Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hallitusta ei saada pois?

Vierailija
15.07.2024 |

Kukaan ei siitä tykkää mutta silti hallitus vaan ei eroa tai sitä ei eroteta. Tyhmää

Kommentit (247)

Vierailija
101/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oot hullu. Joku isin firmassa töissä oleva nolo tyyppi jota ei ole muualle huolittu. 

jankuta hulllu vähä jooko? jankuta vähä lisää.koht ei ole kenelläkään työpaikkaa ja eikä omistusasuntoo ja kaikki yhtä hulluja jankuttajii.

Vierailija
102/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isin kanssa samassa työpaikassa. Nolo jätkä oon. Olen rääpäle jota ei muualle huolittu. 

Isi hakee verovähennystä bemariin, jonka osti yrityksen nimiin, sillä ajelen kaupungilla iltaisin niin että subbarit raikaa ja wunderbaum roikkuu ikkunassa. Ja kaikki nauraa mua. 

kyl on noloa jankuttaa tota samaa paskaa. vuodest toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isin kanssa samassa työpaikassa. Nolo jätkä oon. Olen rääpäle jota ei muualle huolittu. 

Isi hakee verovähennystä bemariin, jonka osti yrityksen nimiin, sillä ajelen kaupungilla iltaisin niin että subbarit raikaa ja wunderbaum roikkuu ikkunassa. Ja kaikki nauraa mua. 

sun isä hakkas sut ja veti perseeseen sitten aloit jankuttamaan.

Vierailija
104/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, lopeta valittaminen. Jos ihmiset kanavoisivat sen energia minkä käyttävät hallituksesta ja sen päätöksistä valittamiseen ja kauhistelemiseen, he saisivat aikaan vaikka mitä.

Vierailija
105/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän se olet joka täällä jankuttaa. 

Lähde ulos terassille ja tarjoa jollekin naiselle juoma. 

Vierailija
106/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus nauttii kansan luottamusta. Elä asian kanssa

30 % luottaa hallitukseen.

Nyt vaan kukaan ei enää luota talouteen ja näinollen kulutus on seisahtunut. Konkurssit lisääntyy. Asuntoja ei saa kaupaksi, kun keskituloisilla ei ole perusturvaa.

Vierailija
107/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, ei sulla ole rahaa. 

Suomessa asuu köyhiä miehiä.

Menkää naiset Norjan tinderiin, se on rikas öljyvaltio. 

Vierailija
108/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tykkää on aika suppea käsitys asioista. Ilmeisesti tuttavapiiri koostuu jostain tietystä ikäryhmästä ja sosiaaliavustuksilla elävästä eturyhmästä.

Hallituksen kannatus mitataan yleensä luottamusäänestyksessä ja toistaiseksi enemmistö kansanedustajista on äänestänyt hallituksen jatkamisen puolesta 

Vierailija
109/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, ei sulla ole rahaa. 

Suomessa asuu köyhiä miehiä.

Menkää naiset Norjan tinderiin, se on rikas öljyvaltio. 

Ruotsin laivalla on ruotsalaisia miehiä, niillä on rahaa tarjota naiselle juomia. 

Vierailija
110/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naisen pitää itse ostaa treffeillä ruoka ja juoma. 

Suomessa on köyhiä miehiä. 

Norjassa on komeita pitkiä miehiä joilla on rahaa. Norja on rikas öljyvaltio. Norjassa ansiosidonnainen on parempi kuin meillä. 

Vierailija
111/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen hallitus sai sentään jotain aikaan! Ikävä Sannaa!

https://www.captiongenerator.com/v/2289969/mies-muistelee-huulipunahall…

AP

Vierailija
112/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus nauttii kansan luottamusta. Elä asian kanssa

Ei kyllä enää nauti. Yrittäjätkin alkavat ymmärtää miksi on tärkeää että kokonaiskysyntä pitää talouden rattaat pyörimässä. Duunarin kosto on nimittäin kova: kun viet sieltä rahat, se lakkaa mokoma kuluttamasta.

