Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menossa tuttujen mökille muutamaksi päiväksi. Mitä viemiseksi?

Vierailija
14.07.2024 |

Omien ruokien lisäksi 😂 Mietin jotain parempaa kahvia? Mansikoita? Herneitä? Eivät juo alkoholia joten se ei ole vaihtoehto. Ideoita?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tylsältä mökkireissulta, ei ollenkaan alkomahoolijuomia. En edes lähtisi.

Kaikki eivät ole alkoholiriippuvaisia, kuten sinä. Aika ankeata jos alkoholi on suurin ilo elämässäsi.

Vierailija
42/46 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökille jos olisit tulossa, niin talouspaperia, vessapaperia ja juomakelpoista vettä. Näitä on kyllä omasta takaa, mutta aina sopii lisää. Tai jos tuot pullon hyvää oliiviöljyä, sekin otetaan kiitoksella vastaan. Ei muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyä 

Vierailija
44/46 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin mansikoita ja jotain hyvää alkoholitonta kuplivaa, niistä on tosi paljon kivoja vaihtoehtoja nykyään.

Vierailija
45/46 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysäistä, tarvitsevatko jotain. 

Mökillä kuluu ainakin talouspaperia, huussikuiviketta ym. joten itse olen ilomielin ottanut niitä tuliaisiksi vastaan. Samoin kertakäyttöpeflettejä - niitä unohtuu aina itse ostaa ja vaikka noita pellavaisia on muutama ylimääräinen, niin kun mökillä ei ole pesukonetta, niin jotenkin mieluummin minimoi kaiken pyykättävän (se pyykin kuskaaminen veneellä mantereelle pesuun ja takaisin on aina lisätyötä..). Syötävät myös ok, mutta meillä ainakin on niin pieni jääkaappi mökillä, että välillä vaikea saada mahdutettua ruokatarvikkeita. 

Vaikka kukista pidänkin, niin ne on vähän hankalia siitä, että mökillä ei välttämättä ole ketään kastelemassa niitä pitkiin aikoihin, niin harmillisesti tuppaavat lakastumaan. 

Vierailija
46/46 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita ja sillia, tuoreita herneita, mansikoita. Jotain hyvaa juustoa