Mies pelaa vain videopelejä vaikka olisi seksiä tarjolla
Mieheni pelaisi ja usein pelaakin kaikki illat videopelejä kun yritän ehdottaa seksiä. Eilenkin illalla lapsen mentyä nukkumaan yritin ehdotella seksiä, mutta mies halusi pelailla. Menin sitten yksin sänkyyn ja nukkumaan ja mies jäi vielä muutamaksi tunniksi pelaamaan. Tämä toistuu lähes joka ilta. Olemme 30+. Itsellä olisi kovat seksihalut.
Kommentit (42)
Mulla kans peleistä innostunut mies. Tosin ei kyllä koskaan oo kesken pelin kieltäytynyt, koska tiedän tasan tarkkaan mitä haluaa sängyssä ;)
Kuten joku jo sanoi, niin on olemassa seksiä ja sitten on Seksiä.
N39
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on masennus jota hän ei itse tiedä. Oireet täsmäävät sillä olen kokenut itse saman.
Mikään muu ei kyllä viittaa masennukseen. Hän vastapainoksi kyllä viettää myös paljon sosiaalista elämää perheen ja ystävien kanssa sekä esimerkiksi urheilee useita kertoja viikossa ja käy normaalisti työssä esimiestehtävissä.
Itse olen terveydenhuollon ammattilainen ja työskennellyt 15 vuotta mm. masentuneiden parissa, joten uskon, että tunnistaisin masennuksen jos sellaista olisi.
Olemme olleet yhdessä liki 15 vuotta ja aina hän on kehunut seksiämme todella loistavaksi.
Itse olen todella seksuaalinen ihminen ja valmis ja halukas kokeilemaan kaikkea. Seksimme on laadulta mahtavaa ja villiä, silloin kun sitä on, mutta ongelma on se, että minun mielestäni sitä on liian harvoin.
Ensimmäistä kertaa kirjoitan aiheesta. Ilmeisesti samaa ongelmaa on siis muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen esimerkiksi kesken pelin mennyt ehdottamaan suihinottoa niin ei, vaikka hän pitää siitä todella paljon ja aina kehunut, että olen siinä loistava.
Se on vaan kertonut sinulle pienen valkoisen valheen, jotta palvelut jatkuisivat.
Imetkö muuten loppuun asti?
Kyllä jatkan loppuun asti ja annan tulla suuhun tai minne mies haluaakin :)
Vierailija kirjoitti:
Nuoletko anaalin? Kunnolla.
Itselläni on samantyyppinen tilanne, joskin ollaan jo melkein 50 eikä kyse ole pelaamisesta vaan siitä että kaikki tuntuu menevän edelle. Tuntuu että seksi on miehelle velvollisuus joka hänen tulee täyttää kerran, pari viikossa. En koe enkä näe että hän haluaisi minua vaikka sanookin niin. Olemme olleet yhdessä vasta reilun vuoden joten en oikein tiedä onko hän aina ollut matalalibidoinen vai onko kyse vain minusta. Seksi on kyllä aika lailla mallia perus mutta molemmat saadaan joka kerta ja itse olen aivan tyytyväinen laatuun.
En missään nimessä lopeta suhdetta tämän vuoksi. Tämä on ehdottomasti rakkaussuhde ja sen puolesta kaikkea sitä mitä aina olen toivonut. Olen itsekin yllättynyt siitä kuinka tärkeää minulle olisi se että tuntisin miehen aidosti haluavan mua.
Just tänään mietin että kai mun pitää vaan hyväksyä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on samantyyppinen tilanne, joskin ollaan jo melkein 50 eikä kyse ole pelaamisesta vaan siitä että kaikki tuntuu menevän edelle. Tuntuu että seksi on miehelle velvollisuus joka hänen tulee täyttää kerran, pari viikossa. En koe enkä näe että hän haluaisi minua vaikka sanookin niin. Olemme olleet yhdessä vasta reilun vuoden joten en oikein tiedä onko hän aina ollut matalalibidoinen vai onko kyse vain minusta. Seksi on kyllä aika lailla mallia perus mutta molemmat saadaan joka kerta ja itse olen aivan tyytyväinen laatuun.
En missään nimessä lopeta suhdetta tämän vuoksi. Tämä on ehdottomasti rakkaussuhde ja sen puolesta kaikkea sitä mitä aina olen toivonut. Olen itsekin yllättynyt siitä kuinka tärkeää minulle olisi se että tuntisin miehen aidosti haluavan mua.
Uuden Vuoden juhlissa 2026 sitten käy klassinen ja vieras kalu sujahtaa sisääsi.
Oletko miten lahna ap? Entäs hajut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoletko anaalin? Kunnolla.
Vastauksia vaaditaan AP 😀
En ole koskaan. Pitäiskö yllättää ensi kerralla mies? :)
Ap
Voithan tehdä niinkin kun miehelläsi haluttaa että alat puhelimella pelaan jotain peliä. Sanot vain sen olevan mukavampaa niinkuin hänestäki pelaaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitä mitään kakkosta nuolla. Täällä joku jaksaa huudella samaa asiaa joka ketjuun. Varmaan jokin hänen fantasia.
Mitäpä ap jos et olisikaan tuollainen kyselevä tossu vaan sanot miehellesi että nyt töihin sieltä lasten pelien ääreltä. Voit myös kysyä lopettaako hän pelaamisen vai lähetkö käymään muualla. Miksi olet edes opettanut miehellesi että hän tekee aina niinkuin haluaa ja sinä vain odotat. Vähän niinkuin lokki puistossa odottaa milloin joltain tippuu jokin roska tutkittavaksi
Ei pitäisikään, ei ole siis mikään pakko. Mutta voisi olla se salainen ase miehen saamiseksi pois pelin ääreltä. Miksi ei voisi kokeilla, pelottaako asia sinua? Meneekö selkääsi pitkin kylmät väreet inhosta, kun joku koskee anaaliisi. Onko kukaan saanut sitä edes kokeilla sulle?
Oletko sinä muuten parisuhteessa vai elätkö yksin? Mietin vaan.
Seuraavalla kerralla kun ap haluat seksiä ja miehesi pelaa, niin menet hänen lähelleen ja alat masturboida. Äänekkäästi. Viet liukkaan sormesi miehen huulille. Jos mies ei lopeta pelaamista, runkkaat siinä vieressä loppuun saakka. Tällä tavalla saat selville, kiinnostaako miestäsi sun pillu ollenkaan.
Miestäsi et voi pakottaa seksiin. Miehelläkin on oikeus kieltäytyä. Piilohomot keksii aina jonkun syyn kieltäytymiselle. Samoi pihtaavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on tyypillinen nainen. 7 paria kymmenestä= mies haluaa enemmän. 2 paria kymmenestä= Nainen haluaa enemmän. 1 pari kymmenestä= Halut menee tasan. Sinulla kävi vain elämän parisuhde- arpajaisissa tuommoinen tuuri.
Tilanteen hyväksyminen ja siihen sopeutuminen on yksi, ja yleisimmin käytetty keino seksuaalisesti eriparisilla ihmisillä. Toinen keino on hakea seksi muualta, ja kolmas keino on erota. Siinäpä ne vaihtoehdot sitten ovatkin.
Luulisi, että jokainen ymmärtäisi tämän ihan kertomattakin.
Vitsi vitsi.
Siis oikeesti. Vaikka levittäsit torttusi miehen eteen, niin hän vaan pelaa vai ??
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti. Vaikka levittäsit torttusi miehen eteen, niin hän vaan pelaa vai ??
Ap ei ole sitä vielä kokeillut. Millä lailla sä ap ehdotat sitä seksiä miehellesi?
Mies on vahvempi ja voi pakottaa haluamaansa asentoon.
Usein näissä keskusteluissa unohtuu realiteetit ja kokemus.
M48