Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omien kokemusteni perusteella komeat, isokokoiset miehet ovatkin paradoksaalisesti paljon vähemmän ulkonäkökeskeisiä naisten suhteen

Vierailija
14.07.2024 |

kuin muut miehet.

Onko muita jotka tehneet saman havainnon?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kaikki hyvännäköiset miehetkään ole samasta muotista. On erilaisia luonteita ja naismakuja laidasta laitaan.

Joo mun miesystävälle naiset tyrkyttää itseään. Tämäpä ihastui minussa kuulemma luonteeseen ja tykkää muutenkin, kun on jotain, mistä ottaa kiinni. Minä taas hullaannuin ihanaan kuuntelijaan.(Vanhempikin vielä olen).

Vierailija
62/82 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sitten taas kokemuksia, että lyhyet miehet ovat olleet mukavia, mutta en halua seurustella kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sitten taas kokemuksia, että lyhyet miehet ovat olleet mukavia, mutta en halua seurustella kenenkään kanssa.

Seurustelun mukana tulee ilkeitä anoppeja mitä ei jaksa. Enkä jaksa olla ilmaissiivooja ja kokki.

Yksin asuessa ja yksin pääsee helpommalla. Tykkään levätä enkä jaksa kuunnella anoppia, että hameeni on liian lyhyt tai hiukset liian pitkät.

Vierailija
64/82 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun mukana tulee ilkeitä anoppeja mitä ei jaksa. Enkä jaksa olla ilmaissiivooja ja kokki.

Yksin asuessa ja yksin pääsee helpommalla. Tykkään levätä enkä jaksa kuunnella anoppia, että hameeni on liian lyhyt tai hiukset liian pitkät.

Lisäksi miehet kaverit ravaisi kylässä ja pitäisi järjestää niille kahvia ja pullaa. En jaksa.

Osa miehistä on myös pihejä eikä anna naisen ostaa vaatteita paljoa jne.

Vierailija
65/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa yleistystä anopeista. Olen ollut anopin roolissa nelikymppisestä asti samalle miniälle, koskaan en ole 10 vuoden aikana arvostellut tai ilkeillyt mitään, meillä onkin hyvät välit miniäni kanssa sillä myös hän on täysijärkinen ja tasapainoinen ihminen. Silläkin on väliä, miten miniä käyttäytyy, ei kaikki ole yksin anopista kiinni. 

Vierailija
66/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa yleistystä anopeista. Olen ollut anopin roolissa nelikymppisestä asti samalle miniälle, koskaan en ole 10 vuoden aikana arvostellut tai ilkeillyt mitään, meillä onkin hyvät välit miniäni kanssa sillä myös hän on täysijärkinen ja tasapainoinen ihminen. Silläkin on väliä, miten miniä käyttäytyy, ei kaikki ole yksin anopista kiinni. 

Miten miniä käyttäytyy. Osan miniöistä ei tarvitse sanoa yhtään mitään, kun anoppi jo haukkuu miniän hiukset, vaatteet ja ihan kaiken. 

Toiste en halua samaa kokea.

Naisella ei saisi olla pitkiä hiuksia eikä lyhyttä hametta. 

Miehet ei pysty sanomaan äideilleen mitään. 

Vierailija
67/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lyhyt ja hoikka nuori mies.

En tyydy läskeihin naisiin. Piste.

Ja me laihat, timmikroppaiset naiset ei sua huolita. Huutomerkki.

Vierailija
68/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisko se, että kun on oma itsetunto kohdillaan eikä tarvitse päteä kumppanin avulla, muut asiat tärkeimpiä kuin ulkonäkö. Tuiki tavallisen näköinen nainen voi olla ihana persoona muuten.

Vierailija
69/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus ja iso koko eivät ole synonyymejä.

Vierailija
70/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ovat usein luonteeltaan rennompia ja mukavampia kuin pienemmät kiukkupussit ja pinnalliset äksyilijät.

Vierailija
71/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on joku ihme uskomus että kaikki komeat miehet ovat kusipäitä. Kai näin selittävät itselleen miksi eivät itse saa naisia. 

Vierailija
72/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että ulkonäkönsä kaikista useimmin yliarvioivat rumimmat miehet.

Vierailija
73/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma komeus riittää. Toisin kuin rumilla huonon itsetunnon omaavilla pätkillä, jotka tarvitsevat kauniin naisen buustaamaan itsetuntoaan. Ruma nainen vain alleviivaa heidän mitättömyytensä.

Löytyy niitä hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä lyhyistä ja vähemmän komeista miehistä. Heillä on sitten muita avuja, joilla menestyvät, älyä, huumorintajua, menestystä elämässä. Heillekään missin mitat täyttävä nainen ei ole pakkomielle. Harvinaisia, mutta löytyy niitäkin. Itsekin ihastuin sellaiseen, mutta oli varattu. Harmi.

Vierailija
74/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava nainen. Omien kokemusteni mukaan ettei miehen ulkonäkö ole paljoakaan sidoksissa siihen, että miten hän kauneusihanteisiin sopimattomia ihmisiä kohtelee. On ollut komeaa ja vähemmän komeaa, jotka ovat haukkuneet. Paljon on ollut myös hyvin käyttäytyviä henkilöitä, joita useimmiten yhdistää ammattikorkea- tai yliopistokoulutus.

Oma mieheni sattuu olemaan pitkä ja komea, mutta se on vain sattumaa.

Btw. Hyvä käytös ei tarkoita minulle sitä, että kaikkien tulisi viehättyä minusta. En minäkään viehäty useimmista ihmisistä. Hyvä käytös tarkoittaa sitä, että saan mennä rauhassa kotiin tai esim. kauppaan tai vaikka kuntosalille ilman kommentointia.

Vierailija
75/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut, että ulkonäkönsä kaikista useimmin yliarvioivat rumimmat miehet.

Samaa mieltä. Usein ovat myös todella kriittisiä naisten ulkonäön suhteen. 

Vierailija
76/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei yleensäkään merkitse ulkonäkö edes murto osaa siittä mitä ulkonäkö merkitsee naisille

Sinulla meni nyt sukupuolet väärinpäin. 😀😀😀 Hauska! 

Vierailija
77/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä. Miten sattuikin. Eka kohtaamani mies, joka ei välitä jos on läski. 

Saatanallisen komea ja karismaattinen (monen paikkakunnan naisen mielestä) Ikävä kyllä juoppo

En minä nyt niin totaalisen juoppo ole. Joskus läikkynyt kyllä ylikin. Toisaalta, ei huvita nykyään ottaa edes saunaoluita, ei vaan enää maistu.

Vierailija
78/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypitkät ei yleensä kovin komeita ole enää

Saako sellaisen kanssa jo yhdellä vedolla? Tarkoitan jos elin on iso. 

Vierailija
80/82 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonne perustu pituuteen, mutta ainakin tällä palstalla naisia arvostelevat eniten epäsuositut miehet. Ja pitkät miehet ovat usemmiten suosittuja.

t. pitkän miehen vaimo