Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetyttää Trumpin takana seisoneen yleisön ilmeet, eivät näytä lainkaan aidosti pelästyneiltä??

Vierailija
14.07.2024 |

Onko tuo teidän mielestä normaalia käytöstä tuollaisessa tilanteessa?

Yksi nainen näyttää vain hymyilevän koko ajan. 

Myöskään Secret Service turvamiesten kehonkieli eikä ilmeet viesti aidosta hätätilanteesta. Tämä ihan sen perusteella mitä olen itse katsonut.

JFK:n salamurhatilanteessa ihmiset olivat ihan paniiniusa jos nyt halutaan vertailla johonkkn. 

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagan käveli vielä sen jälkeen, kun oli ammuttu. Ihmisen mieli (ja keho) on kummallinen. Se ei aina toimi niin kuin elokuvissa. 

Vierailija
42/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtivätkö tajuta, mitä tapahtui? 

Varmaan moni reagoi yllättävään tilanteeseen noin, että on huuli pyöreenä vaan.

Ei reagoi. Yksikään ihminen ei reagoi noin, kun lähellä ammutaan.

Kukaanhan ei kuullut niitä laukauksia ennen kuin poliisit alkavat ampua. Eivät varmasti tajunneet ne ihmiset siinä, mikä iski, kun trumppi vaan pyyhkäisee korvaa. 

Ainakin itse järkyttävässä tilanteessa olen hölmistynyt, ja kestää vähän aikaa että ymmärrän, että jotain tapahtuu. Olen ollut väkivaltatilanteessa, joka tuli aivan yllättäen ja kaikki oikeastaan vain jähmettyivät siinä tilanteessa. Jos olisi ollut ase, oltaisiin varmaan ehditty kuolla tilanteeseen. Aivoilla kestää vähän aikaa kelata tilanteen vakavuus. 

Paskat. Tuota on tutkittu. Ihmisen itsesuojelu- ja eloonjäämisvaisto on äärimmäisen voimakas ja nopea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yhtäkkiä jotain hirveää tapahtuu, ihmisen mieli ei heti ymmärrä mitä tapahtuu. Sitten kun ymmärtää, niin moni menee shokkitilaan, niin että käyttäytyy normaalisti ihan kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunut. Traumaattinen reaktio tulee vasta jälkikäteen.

Älä jauhaa paskaa. Ihmiset hakeutuvat aina suojaan, jos ammuskellaan.

Mihinkäs suojaan tuossa avomaastossa hakeutuu kun ei tiedä mistä päin ammutaan.

Menihän ne kaikki matalaksi ja maihin kun ymmärsivät mistä kysymys. 

Vierailija
44/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomalaiselle kaikkea hysteerisesti pelkäävälle punikki soijapojalle aivan käsittämätöntä kun kaikki ei kokoajan ole kauhun vallassa.

Pelkääjät on vaan säälittäviä luusereita.

Luuseri, kun ei hätkähdä vaikka luodit viuhuu vieressä. Juupa juu.

Mitä pelättävää on viuhumis äänissä??

Ei edes kuolemakaan ole pelottavaa.

Vierailija
45/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yhtäkkiä jotain hirveää tapahtuu, ihmisen mieli ei heti ymmärrä mitä tapahtuu. Sitten kun ymmärtää, niin moni menee shokkitilaan, niin että käyttäytyy normaalisti ihan kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunut. Traumaattinen reaktio tulee vasta jälkikäteen.

Eivät yleensä hakeudu, esim. Ukrainassa eivät edes olkiaan kohauta vaikka mitä rätinää kuuluisi. Kaikki kun ei ole samanlaisia säikkyjä hiiriä kuin Te.

En minä ole itsestäni puhunut. Sinä nyt paskot housuusi, kun törmäät rappukäytävässä naapuriin.

