Donald Trumpia on ammuttu päähän, hän on haavoittunut
Donald Trump on elossa, haavoittunut päähän osuneesta luodista, mutta selviää siitä.
Koko maailma osoittaa osanottoaan Donald Trumpille, hån on sankari, joka selvityi salamurhaajan kiikarikiväärin luodeista, vaikka ihmisiä vierellä kuoli ja haavoittui.
Nyt Joe Biden voi lopettaa oman kamppanjansa, kukaan ei voittaa murhayrityksestä selvinnyttä sankaria.
Donald Trump on viety turvaan, tuskin mikään voi estää hänen voittoaan, kun kiväärinkään luodit eivät siihen pystyneet.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563014.html
CNN: Trumpin kampanjatilaisuuden epäilty ampuja on 20-vuotias mies suora lähetys käynnissä
Trump haavoittui ampumisessa kampanjatilaisuudessa Pennsylvaniassa. Ampumista tutkitaan salamurhayrityksenä, kertovat viranomaislähteet yhdysvaltalaismedioiden mukaan.
Kommentit (1868)
Ampujaksi epäilty makasi katolla Trumpin vasemmalla puolella. Oikeasta korvasta tuli verta. Kuvassa näkyy vain verta, ei mitään osumareikää tai repeämää. Tuolta ampuessa korvaosuma menee läpi pään ja jos luoti jollakin kumman tavalla osuisi pään toisella puolella korvaan niin .223:n luoti vie puoli korvaa. Lavastettu juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Oliko se mies kysynyt lupaa tuoda asetta alueelle? Jos ei, niin eikö tuolla voida takavarikoida luvattomat aseet?
Varmaan trumpelon tilaisuuksissa ainakin on kaikilla aseet, kun aseet luo republikaanien mielestä turvallisuutta. 🤪
Ei ollut tälläkertaa tarpeeksi aseita. Aselakeja olisi syytä löysätä, myös muissa NATO -maissa.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin kommenttiin: " This is America, shooters don't miss if they're not hired to".
Olen täysin samaa mieltä.
Minä myös.
Tilattu trumpin oma temppu. Ikävää kuolleiden kannalta, ei tainnut trumpin väki mainita sitä pikku juttua kun tilauksen teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kaksi kuvaa tulee mieleen, toisessa kuvassa vanha Joe Biden hoipertelee ja toisessa kuvassa ammuttu ja verinen Donald Trump nostaa nyrkkinsä pystyyn. https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010563063.html Tämä valokuva jää historiaan Yhdysvallat on nyt vaarallisessa taitekohdassa Kommentti|Vaalikamppailu ei tämän jälkeen ole entisensä, kirjoittaa HS:n Washingtonin-kirjeenvaihtaja Elina Väntönen. Elina Väntönen HS 6:51 Washington Yllä oleva valokuva Yhdysvaltojen entisestä ja kenties tulevasta presidentistä Donald Trumpista jää historiaan. Trump on puristanut kätensä nyrkkiin, kasvoilla on verta ja uhmakas ilme. Yläpuolella heiluu Yhdysvaltojen lippu. Kuva on otettu noin minuutti epäillyn salamurhayrityksen jälkeen. Kello oli noin 18.10 Butlerin kaupungissa Pennsylvaniassa.
Tuota kuvaa tehostaa vielä se, että USAn lipun voi katsoa tuossa olevan ylösalaisin. Tällähän on oma erikoismerkit
Täh?
Oletko tyhmä vai esitätkö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Ampujaksi epäilty makasi katolla Trumpin vasemmalla puolella. Oikeasta korvasta tuli verta. Kuvassa näkyy vain verta, ei mitään osumareikää tai repeämää. Tuolta ampuessa korvaosuma menee läpi pään ja jos luoti jollakin kumman tavalla osuisi pään toisella puolella korvaan niin .223:n luoti vie puoli korvaa. Lavastettu juttu
HAHAA! Tappajakommarin copet naurattaa minua niin birusti, vaikeroi lisää jookos.
Tää oli kyllä niin lavastettu juttu. Trump on narsisti, joka tekee mitä vain voittaakseen presidenttikilvan. Haavoittuu juuri sen verran, että saa ihmisten sympatiat ja äänet puolelleen. Kyllä salainen palvelu ja katolla olleet tarkka-ampujat olisi huomannut ampujan jo aiemmin ja toimineet. En usko hetkeäkään, että olisi vaan joku random tyyppi. Kaikki tuolla on niin viimeisen päälle harkittua. Pelkkää showta, jotta Trump voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin kommenttiin: " This is America, shooters don't miss if they're not hired to".
Minä myös.
Tilattu trumpin oma temppu. Ikävää kuolleiden kannalta, ei tainnut trumpin väki mainita sitä pikku juttua kun tilauksen teki.
Homoseksuaali vasukki heti latkimassa viattomien verta. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäs se ampuja saa palkkansa, kun hän on jo kuollut?
Kuvitteletko että sille kerrottiin että se deletoidaan heti tilaustyön jälkeen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös.
No jopas, eli kaiken maailman harrastelijaräiskijät ameriikassa omaa siis täydellisen osumatarkkuuden?
Trump joutui rajun percelhyökkäyksen kohteeksi, aivan kuin hän itsekin hyökkäsi rajuin percel-ottein Capitolia ja puoluetoveriansa ja varapresidenttiään Mike Penceä vastaan, kehoittaen kannattajiaan tämän teloittamiseen. Suomessakin nähty perceltoimintaa mm. Katajan vasaroinnissa ja Vornasen percelhyökkäyksessä helsingin Ihqu baarissa.
Vierailija kirjoitti:
ei sitä päähän ammuttu vaan korva aukesi turvamiesten painettua maahan. luoti ei ollut lähelläkään trumpia
Näkee videosta kuinka kuuluu laukauksen ääni ja trumpetti tarttuu korvaansa spontaanisti, sen jälkeen kuuluu useita laukauksia ja torvi painetaan maahan sekuritaattis-ukojen toimesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli niin käsikirjoitettu poliittisen murhan yritys kuin vain voi olla. Trump pääsee aina esittelemään arpea korvalehdessään. En kestä. Eikö Trump edes kuullut laukauksen ääntä vai miksi hän ei heti kumartunut?
Tuskin itsekään tajuaisit tuollaisia yllättäviä napsahduksia heti laukauksiksi.
Trump oli matalana alle 2 sekunnista kun napsut alkoivat. Joe olisi ruumispussissa. Trump on täysin järjissään ja Pressa joka tekee Amerikasta taas Amerikan. Tai ainakin yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös.
Ai tilaa ampujan tekemään itsemurhan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkällä hieman tuuria: luoti raapaisi korvasta.
Aikoiko tuo ampuja edes ampua Trumpia hengiltä? Tuosta olisi kuka tahansa, joka on edes nähnyt joskus aseen, osunut.
120-150m eikä tietoa onko ollut optiikkaa aseessa, parhaimmat sanoo että tarkoituksella osui korvaan, saa aikamoinen velho kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se joku sivullinen oli joka menehtyi? Osuiko häneen joku toinen luoti vai yksi ja sama?
Se oli hollywoodin stunt-kaupan ukko, joka oli palkattu sinne "kuolemaan"
uskomaton kuva
näyttää luodin lentävän
nopeita nuo nyky kamerat
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13632597/Donald-Trump-shooting…
Vierailija kirjoitti:
Näytelty kohtaus.
No ei ole. Näyteltiin myös kun yksi mies vuoti kuiviin ja kuoli ja ampujakin ammuttiin ihan huvikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää teatteria. Joku rassukka, joka osasi ampua, oli puijattu sahaamaan trumpin korvalehdestä palan pois. Sitten tämä reppana sai luodista, ettei lavertelisi. Ja nyt Trump pui nyrkkiä uhmakkaana "mrhayrityksen" jälkeen.
Tämä!
Eiköhän liene Trumpin kampanjan omaa suunnittelua - tuli vaan ylimääräisiä uhreja. Noi roistot osaa syyllistää muita, mutta saa nähdä milloin jäävät itse kiinni juonesta.
Ammuskelutilanteessa olisi Trumpin pitänyt pysyä matalana ja peitettynä kauttaaltaan, eikä heristellä nyrkkiä, mutta hän tiesi, että ampuja ei enää toista laukausta ammu. Siksi oli niin rehvakas
Tuli tieto että ampuja deletoitu!
YKSI
Kuuluiko laukauksia ruohokumpareelta?
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyllä niin lavastettu juttu. Trump on narsisti, joka tekee mitä vain voittaakseen presidenttikilvan. Haavoittuu juuri sen verran, että saa ihmisten sympatiat ja äänet puolelleen. Kyllä salainen palvelu ja katolla olleet tarkka-ampujat olisi huomannut ampujan jo aiemmin ja toimineet. En usko hetkeäkään, että olisi vaan joku random tyyppi. Kaikki tuolla on niin viimeisen päälle harkittua. Pelkkää showta, jotta Trump voittaisi.
Yksikään teistä ei ole osannut selittää noita sivullisia uhria tai miten ampuja saatu uhraamaan itsensä...
Haluaisitko yrittää heittää jotain?
Veriarvo 157, pistätkö paremmaksi? Eikä tarvitse teititellä...