Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa harrastaa seksiä ilman kondomia

Vierailija
14.07.2024 |

Tapailen yhtä miestä, ei olla vielä ehitty harrastaa seksii mut ajateltiin ens viikolla, ja mulla on ehkäsypillerit. Ei tosin olla vakavasti, ja usein irtoseksissä oon pyytäny et mies käyttäis kondomia ihan varmuuden vuoks. Kaiken lisäks oon heräilly epäsäännöllisemmin joten en pilleriäkään oo ottanu aina samaa aikaa. Mitä neuvoks? Oon valmis harrastaa seksiä, ja haluankin tän miehen kans mut hän ei haluu käyttää kortsuu koska "se on epämukava". Sellanen olo, ettei miehet ymmärrä sitä, että on riski tulla raskaaksi. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus on 50 eur. Koko yö kaikilla tempuilla 200 eur-

AP

Vierailija
22/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta on sinun Ap joko harrastat ilmeisen typerän miehen kanssa, jolla on pokkaa nillittää kortsun käytöstä heti ensimmäisten seksikertojen kohdalla tai sitten olet harrastamatta. Yksinkertaista.

Ei aivan. Jos nyt luovutat heti ja olet sitä mietö, että olkoon ei miehen tarvitse huolehtia omalta osaltaan ehkäisystä, vaat vaatii ja odottaa, että se on vain ja ainoastaan sinun tehtäväsi, niin herää kysymys mistä muusta asiasta olet heti valmis joustamaan ja antamaan hänelle periksi heti vaikka yleensä et toteuttaisi itse asiaa mutta kun sinulle ilm. vielä verraten tuntematon mies vaatii ja odottaa sinun tekevän niin tai näin, niin myönnyt.

- Vaan mihin hän on suostunut ja ollut valmis, vain siksi, että sinä haluat mutta ei varmasti olisi tehnyt muutoin 

Uskovainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuuko hän edes menemään tautitesteihin ennen tuota? Parilla sadalla saa aika kattavan testipaketin synlabilla. 

Mä oon käyny testeissä, eikä oo tauteja eikä miehelläkään oo :) 

Eli mies ei ole käynyt testeissä? Kuppavauva on siis tulevan kevättalven muotiasuste :)

Vierailija
24/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on erilaista. Olethan isekin huor#npentu

No en ole. Se, että äitini harrasti seksiä paikallisen maamiesuran kanssa, on täällä meilläpäin laskettava kansanperinteeksi.

Vierailija
25/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuuko hän edes menemään tautitesteihin ennen tuota? Parilla sadalla saa aika kattavan testipaketin synlabilla. 

Mä oon käyny testeissä, eikä oo tauteja eikä miehelläkään oo :) 

Eli mies ei ole käynyt testeissä? Kuppavauva on siis tulevan kevättalven muotiasuste :)

Ei sil oo tautei, se sano ite eli on käyny myös testeis