Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ei halua enää seksiä kanssani...

Vierailija
13.07.2024 |

Olen yrittänyt kysyä mikä mättää, mutta hänen mielestä ei mikään. Hän ei vaan jaksa tai halua harrastaa seksiä kanssani. Tätä on jatkunut jo kaksi viikkoa kohta. Ennen harrastettiin seksiä lähes joka päivä. Ikää miellä on 22v molemmilla.

Mitä minä teen, jos hän ei halua kertoa mikä mättää suhteessamme. Otanko eron?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Mieti kuinka pitkiksi nuo tauot venyisivät esim. 10 vuoden jälkeen. 

Vierailija
2/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sinkku, kuinka usein harrastaisit seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa 10 vuotta yhdessä, viime kuussa harrastettiin viimeksi seksiä. Erilaisia kausia tulee ja menee. Jos rakastat niin pysyt vierellä, jos et niin lähde.

Vierailija
4/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille vielä kerran, jos tyttis ei halua kertoa mikä on vialla, niin eroa vaan sitten! Et voi asialle mitään ja turha enää jatkaa suhdetta tuollaisen naisen kanssa.

Vierailija
5/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit sinkku, kuinka usein harrastaisit seksiä?

Jos tarkoitan sitä, että löydänkö uuden tyttöystävän? Niin, vastaus on joo! Mutta kiinnostaa onko naisilla oikeasti tuollaisia seksittömiä hetkiä, jolloin seksi lakkaa kokonaan ilman mitään hyvää syytä! Haluaisin vielä kuitenkin yrittää, koska asumme samalla taloudessa ja ero olisi molemmille aikamoinen elämäntapamuutos. Kaikki pitäisi aloittaa alusta, siis asunto, huonekalut jne.

Ap

Vierailija
6/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eroa. Sillä naisesi on pilalle mennyt!

Vierailija
7/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ap betamies. Tyttöystävälläsi on joku alfauros, joka panee häntä. Tämän takia tyttöystäväsi ei halua seksiä kanssasi, sillä alfauros pitää hänet tyytyväisenä.

Vierailija
8/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän halut tuossa iässä alkaa jo vähän lähteä, molemmilla.

Vierailija
9/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen mies, joka on pidempi ja komeampi kuin sinä ap!

Vierailija
10/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä itse olet ap? Haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta, vai erota ja löytää naisen joka haluaa seksiä kanssasi? Mieti tätä nyt!

Vierailija
11/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole jaksoja, että ei vaan tee mieli. Eri asia, jos on sairaana, jalka poikki tai muuta syytä. 

Silloin on tapana puhua. 

Vierailija
12/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tämä video ja mieti ap, että miten tyttöystäväsi reagoi kun yrität koskettaa häntä. Tai millaisia signaaleja hän päästää, kun olet hänen kanssaan.

Vierailija
13/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja täällä.

Ap

Vierailija
14/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole jaksoja, että ei vaan tee mieli. Eri asia, jos on sairaana, jalka poikki tai muuta syytä. 

Silloin on tapana puhua. 

Niin, no se on täysin eri asia, jos sairaana, jalka poikki jne. Mutta kun hän näyttää olevan täysin terve. Ja jos hänelle on jokin ongelma, niin hän ei siitä suostu minulle kertomaan. Olen yrittänyt kysyä sitä häneltä monta kertaa. Ja vastaus on ollut aina sama, että "kaikki hyvin, mä en vaan nyt jaksa tai mua vaan väsyttää". Vaikka tänäänkin hän on istunut koko päivän kotona ja katsonut tv:tä.

Ap

Vierailija
15/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on joskus haluttomia kausia, tuo on vielä tosi lyhyt aika. Ja todella outoja kommentteja täällä.

Vierailija
16/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja täällä.

Ap

Ai se, että sillä on toinen mies?

Vierailija
17/121 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko naisella peppu kipeänä :D

Vierailija
18/121 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tyttöystävä on ihastunut toiseen / harrastanut seksiä toisen kanssa

Vierailija
19/121 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän masentunut? Jos muutenkin vain makaa ja katsoo telkkaria? Ja seksihalut kadonneet. 

Vierailija
20/121 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen viikkoon... Tällä oli kahden vuoden tauko ja viimein oli puoli vuotta sitten, seuraavan kerran ehkä puolentoista vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän