Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika pahasti osunut tuulettimeen tää Trumpiin kohdistunut vihapuhe. Olkaa nyt ihmiset huolissanne vihapuheesta

Vierailija
15.07.2024 |

Demokraattien tähänastinen kampanja on nojannut pitkälti Trumpin demonisointiin

https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812391727476474236

https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812448258091802672

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700

Venäjälläkin huomattu:

Ilmapiiri presidenttiehdokas Trumpin ympärillä on provosoinut sen, mitä Amerikka on joutunut kohtaamaan tänään. Trumpia on yritetty poistaa poliittiselta areenalta lukuisia kertoja niin laillisin keinoin, tuomioistuimilla, syyttäjillä kuin mustamaalaamisella. Hänen asemansa on yritetty vaarantaa, Peskov lausui.

Kaikille ulkopuolisille on ollut päivänselvää, että hänen henkensä on vaarassa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563623.html?utm_medium=promobox&u…

Kommentit (307)

Vierailija
281/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun miehisyys on sitä että jo lapsuudesta lähtien tytöt ovat tehneet selväksi etten kuulu joukkoon. Sittemmin olen kuullut myös että se on omaa syytäni kiitos vuosituhansien sorron.

Feminismi, hyi helvetti."

Noni me löydettiin heti sun ongelma, sun ongelma on se et sä olet täysin kyvytön sosiaalisesti ja syytät siitä narsistisesti naisia ja mieluummin kun menet terapiaan kun et usko siihen annat isojen herrojen käyttää sua poliittisena kusilumppuna.

Hieno homma hei, kuulostat ihan parhaalta tyypiltä ikinä joka ANSAITSEE ihan sikana kaikkea meiltä muilta.

Mun suositus on että jatka samaan malliin ja muista kertoa kaikille kuinka persut ja kokkareet on ihan super parasta eiks jeh?

Se ettei ulkonäköni miellytä naisia siis oikeutti niiden pikkuprinsessojen etuoikeuden, eli poikien manipuloinnin, käyttämisen niin että sain turpaan melkein jokainen koulupäivä 9 vuoden ajan.

Kiitos kun kerroit tämän olevan omaa syytäni ja ansiotani oi humanismin majakka ja johtotähti.

Vierailija
282/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä vittua sinä sanoit?!

En nauti femcelien kovista miesvihamielsistä arvoista. Vaan toivoin vain tasa-arvoa."

Mhm...ongelma on se et sun tasa-arvo ja vain sun tasa-arvo tapahtuu muiden kustannuksella.

Minä olen edelleen ihan mies, poliittisesti kiinnostunut lähinnä työväen oikeuksista ja siitä miten kansalle ja varsinkin omille tapahtuvasta valehtelusta.

Minä arvostaisin jos lopettaisit valehtelemasta minusta vain siksi että minä olen oikeassa.

Me miehet puskettiin pintaan uudestaan, nää samat kovat arvot joista sinäkin nyt kärsit.

Ennen oli pehmeämpi meno ja meillä miehilläkin helpompaa, vielä 90 luvulla kukaan ei ollut uHrI.

"Me miehet puskettiin pintaan uudestaan, nää samat kovat arvot joista sinäkin nyt kärsit."

Anteeksi mutta missä ja milloin näin on käynyt? Kerro edes vuosi jolloin tämmöinen keikahdus tapahtui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun miehisyys on sitä että jo lapsuudesta lähtien tytöt ovat tehneet selväksi etten kuulu joukkoon. Sittemmin olen kuullut myös että se on omaa syytäni kiitos vuosituhansien sorron.

Noni me löydettiin heti sun ongelma, sun ongelma on se et sä olet täysin kyvytön sosiaalisesti ja syytät siitä narsistisesti naisia ja mieluummin kun menet terapiaan kun et usko siihen annat isojen herrojen käyttää sua poliittisena kusilumppuna.

Hieno homma hei, kuulostat ihan parhaalta tyypiltä ikinä joka ANSAITSEE ihan sikana kaikkea meiltä muilta.

Mun suositus on että jatka samaan malliin ja muista kertoa kaikille kuinka persut ja kokkareet on ihan super parasta eiks jeh?

Se ettei ulkonäköni miellytä naisia siis oikeutti niiden pikkuprinsessojen etuoikeuden, eli poikien manipuloinnin, k

Ei tietenkään, samalla tavalla kun se paha mitä sulle tehtiin ei oikeuta sua kostaan sitä kaikille muille, yks paha syytöntä kohtaan ei muutu yhtään paremmaks sillä että sinä olet paskamainen muille, pilaat vain oman elämäsi.

Minua on kiusattu läpi koulun, olen ollut useamman vuoden koditon, palvellut rintamalla ja ollut merellä, ja minä olen hädintuskin keski-ikäinen, jos sinä annat sen kiusaamisen siellä alussa määrittää kuka sinä olet kaikki muu jää elämättä ja kokematta.

Mä lupaan että ulkonäkö merkkaa vähemmän kun luulet, mene salille ja pidä huolta perustasolla ulkonäöstäsi, sen jälkeen itsetunto on avainsana siihen että saat naista ja onnea, mut se tarvii ansaita ja sitä varten tarvii olla hyvä tyyppi, totta kai sulla on huono itsetunto ja kaikki kammoksuu sua jos sinä vaan vellot ja harjoittelet sitä.

Vierailija
284/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nauti femcelien kovista miesvihamielsistä arvoista. Vaan toivoin vain tasa-arvoa."

Mhm...ongelma on se et sun tasa-arvo ja vain sun tasa-arvo tapahtuu muiden kustannuksella.

Minä olen edelleen ihan mies, poliittisesti kiinnostunut lähinnä työväen oikeuksista ja siitä miten kansalle ja varsinkin omille tapahtuvasta valehtelusta.

Minä arvostaisin jos lopettaisit valehtelemasta minusta vain siksi että minä olen oikeassa.

Me miehet puskettiin pintaan uudestaan, nää samat kovat arvot joista sinäkin nyt kärsit.

Ennen oli pehmeämpi meno ja meillä miehilläkin helpompaa, vielä 90 luvulla kukaan ei ollut uHrI.

Haistappa vasenfascisti paska! Kivat sulle jos olet osaasi tyytyväinen.

Haistappa itse,minäkin olen ollut tyytymätön osaani joka ei edelleenkään ole kovin erikoinen mutta minä olen löytänyt onnen ja minä kävin helvetin läpi saadakseni sen, useammalla tavalla.

Mene ja ansaitse paikkasi, se ei löydy netissä uhriutumalla, tee jotain mikä on jonkun arvoista, ole joku.

Vierailija
285/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Me miehet puskettiin pintaan uudestaan, nää samat kovat arvot joista sinäkin nyt kärsit."

Anteeksi mutta missä ja milloin näin on käynyt? Kerro edes v

Sinä et tunnista tätä "kaikkien on huolehdittava vain itsestään" mentaliteettia joka puskettiin pintaan n. 2012 vastareaktiona äärivasemmiston älyttömyyksille jenkeissä ja jota viljellään täälä vauvallakin ihan kokoajan?

Älä jaksa kokoajan valehdella ja heittäytyä tyhmäks, se on se syy miks sun itsetunto on ihan säpäleinä, sä ansaitset käytökselläs säpäleisen itsetunnon.

Vierailija
286/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset on nauratettu, saatu ja nähty. Keskityn taistelemaan ylivoimaisesti suurinta tasa-arvon estettä, feminismiä, vastaan. "

Se että sä luovutit ja korvaat rationaalisuuden vihalla,(ie. Menkkamaisella ämmäịlyllä) koska et koe sitä mahdolliseks, ei oikeasti tarkoita että se ois mahdotonta, vuosien terapian ja kuntoutuksen jälkeen ehkä jos sitoudut hoitoon 100%.

Vierailija
287/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes trumpetti koska Hollywood käyttää naamioita kuin teatterit ja paraatissa tai halloween jutuissa. Onhan monilla kaksoisolento sijais näyttelijät jne.

Vierailija
288/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses mikä ketju, isi ojentaa incelipoikaa niin että raikaa. :' D

Vierailija
289/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä putinistiketju täällä edelleen tekee?

Vierailija
290/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastettu pesukone ja farkut.

Vierailija
291/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaforum Turkkilaa, Ukkolaa ja putinistia.

Paul Joseph Watson on brittiläinen YouTube-persoona, radiojuontaja, toimittaja ja salaliittoteoreetikko. Watson tunnetaan YouTubessa videoista, jotka kritisoivat muun muassa islamia, feminismiä, populaarikulttuuria ja vasemmistopolitiikkaa. Watson on avoimesti venäläismielinen.

Vierailija
292/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiä juutalaisia meni Milanoon kaikilla varastetut vaatteet päällä samoin kuin PIETARISSA heillä on.

Vierailija
293/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailaiset nai kuin tikat muslimeja ja juutalaisia.Albania luvattu maa.

Vierailija
294/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Amerikka ollutkaan luvattu Egyptin orjat.Mis se mahtaa olla.

Vierailija
295/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hokee tota v....tu sanaa niin naiset taas hokee mulkku mikä mulkku.

Vierailija
296/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaforum Turkkilaa, Ukkolaa ja putinistia.

Paul Joseph Watson on brittiläinen YouTube-persoona, radiojuontaja, toimittaja ja salaliittoteoreetikko. Watson tunnetaan YouTubessa videoista, jotka kritisoivat muun muassa islamia, feminismiä, populaarikulttuuria ja vasemmistopolitiikkaa. Watson on avoimesti venäläismielinen.

Watson työskenteli pitkään yhdysvaltalaisen salaliittoteoreetikko Alex Jonesin omistamalla Infowars.com-sivustolla sekä sen sisarsivustolla PrisonPlanet.com

Infowars.com on yhdysvaltalainen äärioikeistolaisia salaliittoteorioita ja valeuutisia levittävä verkkosivusto, jonka omistaa Alex Jones. 

Foliohattu Vehkala fanittaa Alex Jonesia ja infowars on putinisti-Putkosen MV-lehden suosikkilähteitä.

Vierailija
297/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Por....sivuilla onkin ympärieikattua paljaana myös homosivuilla ET NIINKU MOOSES LAIT RIKOTTU SITTEN. 

Vierailija
298/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ulkonäköni miellytä naisia siis oikeutti niiden pikkupr

Semmonne persu sieltä.

Vierailija
299/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän ketjun aihe olikaan?

-eri

Vierailija
300/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset on nauratettu, saatu ja nähty. Keskityn taistelemaan ylivoimaisesti suurinta tasa-arvon estettä, feminismiä, vastaan. "

Se että sä luovutit ja korvaat rationaalisuuden vihalla,(ie. Menkkamaisella ämmäịlyllä) koska et koe sitä mahdolliseks, ei oikeasti tarkoita että se ois mahdotonta, vuosien terapian ja kuntoutuksen jälkeen ehkä jos sitoudut hoitoon 100%.

Kehtaatko todellakin väittää että aatteen, feminismin, vihaaminen aatteeseen kuuluvien kvasiuskonnollisten väitteiden vuoksi on irrationaalista?  Siis mielenvikaista?

Haluttaako laittaa toisinajattelija laitoshoitoon?