Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on verenpaineet aina 130-145. Alapaine 80-90. Lääkäri väittää, että voi olla vain ominaisuus.

Vierailija
14.07.2024 |

Olen myös jännittäjä.  Ei kuulemma lääkitystä. Ikää alle 35v. Olisi hyvä vain seurata. Toisinaan saan kotona rauhassa ihan hyvät lukevat esim 125/78

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko aikuisiän ollu yläpaine n. 140-150. Alapaine 90-100. Ei kukaan ole liiemmin moittinut.

Vierailija
2/4 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 125/80 ei oo mikään hyvä lukema.

Vaan ylärajoilla sekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 125 on tavoitearvo.

Vierailija
4/4 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kotilukemat ovat ihanteelliset. Noihin ensin mainittuihin lukuihin voi päivän mittaan nousta, kun menee ja tekee ja voivat olla vielä myöhäänkin levossa. Kiinnittäisin tosissani huomiota tuon jännityksen lievittämiseen. Ei siis siinä mielessä, että se alkaisi stressaamaan ja vaikutus olisi vain päinvastainen. Levollista nenän kautta hengittämistä. Mukavaa ajattelua. Ja se, ettei pidä etukäteen jännittää minkään tulevan takia. Tunnetko myöhästeleväsi, tuntuuko, ettei mitään tule valmiiksi ja jää sitä miettimään. Lisää vihreitä kasviksia ja muutamia kertoja viikossa punaista paprikaa. Vähennä lihan syöntiä mutta siitä ei tarvitse kuitenkaan kokonaan luopua. Lisää kalkkunaa, jos lompsa kestää.