Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hallitusta ei saada pois?

Vierailija
15.07.2024 |

Kukaan ei siitä tykkää mutta silti hallitus vaan ei eroa tai sitä ei eroteta. Tyhmää

Kommentit (247)

Vierailija
21/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hallitus pitkään aikaan.

Vierailija
22/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Saatan äänestää persuja toistekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Li:tä eduskuntavaaleissa, eurovaaleissa ja pressanvaaleissa. Hän sentään lupaa lisää rahaa meille kaikille. Nää muut vaan ottaa

Vierailija
24/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, kaikki haluu samat takasin jotka oli viimeksi

Samat jotka oli viimeksi lähti ulkomaille hillopurkin ääreen. Ne jätti uppoavan laivan.

Vierailija
25/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta tulee Kaikkosen johdolla siirtymään paljon lähemmäksi oikeistoa ja sdp, vasemmisto sekä vihreät voivat itkeä oppositiossa vielä  pari seuraavaa hallituskautta.

Siitä minä nautin.

Vierailija
26/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Li:tä eduskuntavaaleissa, eurovaaleissa ja pressanvaaleissa. Hän sentään lupaa lisää rahaa meille kaikille. Nää muut vaan ottaa

Muiden rahoja on helppo lupailla. Laita Lille pankkitilisi numero. Ehkä hän lähettää sinulle Brysselistä rahaa jotta sinäkin rikastut.

Vierailija
27/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, kaikki haluu samat takasin jotka oli viimeksi

Kukaan sun tutuista ja hutsuista ei myöskään käy töissä eikä maksa laskua.

Vierailija
28/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäkin äänestin. Että saadaan pois sotkemasta päivän sisäpolitiikkaan.

Onnistui loistavasti.

Vierailija
29/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhallituksen jälkien putsaajat saavat syyttä suotta kaiken paskan niskaansa. Surullista.

Vierailija
30/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku kaikki haluu Sannan takaisin

Vierailija
31/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, teidän piirissä ei selvää päivää nähdä, eikä työntekoakaan.

Lisää vastikkeetonta rahaa vaan pitäisi teille tunkea.

Vierailija
32/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöselle keskiluokkaisella ok tienaavalle erittäin hyvä hallitus. Leikkaukset valitettavia, mutta pakollisia.

Vierailija
33/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus nauttii kansan luottamusta. Elä asian kanssa

Hallituksella ja kansan luottamuksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Hallitus on aikoinaan päässyt asemaansa ja sen jälkeen on vain nieltävä paskaa neljä vuotta jos ei ihmeitä tapahdu. Hallitusta ei ole valinnut kansa vaan vaalit voittanut puolue eli kokoomus. Kansa ei vaikuta enemmistöhallituksen koossa pysymiseen millään tavalla vaan se äänestää aina itsensä jatkoon kaikissa välikysymyksissä. 

Vierailija
34/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta tulee Kaikkosen johdolla siirtymään paljon lähemmäksi oikeistoa ja sdp, vasemmisto sekä vihreät voivat itkeä oppositiossa vielä  pari seuraavaa hallituskautta.

Siitä minä nautin.

Jep. Jo nyt Kokoomus-Persut -akseli pystyy laittamaan hallituksen takiaispuolueet ruotuun toteamalla että jos ette pelaa joukkueena niin se on soromnoo, päästäkää samalla ovenavauksella Keskusta sisään.

Vierailija
35/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras hallitus ikinä. Saadaan kuria holtittomaan mmuuttajien valituskierteeseenkin ja kengänkuva perseeseeen.

Ehdottomasti paras!

Vierailija
36/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hallitus koska se laittaa kuriin ammatti-työttömät, nuo yhteisillä verorahoilla kotona makaajat. 

Vierailija
37/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä hallitus koska kyykyttää köyhiä ja työttömiä.

Vierailija
38/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras hallitus koska se laittaa kuriin ammatti-työttömät, nuo yhteisillä verorahoilla kotona makaajat. 

Tuo hallitus on työllistänyt minua niin että saan pimeitä töitä enemmän kuin koskaan.

Vierailija
39/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kaveripiirisi vähemmän pummeja sisältävään.

Vierailija
40/247 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun tyhmin aloitus. Hallitus on muodostettu eduskuntavaaleissa ennettujen äänten perusteella, ja se on enemmistöhallitus, eli vaikka eduskunta antaisi epäluottamuslauseen, enemmistö kansanedustajista, äänestää hallituksen puolesta. Kas kun valta maistuu makealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi