Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ärsyynnyn nykyään niin helposti ihmisten virheistä?

Vierailija
14.07.2024 |

Tuntuu, että olin ennen paljon avarakatseisempi. Viime aikoina on mennyt useampi lupaava ihmissuhde sivu suun, kun tuttava on sanonut, että koronarokotteita ei kannata ottaa tai että ADHD:ta diagnosoidaan nykyään liikaa tai lihominen on laiskuutta. Ihmiset ovat saattaneet olla muutoin ihan mukavia ja elämäntilanteetkin yhteensopivia, mutta sitten joku tällainen hölmö tölväisy, niin se on kerrasta poikki, en vaan jaksa enää kiinnostua tyypistä sen enempää. Mistähän tämä johtuu? Sanomattakin on selvää, että tuttavapiirinikin on sitten viime vuosina ikävä kyllä kaventunut myös melko paljon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Sama tuli mieleen.

Vierailija
22/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vaihdevuodet tuollaista voi aiheuttaa. Tai sitten vaan ikä, ei enää jaksa ylimääräistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksa elämässäni tyhmiä ihmisiä joista on vaan haittaa. Se on viisautta...

Vierailija
24/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
25/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta on tullut vaan tuomitsevampi ja rajoittuneempi, etkä kestä itsestäsi eroavia mielipiteitä. Mutta sitten päästäänkin kysymykseen, että miksi koet itse olevasi oikeassa ja muut väärässä?

Vierailija
26/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta on tullut vaan tuomitsevampi ja rajoittuneempi, etkä kestä itsestäsi eroavia mielipiteitä. Mutta sitten päästäänkin kysymykseen, että miksi koet itse olevasi oikeassa ja muut väärässä?

Kuten aiemmassa viestissäni täsmensin, ei ole kyse mielipide-eroista, eikä siitä, että ajattelisin itse olevani oikeassa. Päin vastoin, en usein itse tiedä ollenkaan, mitä mieltä nyt tarkalleen olisin mistäkin, kun asioissa on niin monta puolta. Kyse on siitä, miten törtösti ja ehdottomasti esittää oman näkemyksensä ottamatta huomioon asian monia eri näkökulmia ja keskustelukumppania. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan