Lue keskustelun säännöt.
äiti,joka ei pdä vauvaa eikä 5-vuotiasta
02.02.2007 |
turvaistuimessa tai vöissä. menenkö huomauttamaan ja saan bitchin maineen..............?
Kommentit (5)
No tietysti sanot ensin äidille. Todennäköisesti ymmärtää asian itsekin, on vaan hukassa arjen kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mulle ainakin olis ihan sama saanko bitchin maineen jos pelastaisin kahden lapsen hengen...
kai mun täytyy ilmottaa asiasta,vaikka äiti on aika " reppana"
ap
ja jos ei vielakaan pista voihin, niin poliisille