielä 90 luvulla kukaan ei ollut uHrI.

Vierailija
278/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sä syytät muita siitä mitä sä teet itse mitään on aina yhtä koomista.

HEI KAIKKI, KATSOKAA MIKSI MINÄ OLEN TÄYSPERSLÄPI JA TIEDÄN SEN!

:' D

Vierailija
279/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun miehisyys on sitä että jo lapsuudesta lähtien tytöt ovat tehneet selväksi etten kuulu joukkoon. Sittemmin olen kuullut myös että se on omaa syytäni kiitos vuosituhansien sorron.

Feminismi, hyi helvetti."

Noni me löydettiin heti sun ongelma, sun ongelma on se et sä olet täysin kyvytön sosiaalisesti ja syytät siitä narsistisesti naisia ja mieluummin kun menet terapiaan kun et usko siihen annat isojen herrojen käyttää sua poliittisena kusilumppuna.

Hieno homma hei, kuulostat ihan parhaalta tyypiltä ikinä joka ANSAITSEE ihan sikana kaikkea meiltä muilta.

Mun suositus on että jatka samaan malliin ja muista kertoa kaikille kuinka persut ja kokkareet on ihan super parasta eiks jeh?

Vierailija
280/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun miehisyys on sitä että jo lapsuudesta lähtien tytöt ovat tehneet selväksi etten kuulu joukkoon. Sittemmin olen kuullut myös että se on omaa syytäni kiitos vuosituhansien sorron.

Feminismi, hyi helvetti."

Noni me löydettiin heti sun ongelma, sun ongelma on se et sä olet täysin kyvytön sosiaalisesti ja syytät siitä narsistisesti naisia ja mieluummin kun menet terapiaan kun et usko siihen annat isojen herrojen käyttää sua poliittisena kusilumppuna.

Hieno homma hei, kuulostat ihan parhaalta tyypiltä ikinä joka ANSAITSEE ihan sikana kaikkea meiltä muilta.

Mun suositus on että jatka samaan malliin ja muista kertoa kaikille kuinka persut ja kokkareet on ihan super parasta eiks jeh?

Synkkää dude :' D