Naiset! Kertokaas mistä merkeistä näette että miestänne himottaa ja panettaa ihan hirveästi ilman että sanoo tai tekee mitään!
Naiset! Kertokaas mistä merkeistä näette että miestänne himottaa ja panettaa ihan hirveästi ilman että sanoo tai tekee mitään!
Kommentit (17)
Seisokki on se paras merkki. Mutta lisäksi mieheni silmistä kyllä näkee, jos sillä tekee mieli ja ääni muuttuu vähän.
Siitä nauttivasta katseesta ja hengityksen äänekkyydestä, samalla kun otan suihin tai ratsastan.
Piti olla merkkejä muita kuin tekemistä... ja te mainitsette tekemisiä.
Silmät kiiluu päässä, ääni, puhetyyli, hengitys... mulle tulee mieleen nämä...
Sellainen hieman pehmeä, syvä katse johon uppoaa ja pian huomaa että pöksyt kostui. Katse liikkuu kasvoilla, viipyy huulilla ja leualla ja palaa silmiin entistä syvempänä. Sit katsoo taas suuta, raottaa huuliaan, katsoo silmiin niin syvälle että pyörryttää. Katse on hidas ja viipyilevä. En voi vastustaa, ikinä.
Siitä on niin pitkä aika kun mieheni olisi himoinnut minua, että en edes muista.
Kävelee mua kohti boneri housuissa. Katsoo viipyilevästi ja samalla kallistaa päätä. Tosta tietää että pian mennään. Saa tyttönä nauttia hänen kiimastaan. Siinä tulee valtava alistumisen halu kaikelle sille voimakkuudelle joka kuitenkin on samalla herkkää.
Mun vaimo tietää, että minua panettaa jatkuvasti. Seksin jälkeen on ehkä 15min, kun ei pillua mieti.
Katsomme leffaa ja miehen kädet on vain jatkuvasti pepussani kiinni