Haluaisin mennä kampaajalle
Mutta en näin hampaattomana kehtaa. Maskin pitäminen raskasta ja vaikea sen kanssa on hengittää. Toinen olisi kesäteatteri. Mutta sinnekin on kehtaamiskynnys.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä kampaajalle turhaan rahojasi laittaisit, kun ei siitä ole sulle mitään hyötyä. Käy sitten, kun saat tekarit.
Miten niin ei ole mitään hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä kampaajalle turhaan rahojasi laittaisit, kun ei siitä ole sulle mitään hyötyä. Käy sitten, kun saat tekarit.
No siellähän sä kotona istut märehtimässä, niin kuka sun hiuksistasi edes välityää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellähän sä kotona istut märehtimässä, niin kuka sun hiuksistasi edes välityää?
Käynhän mä nyt kaupassa ja apteekissa. Lomakin tulossa ja aion mennä jonnekin pikkureissulle.
Voi apua näitä sun juttuja. Sun tekarit on kohta yhtä kuuluisat kun teidän vuodesohva aikoinaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynhän mä nyt kaupassa ja apteekissa. Lomakin tulossa ja aion mennä jonnekin pikkureissulle.
Aruballe?
Vierailija kirjoitti:
Voi apua näitä sun juttuja. Sun tekarit on kohta yhtä kuuluisat kun teidän vuodesohva aikoinaan oli.
Olen kertonut tulevista tekareista kaikille.
Sä olet viisikymppinen. Miten ne muiden mielipiteet voi vieläkin olla sulle noin tärkeät?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet viisikymppinen. Miten ne muiden mielipiteet voi vieläkin olla sulle noin tärkeät?
Ei ne olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole hampaita?
Koska ne on vedetty pois kun saan proteesit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut tulevista tekareista kaikille.
Ihan takuulla. Oot tehnyt niistä palstallekin ainakin sata alotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne olekaan.
No sittenhän sä kehtaat mennä kampaajalle ja kesäteatteriin hampaaton suu hymyssä ja bikinit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole hampaita?
Siis kaikki? Miten voi olla mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne olekaan.
No sittenhän sä kehtaat mennä kampaajalle ja kesäteatteriin hampaaton suu hymyssä ja bikinit päällä.
Kyllä mä vaatteet päälle puen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole hampaita?
Siis kaikki? Miten voi olla mahdollista?
Kyllä, kaikki.
Ota vihko ja kynä mukaan kampaajalle ja kirjoita siihen tehtävät ja vastaukset jos kampaaja jotain kysyy. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ota vihko ja kynä mukaan kampaajalle ja kirjoita siihen tehtävät ja vastaukset jos kampaaja jotain kysyy. 😁
Kyllä mä puhumaan pystyn vaikka en hyvin nyt puhukaan.
Ammattivalittaja, palstan hampaaton legenda. :)
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja, palstan hampaaton legenda. :)
Mitä sitten? Pitäähän sullakin olla elämässä vahingoniloa.