Shannen Doherty on kuollut
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Miksi et googlannut?
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Opettele suomea, säälittävä ketä-tyyppi!
Miksi jotkut on auttamattoman typeriä tällaisissa asioissa? Jos ei osaa olla asiallinen a kunnioittava, silloin voisi olla kommentoimatta ja ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen likan Pieni talo preerialla sarjasta.
Mitä roolia hän siinä esitti?
Pitkään sairasti ja välissä sai jo terveen paperit, sitten vedettiin matto alta ja paljastui että se on menoa nyt. Olen itse syntynyt saman vuonna hänen kanssaan. Rintasyöpä on hirveä tauti, ensin paranet ja sitten yks kaunis päivä se perkele on levinnyt. Näin kävi tutulle, toisella kertaa alkoi selkäkivulla ja levisi äkkiä aivoihin, no ei pitkään kärsinyt
Vanha koulukaveri kuoli rintasyöpään jo alle 40-vuotiaana. Häneltä jäi kolme pientä lasta ja kuusikymppinen puoliso.
Tyytyväinen saa olla, jos pysyy hengissä niin pitkään että omat lapset ehtivät kasvaa aikuisiksi.
Shelley Duvall kuoli tällä viikolla. Molemmat Shelley ja Shannen on tuttuja televisiosta tai elokuvista.
Minun celebrity crush. Vaimomatskua kuolemaansa saakka.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään sairasti ja välissä sai jo terveen paperit, sitten vedettiin matto alta ja paljastui että se on menoa nyt. Olen itse syntynyt saman vuonna hänen kanssaan. Rintasyöpä on hirveä tauti, ensin paranet ja sitten yks kaunis päivä se perkele on levinnyt. Näin kävi tutulle, toisella kertaa alkoi selkäkivulla ja levisi äkkiä aivoihin, no ei pitkään kärsinyt
Miksi muillakin tuntuu olevan ensin rinnoissa, sitten selkäranka ja aivot. Onko sitä tutkittu yhtään. Siis ajoissa.
Lapsinäyttelijöiden asema Hollywoodissa ei ole kadehdittava. Vanhemmat työntäneet Hollywoodiin tienaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun celebrity crush. Vaimomatskua kuolemaansa saakka.
Oli mun ihastus kanssa aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Shannen Doherty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen likan Pieni talo preerialla sarjasta.
Mitä roolia hän siinä esitti?
Taisi olla Charlesin adoptoima lettipää.
Siskoni on noita oli hyvä sarja. Katoin sitä teininä. Ja Buffy vampyyrintappajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän inhosi lähes kaikki sen vastanäyttelijät.
Oli mitä ilmeisimmin erittäin itsekäs ihminen.
Se ei vie häneltä ihmisarvoa. Olemme kaikki erilaisia.
Sarjassa Brendalla epäiltiin rintasyöpää, mutta olikin vaaraton patti. Ja sitten Shannen myöhemmin itse sairastui oikeasti... Pitkään sairasti.
Kunpa syövät voitaisiin aina parantaa 😕
Hei; Älkää reagoiko noihin luonnevikaisten ilkeilyihin MITENKÄÄN!!
HETI poistoon!!!!
Monta vuotta sinnitteli kyllä syövän kanssa.