Uskotko yliluonnolliseen?
Kutoselta tulee kirottu. Perustuu kuulemma tositapahtumiin. Oletko itse kokenut mitään yliluonnollista?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En, ja pidän yliluonnollisia uskomuksia omaavia jollakin tasolla yksinkertaisina.
Niin minäkin tein, kunnes sain ihan omakohtaisia kokemuksia.
Uskon heti Jumalaan kun se pistää oitis muutaman miljoonan tililleni..!
Vierailija kirjoitti:
En uskonut, mutta sitten kävin energiahoidossa ja tajusin, että jotakin muutakin on kuin näkyvä maailma.
Näetkö esim. maan vetovoiman, tuulen, magneetin vetovoiman??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskonut, mutta sitten kävin energiahoidossa ja tajusin, että jotakin muutakin on kuin näkyvä maailma.
Juu, jännästi nosti maan vetovoima tuossa jonkun laittamassa klipissä vauvan seisomaan sängynlaidalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja se on mulle arkea. Kun oppii pääsemään siihen mielen rajatilaan hereilläolon ja unen välissä, niin voi kommunikoida kuolleiden kanssa. Mutta sieltä on tullut perään myös riivajahenkiä. Sitten alkaa tapahtumaan ja joskus muuttokin voi olla paikallaan... Kokemusta on, enkä suosittele olemaan nilkki hengille.
Hei! Mä oon myös ollu siellä mikä lie tilassa! Yläfesse! Tuli 2 kummitusta perään ja repi mut pois sängystä sivuttain. Jätkäkaveri kusi melkein alleen kun näki että mua vedettiin hetki ilmassa 🤣 joo muutoksi meni ja seuraava asukki teki itsarin kuukauden sisällä
Murderer! Sun ois pitänyt puhdistaa asunto. Voi minkä teit kun jätit riivaajan asettumaan asunnoksi...
En usko että yliluonnollista on.
On vain asioita joita emme ymmärrä. Joihin meidän järkemme ja kaiken selittämiseen pyrkivä älymme ei riitä.
En usko demoneihin yms. roskaan. Ne ovat ihmisten keksintöjä joita eivät osaa muuten selittää.
Itse olen kokenut asioita joita järkeni ei selitä eikä ole kukaan osannut selittää kun olen neuvoa kysynyt.
Yhden voin tässä kertoakin:
Asuin pohjois-Norjassa (asun edelleen Norjassa mutta en enää pohjoisessa) Finnmarkissa Jäämeren rannalla.
Olin käymässä sisareni luona joka miehineen ja kolmine koirineen asui parinkymmenen kilomertin päässä, ja he lähtivät lähimpään kaupunkiin asioille noin 30 km päähän. Jäin koirien kanssa heille.
Talon takana on sellainen korkea äkkihyrkkä rinne, pahdaksi sanotaan. Olin keittiössä kun ulko ovelta kuului yhtäkkiä valtava ryminä. Toisaalta kuin ovea olisi joku valtavalla voimalla rynkyttänyt edestakaisin, toisaalta ajattelin että sieltä pahdalta on vierinyt valtava kivi. Mutta kun talon ulko-ovi oli päätyseinällä, miten se kivi olisi talon takaa siihen vierinyt? Se oli todella kova ja voimakas ryminä.
Kaksi koiraa seisoi paikalleen jähmettyneinä ja tuijotti ovea, kolmas, vanhin haukkui raivokkaasti. Kävin varovasti kuristamassa ikkunasta josta näkee ulko-oven puolelle onko siellä jotain. Mitään ei ollut, ei yhtään mitään. Koirat rauhoittui mutta kyllä säikähdin pahan päiväisesti.
Kerroin siskolle ja miehelleen asiasta eikä heilläkään ollut mitään selitystä tai aavistusta asiaan. Arvoitukseksi jäi.
Kerrottakoon että meren rantaan on heidän taloltaan vajaa kilometri, meri näkyy kyllä ikkunoista. Talon ympärillä on heidän piha, pihatie ja niittyä. Lampaita siellä on, mutta pitäisi olla melkoinen tankki lanpaaksi joka sen äänen olisi aiheuttanut, sitä paitsi lampaita ei pihassa näkynyt. Pässit on omalla laitumellaan kauempana, eivätkä nekään niin suuria ole että sellaisella voimalla voisivat rymistellä. enkä tiedä tuliko se ääni ulko-ovesta vai seinästä vai mistä, mutta oveksi sen tulkitsin. Kova rytinä hetken aikaa, sitten ei mitään.
Nyt sitten ihmismieli pyrkii selittämään. Kaikenlaisia teorioita voi olla, mutta tilanne oli niin outo ja kummallinen että itse en sille selitystä löydä. Pieni kylä, muutama asuttu talo. Joku kesäkäytössä.
Vierailija kirjoitti:
En, ja pidän yliluonnollisia uskomuksia omaavia jollakin tasolla yksinkertaisina.
Näetkö toiset peilinä itsellesi? Se ei ole välttämättä totuus heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, jännästi nosti maan vetovoima tuossa jonkun laittamassa klipissä vauvan seisomaan sängynlaidalle.
Asian ydin oli se, että on näkymättömiä asioita, joita kukaan ei pidä yliluonnollisena. Se, että jotain ei näe, ei ole automaattisesti yliluonnollista.
En usko.
Tarinoita maailmaan mahtuu.
Sina kun väitettyä yliluonnollista ilmiötä kriittisesti tutkitaan, se lakkaa olemasta.
T: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Min mielestä ihan selvästi vauva itse kiipesi sängyn laidalle. Jotkut lapset ovat varsin ketteriä hyvin varhain. Itse olin kuulemma sellainen ja molemmat omat lapset myös.
Kannattaisi vähentää kemikaalien käyttöä : )