Vierailija
46/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavastettu juttu. Se ampuja ammuttiin siksi että ei paljastaisi että kyseessä oli lavastus. Alunperin hänelle oltiin maksettu suuret summat tästä teosta, jättämättä tietenkin kertomatta että hän ei siitä itse elävänä selviä.

Mitä jos tekijä oli jo valmiiksi kuollut, joku hoidellut, vienyt katolle. Ja tekijä pakenee jossain? Foliota liikaa käärin, juu.

Vierailija
47/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse.

Vierailija
48/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät yleensä hakeudu, esim. Ukrainassa eivät edes olkiaan kohauta vaikka mitä rätinää kuuluisi. Kaikki kun ei ole samanlaisia säikkyjä hiiriä kuin Te.

En minä ole itsestäni puhunut. Sinä nyt paskot housuusi, kun törmäät rappukäytävässä naapuriin.

Et itsestäsi puhunut?

Siis valehtelit, haista paska pelkuri ja vielä valhettelijakin!

Vierailija
49/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kuvittelivat olevansa turvassa ja suojassa punaiset lippikset päässä.Että sellaista sakkia.

Vierailija
50/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailuksi Reaganin murhayritys

Vierailija
51/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene foliopinkkihattu nyt pois täältä, äitiskin itkee noin epätoivoista murhaajan puolustelijaa.

Mene polvistumaan Trumpalttarillesi.

Vierailija
52/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtivätkö tajuta, mitä tapahtui? 

Varmaan moni reagoi yllättävään tilanteeseen noin, että on huuli pyöreenä vaan.

Ei reagoi. Yksikään ihminen ei reagoi noin, kun lähellä ammutaan.

Kukaanhan ei kuullut niitä laukauksia ennen kuin poliisit alkavat ampua. Eivät varmasti tajunneet ne ihmiset siinä, mikä iski, kun trumppi vaan pyyhkäisee korvaa. 

Ainakin itse järkyttävässä tilanteessa olen hölmistynyt, ja kestää vähän aikaa että ymmärrän, että jotain tapahtuu. Olen ollut väkivaltatilanteessa, joka tuli aivan yllättäen ja kaikki oikeastaan vain jähmettyivät siinä tilanteessa. Jos olisi ollut ase, oltaisiin varmaan ehditty kuolla tilanteeseen. Aivoilla kestää vähän aikaa kelata tilanteen vakavuus. 

Mitä jos nuo reput ei olekaan alistuneet tuollaisiin tutkimuksiin?

Vierailija
53/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et itsestäsi puhunut?

Siis valehtelit, hai

En puhunut todellakaan itsestäni, vaan ihmisten reaktiosta ampumistilanteessa. Mitä sinä paskahousu täällä teet, kun et osaa edes lukea?

Vierailija
54/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme kun tuollaisella naurettavalla napsupyssyllä ammutaan ettei kukaan tajua ääniä edes laukauksiksi. JFK:n tapauksessa käytettiin sentään oikeaa asetta.

Vierailija
55/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene foliopinkkihattu nyt pois täältä, äitiskin itkee noin epätoivoista murhaajan puolustelijaa.

Tekisis Zinullekin hyvää polvistua parempasi eteen. Et taida uskaltaa?

Vierailija
56/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse.

Minäkin luin pienenä Aku Ankkaa.

Vierailija
57/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Trump laittaa yleisöä selkänsä taakse. Onko heidän tarkoitus toimia suojakilpenä?

Vierailija
58/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisis Zinullekin hyvää polvistua parempasi eteen. Et taida uskaltaa?

Mene nuolemaan Trumpin julistetta.

Vierailija
59/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Et tiedä kuin oman reaktiosi, jos sitäkään. Ihmisten reaktioista et voi mitään tietää.

Vierailija
60/97 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, että mihin se luoti päätyi? Ilmeiden perusteella ei ainakaan takana istuneeseen yleisöön. Hyvä tuuri heillä. 

Ampuja ei ollut edessä vaan sivulla joten ei luodit osuneet Trumpin takana istuneisiin.