Miksi hallitusta ei saada pois?
Kukaan ei siitä tykkää mutta silti hallitus vaan ei eroa tai sitä ei eroteta. Tyhmää
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, kaikki haluu samat takasin jotka oli viimeksi
Ei helvata niitä enää ikinä. Sotkivat kaikki asiat.
ap. koska Suomi on demokratia eikä punakaarti päätä asioista huutoäänestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus nauttii kansan luottamusta. Elä asian kanssa
Höpsis. Kansanedustajien toki.
Pösilö.
Kansanedustajat edustavat kansaa. Meitä äänestäjiä.
Suomessa on edustuksellinen demokratia jossa:
- kansa äänestää vapaissa vaaleissa, 200 kansanedustajaa, edustamaan itseään. Ja päättämään Suomen asioista.
Ja aina kun on enemmistöhallitus ( Suomessa löhes 100% aina), niin tottahan eduskunnassa menee hallituspuolueiden asiat läpi:
Koska hallituspuolueiden kansanedustajia on eduskunnassa enemmän, kuin oppositiopuolueiden.
Sitähän se ENEMMISTÖHALLITUS TARKOITTAA, että sillä on eduslunnan luottamus, asiassa kuin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se käy omassakin elämässä, kun tuhlaa kovasti rahaa, ja ottaa velkaa, niin onhan ne maksettava. Silloin joutuu jostain leikkaamaan.
Ei se välttämättä ole oma syy, monesti syy on yhteiskunnassa
Yli varojensa eläminen on aina oma syy, ei koskaan muiden, jos ei ole holhouksenalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus nauttii kansan luottamusta. Elä asian kanssa
Persut pääsi valehtelmalla hallitukseen.
täällä persu jankuttaja on jankuttanu työaikana persu sanaa ties monta tuntii.eli tukia leikattava lisää.jotta ettisi töitä eikä jankuttais täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, kaikki haluu samat takasin jotka oli viimeksi
Ei helvata niitä enää ikinä. Sotkivat kaikki asiat.
mut makso laiskoille hyvi tukia.
[Quote]Vierailija Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, kaikki haluu samat takasin jotka oli viimeksi[/quote]
Ootsä joku v i t u n 10 v????? kirjoitat kuin idiootti, FUCK U!!!!!!!!!!!!!! HALLITUS RULAAAAA MUTHA FUCKAZZZZZZZZZZZZ
Joka vassarinpaska kuskataan rekassa RYSSÄNMAALLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se käy omassakin elämässä, kun tuhlaa kovasti rahaa, ja ottaa velkaa, niin onhan ne maksettava. Silloin joutuu jostain leikkaamaan.
Yli varojensa eläminen on aina oma syy, ei koskaan muiden, jos ei ole holhouksenalainen.
Kohta sut voidaan helposti irtisanoa. 2400 brutto palkalla saat ansiosidonnaista 900.
Jos sulla hajoaa pesukone niin et saa siihen toimeentulotukea, kun sulla on asuntovelkaa. Eli otat kulutusluottoa tai peset 3 lapsen pyykit käsin tai maksat asumiskulut, ruoat ja pesukoneen tosta 900 eurosta.
Ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta sut voidaan helposti irtisanoa. 2400 brutto palkalla saat ansiosidonnaista 900.
Jos sulla hajoaa pesukone niin et saa siihen toimeentulotukea, kun sulla on asuntovelkaa. Eli otat kulutusluottoa tai peset 3 lapsen pyykit käsin tai maksat asumiskulut, ruoat ja pesukoneen tosta 900 eurosta.
Ole hyvä
toimeentulotuki jankuttaja taas jankuttaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä
sua voidaan vetää perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä Hakaniemen kulmilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siitä tykätään. Sen osoittaa se, ettei sitä saada pois.
Opposition kannattajat huutaa kovaa ja heitä on iso osa median edustajista myös. Heillä on nyt vahvistusharha. Suurin osa on ihan fine tämän hallituksen kanssa, joka demokraattisesti on valtaan äänestetty. Get over it, niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä
Kaikki työttömät ei saa toimeentulotukea, ei edes perheelliset.
Hyvä, että irtisanomissuojaa heikennetään eikä Suomessa ole enää kellään vakituista työpaikkaa.
Äänestin Kokoomusta ja sain juuri sitä mitä tilasinkin. Olen tyytyväinen hallitukseemme.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Kokoomusta ja sain juuri sitä mitä tilasinkin. Olen tyytyväinen hallitukseemme.
sama.hallitus on äänestämällä sinne valittu.ni voitte tuki luuserit miettiä et miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla hajoaa pesukone niin et saa siihen toimeentulotukea, kun sulla on asuntovelkaa. Eli otat kulutusluottoa tai peset 3 lapsen pyykit käsin tai maksat asumiskulut, ruoat ja pesukoneen tosta 900 e
ei kellään joo.ja kaikki vetää vaa toimeentulotukea.vaihda jo levyä hullu.
Ite oot hullu. Joku isin firmassa töissä oleva nolo tyyppi jota ei ole muualle huolittu.
Isin kanssa samassa työpaikassa. Nolo jätkä oon. Olen rääpäle jota ei muualle huolittu.
Isi hakee verovähennystä bemariin, jonka osti yrityksen nimiin, sillä ajelen kaupungilla iltaisin niin että subbarit raikaa ja wunderbaum roikkuu ikkunassa. Ja kaikki nauraa mua.
tutut on näitä sohvalla makaajia mitkä elää kelan tukien varassa?