Ovulaatiotestistä, apuja!
Ensimmäistä kertaa tänään kokeilin ovulaatiotestiä kp10 ja siihen tuli hienoinen haamu-viiva. Ohjeet lukeneena ymmärsin, että nyt sitten tikuttelen päivittäin tuota ovista, katson vahvistuuko viiva.
Mutta milloinhan sitä on otollisin hetki yrittää? Kun viiva on vahva - vai ihan nytkin kun siihen hentoisen viivan sain?? Pitääkö tässä joka päivä yrittää ;) Ja jatkanko ovulaatiotestien tekemistä niin kauan, että viivaa ei enää tule?
Kommentit (3)
Itsekin plussasin tästä kierrosta ja oli ekan kerran tiukut käytössä. Laskin ensin itse sekä näiden sivujen avulla rvioidun ovisajan. Tikutin ekalla kerralla kp 10-> ei viivaa, lopulta kp12 näkyi selkeä ja kp 13 hailakka ja sitten hävis. Me aloitettiin heri menkkojen jälkeen joka toinen päivä ja sitten ovisaikoihin joka päivä. Sitten tulikin herra kipeksi ja se hommat jäi, mutta autto.
Eräs kaverini, jolla 3 poikaa sanoi, että 2 pv ennen ovista kun peittoa pöllyttää taatusti tärppää...tiedä sitten?
Itse uskon siihen, että ainakin ennen ovis kun väh. joka toinen päivä koittaa puuhastella ja sen jälkeekin ees muutama päivä, pitäis kaikki olla kohillaan.
Itse en harratellu mitään takapuolen kohotteluja vaan pötköttelin hetken makuultaan ennen ylös nousua :)
Tsemppiä ja onnea!
Katarina
Mulla oli käytössä owunov merkkiset ovis testit ja niillä kävi näin.
Kp 10 aloitin ja joka kerta tuli hailakan hailakka viiva. Ja vasta kp 17 viiva hieman tummeni ja kp 18 sain oikean plussa viivan testiin oltiin hommailtu kp 16 ja sitten hommailtiin tuolloin ovis plussa päivänä ja vielä varmuudeksi kp19.
Kp 19 testasin vielä ja sillon viiva oli jo huomattavasti hailakampi.
Aikaisemmin kierrot olivat 29-31 pitkiä jotenka laskin oviksesta 14 päivää menkkojen alkamiseen. Kp 33 ei ollut vielä menkat alkaneet ja tein raskaustestin ja hailakka mutta selkeä plussa tuli.
Tänään (pari päivää plussauksesta) piruuttani tein ovistestin kun niitä jäi pari kappaletta ja siihen tuli " ovis plussa" .
Elikkä ilmeisesti ne siis näyttää raskauden.
Onnea yrityksiin. =) Minä tulin siis ekasta tikkuttelu kierrosta raskaaksi.
Tsirppana rv 4+3
Elikkä suosittelisin peti puuhiin silloin kun viivat on saman tummuiset ja sitten vielä seuraavana tai seuraavina päivinä varmistelemaan.