Menossa tuttujen mökille muutamaksi päiväksi. Mitä viemiseksi?
Omien ruokien lisäksi 😂 Mietin jotain parempaa kahvia? Mansikoita? Herneitä? Eivät juo alkoholia joten se ei ole vaihtoehto. Ideoita?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vie niille kissa. Mökki kissan jokainen haluaa.
Mikä on mökki kissa? Tarkoitatko mökkikissaa?
Voi saatanan näitä ainaisia kyselyitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi saatanan näitä ainaisia kyselyitä.
Samaa mietin, vitunääliöt kyselee typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivo piirakka
Mökin emäntä kova leipomaan ja laittamaan ruokaa, että en tiedä kelpaako mikä tahansa piirakka 😂
Olisko sitten vaikka itse poimitut mustikat? Vai onko niin kätevä emäntä, että poimii sieltä mökiltä omat marjansa?
Jos siellä mökillä on tilaisuus marjojen poimintaan, niin kannattaa osallistua! Minä olisin iloinen, jos meille tulisi vieras, joka poimisi mustikoita. Vaikka syötäisiinkin ne saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko sinne omat ruoat mukaan? Kai sinulle käy mitä tuttavasi laittaa?
Toki käy, mutta ajattelin ottaa myös omia ruokia, ettei vaan heidän ruokia syödä. T. Ap
Aina pitää sopia, mitä ruokia tuo. Meillä oli juuri la-su vieraat ja sovittiin, että he tuovat porsaan pihvifileen, graavilohta ja leivät ja kahvileivät. Toivat myös sovitut kuoharin ja punaviinin.
Kuulostaapa tylsältä mökkireissulta, ei ollenkaan alkomahoolijuomia. En edes lähtisi.
Saunavihdat, skumppaa ja kulta-asiakkuus pariskunnan miehelle Only Fanssiin.
Onko se isäntäkin siellä paikan päällä, vai emännän kanssa kahdestaan? Jos ovat hyviä tuttuja, niin tiedustele kautta rantain myös isännän makumieltymyksiä., emännältä.
Minulla on tapana seurata kavereiden juttuja ja panna korvan taakse, mistä tykkäävät. Helpottaa juuri tuota lahjojen ja tuliaisten ostoa.
Samoin jos on ollut tutuilla kylässä, kannattaa havainnoida tarjoiluja ja ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki käy, mutta ajattelin ottaa myös omia ruokia, ettei vaan heidän ruokia syödä. T. Ap
Aina pitää sopia, mitä ruokia tuo. Meillä oli juuri la-su vieraat ja sovittiin, että he tuovat porsaan pihvifileen, graavilohta ja leivät ja kahvileivät. Toivat myös sovitut kuoharin ja punaviinin.
Jestas. Ja te tarjositte ruuanvalmistumiseen kuluvan sähkön?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tapana seurata kavereiden juttuja ja panna korvan taakse, mistä tykkäävät. Helpottaa juuri tuota lahjojen ja tuliaisten ostoa.
Samoin jos on ollut tutuilla kylässä, kannattaa havainnoida tarjoiluja ja ympäristöä.
Korvan taakse mua ei ollakaan vielä pantu,
Vierailija kirjoitti:
Meille vieraat toivat pärekorin,johon oli kerätty ihan arkisia juttuja, joita kuluu / säilyy mökillä: servetit, talouspaperi, wc paperi, kahvipaketti, keksipaketti, mehupullo, hillopurkki tms.
Tykkäsin kovasti.
Vasu on aina hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Ja te tarjositte ruuanvalmistumiseen kuluvan sähkön?
Me tehtiin la lounaaksi kalakeittoa, päivällisellä oli graavilohta, silliä, skagenröraa, pottuja, possunfilettä, mansikka-vesimeloni-fetasalaattia ja kanttarellimuhennosta.
Tänään mies teki aamiaisen. Lounaalla oli kanasalaattia ja grillattuja kasvisvartaita. Jälkkäriksi vohveleita, mansikoita ja vaahdotettua ranskankermaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2l vodkaa, siideriä, lonkero, olutta, konjakkia ja viskiä.
Etkö osaa lukea? Eivät juo alkoholia. Senkin juoppo.
No nimenomaan nämä jäisi vieraan juotavaksi mikä tarkoituskin.
Leipomukset, pulla, keksit on helppoja. Yleensä kaikki syö niitä kahvin kanssa eikä haittaa vaikka isäntäperheelläkin olisi kahvileipää tarjolla.
Kahvia, teetä, karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Mölkky.
Menee hukkaan jos isäntäperheeltä jo sattuu sellainen löytymään. Aika monella on mökillä mölkky ihan omasta takaa.
Olet ääliö kun et edes tuliaisia itse keksi. Te persusaastat olette tyhmää sakkia.