Vierailija
113/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USU: "Yli puolet suomalaisista tyytymättömiä nyk. hallitukseen". (Ilta-Sanomat)

Vierailija
114/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta meillä on paras hallitus mitä voi olla. Hallitus joka ottaa vastuun eikä vain siirrä sitä seuraaville hallituksille. Ehkä hallituksesta ei pidä ne ihmiset jotka ovat tottuneet leveään ja helppoon tukiraha elämään. Eivät tykkää kun joutuvat ottamaan ensimmäistä kertaa elämässään vastuuta itse itsestään. Eihän sosiaalitukia olla pois ottamassa vaan niitä tarkennetaan vastaamaan todellisia tarpeita, ei ylellistä elämää vastaaviksi, mitä ne tähän saakka ovat olleet. Ottaen huomioon seikan, että nyt pienennetyt tuet ovat välaikais tukia, niin kukaan ei käytännössä kärsi tuosta kuin hetkellisesti. Vain niin kauan kun saa jälleen asiansa kuntoon. Löytää työpaikan,tulojaan vastaavan asunnon ja niin edelleen. Puolivuotta, ehkä vuosi. Ainoastaan ihmiset jotka ovat itse valinneet pitkäaikaisen tuilla elämisen elämäntavakseen saattavat tuosta kärsiä, ja sehän on niille pikkupaskiaisille vain ihan oikein.👍 

Vierailija
115/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituspuolueilla on eduskunnassa 108 kansanedustajaa, joten se pysyy pystyssä niin kauan kuin vähintään 101 kansanedustajaa sitä haluaa. Valitettavasti.

Vierailija
116/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vassarinpaska kuskataan rekassa RYSSÄNMAALLE!

Ei ne tollasia paskoja sinne huoli. Ja muutenkin mielellään mahdollisen kauaksi Suomesta.

Vierailija
117/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tykkää, eivätkä monet tuttavanikaan. Vaalilupaukset meni...työttömyys lisääntyy, "potkulaki", kielto-sääntö-korotukset-leikkaukset....minusta homma ei oikein nyt toimi.

Vierailija
118/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta meillä on paras hallitus mitä voi olla. Hallitus joka ottaa vastuun eikä vain siirrä sitä seuraaville hallituksille. Ehkä hallituksesta ei pidä ne ihmiset jotka ovat tottuneet leveään ja helppoon tukiraha elämään. Eivät tykkää kun joutuvat ottamaan ensimmäistä kertaa elämässään vastuuta itse itsestään. Eihän sosiaalitukia olla pois ottamassa vaan niitä tarkennetaan vastaamaan todellisia tarpeita, ei ylellistä elämää vastaaviksi, mitä ne tähän saakka ovat olleet. Ottaen huomioon seikan, että nyt pienennetyt tuet ovat välaikais tukia, niin kukaan ei käytännössä kärsi tuosta kuin hetkellisesti. Vain niin kauan kun saa jälleen asiansa kuntoon. Löytää työpaikan,tulojaan vastaavan asunnon ja niin edelleen. Puolivuotta, ehkä vuosi. Ainoastaan ihmiset jotka ovat itse valinneet pitkäaikaisen tuilla elämisen elämäntavakseen saattavat tuosta kärsiä, ja sehän on niille pikkupaskiaisille vain ihan oikein.👍 

Tutkinnon suorittaneita työttömiä on työmarkkinatuella 595 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa/työpäivä kaupoissa tavaroita hyllyttämässä, kirjastossa laittamassa palautettuja kirjoja hyllyyn, auttamassa osastonsihteeriä sairaaloissa jne.

Vierailija
119/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Kokoomusta ja sain juuri sitä mitä tilasinkin. Olen tyytyväinen hallitukseemme. 

Muuten sama mutta äänestin persuja ja olen ollut myös erittäin tyytyväinen tähän hallitukseen, aikaansaavaa porukkaa.

Vierailija
120/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että työttömät on töissä saaden työttömyyskorvausta 600  + kulukorvaus 200 on tyhmää. Takuueläke 970.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi