Väitän että kaikki puheet siitä, että miehet odottavat naisilta jotain epärealistista mallikehoa on täyttä psskaa
Ja että tarinan todellinen pahis löydetään kääntämällä asetelma täysin ympäri.
Kommentit (33)
Aivan sama mulle mikä on miesten mieleen. Miehet itse jankuttavat, että reikä kuin reikä. Ja tämä pitää paikkansa etenkin pettämisten suhteen.
Kyllä mieshuomiota riitti, kun olin nuori ja mallikehoinen.
Inceleillä on inceleiden ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa ihan tavallinen nainen. Ylipainoa ei tietenkään saa olla. Naiselle maximipaino 50kg. Mikään missi ei tarvitse olla mutta kyllä hyvät tissit ja peffa pitää olla. Ja Pitkät hiukset. Ei liikaa meikkiä, ei tatuointeja, ei shokkivärejä, ei lävistyksiä (korvikset ok ja ehkä napakoru). Ikää saisi olla 20-25v.myös 30 v käy jos on nuorekas.
Itsekin olen ihan tavallinen lihaksikas 50v suomalaismies, 175 cm 125 kg.
Sinun kriteerit ok, mutta miten helvetissä sinä olet tavallinen jos painat 125kg, sinun normaalipaino on kun otat ykkösen pois pituudesta.
Se on vähemmän kipeää leikkiä että syy on omassa ylipainossa, kuin myöntää että inhottava on oikeasti oma itse, ihmisyyden ydin, käytöksineen, tekoineen, olemisineen.
Petite
alle 50kg mielellään (riippuu pituudesta)
ei tatuoitu
Hiusten väri normaali ( ei vihreä tai oranssi yms=)
ei lävistyksiä kuin korvissa
käy palkkatöissä
Ei somehuora
ei syö mielialalääkkeitä tai ei koskaan ole niitä syönyt
Siinä nyt alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa ihan tavallinen nainen. Ylipainoa ei tietenkään saa olla. Naiselle maximipaino 50kg. Mikään missi ei tarvitse olla mutta kyllä hyvät tissit ja peffa pitää olla. Ja Pitkät hiukset. Ei liikaa meikkiä, ei tatuointeja, ei shokkivärejä, ei lävistyksiä (korvikset ok ja ehkä napakoru). Ikää saisi olla 20-25v.myös 30 v käy jos on nuorekas.
Sinun kriteerit ok, mutta miten helvetissä sinä olet tavallinen jos painat 125kg, sinun normaalipaino on kun otat ykkösen pois pituudesta.
125 kg on ihan tavallisen suomalaisen lihaa syövän heteroMIEHEN paino. Pitää sitä vähän lihaksia kato olla ;)
naiselle ma paino on 50 kg koska ei saa olla ylipainoinen mutta hyvät tisdit ja peffa pitää olla. Pitäähän naisessa olla muotoja eli jotain mistä ottaa kiinni ;)
Noihin kriteereihin vielä että nainen saisi olla max 30 v. Mielellään max 25 v. Oon itse 50 v ja vielä en tiedä, haluanko lapsia ehkä joskus. Ja seksiä pitää naiselta saada kun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähemmän kipeää leikkiä että syy on omassa ylipainossa, kuin myöntää että inhottava on oikeasti oma itse, ihmisyyden ydin, käytöksineen, tekoineen, olemisineen.
Milloin menee perille ettei kaikkia kiinnosta seurustelu tai edes paneminen, vaikka annettaisiin rahaa? Lain mukaan Suomessa saa elää sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin menee perille ettei kaikkia kiinnosta seurustelu tai edes paneminen, vaikka annettaisiin rahaa? Lain mukaan Suomessa saa elää sinkkuna.
Tietenkin inhottava ja öykkärimäinen voi olla myös ilman pariutumishaluja.
Kumpaa lajia olet?
Vierailija kirjoitti:
Vai sulle 50 veelle kelpaa ihan tavallinen nainen. Niin tavallinen, että vähintään parikymmentä vuotta sua nuorempi. Paino korkeintaan 50kg. Pitkät hiukset ja sillee "näkymättömästi" meikattu. Ukko, kukaan, ei kukaan nuori, hoikka typykkä tule muualle kuin uniisi.
Minäpä en halua KELVATA kenellekään. Minä vaadin tulla otetuksi huomioon ihmisenä, en esineenä.
Missään tapauksessa en kelpuuttaisi miestä joka haluaisi olla kanssani vain vartaloni takia. En ole myyntiartikkeli enkä näyttelyesine.
Minä olen hoikka, mutta niinpä vain olen minäkin saanut törkypuheita niskaan. Enkä väitä että kaikki miehet olisivat
kelvottomia päänaukojia ja sovinisteja, tunnen miehiä jotka eivät todellakaan ole. Hyvin suuri osa on, siitä ei mihinkään pääse. He kuitenkin ovat niitä joihin yhdenkään naisen, minkään kokoisen minkään näköisen minkään ikäisen ei pidä huomiotaan tuhlata.
Minun neuvoni naisille on että kehittäkää hyvä itsetunto. Sen avulla pääsette kaiken tuon yläpuolelle ja oma arvostus itseä kohtaan kasvaa.
Kenenkään ei tarvitse olla riippuvainen mistään "kelpaamisesta", ei kenenkään. Muistakaa se, niin miehet kuin naisetkin. Sellaisille tyypeille saa kääntää selän jotkasellaista vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä en halua KELVATA kenellekään. Minä vaadin tulla otetuksi huomioon ihmisenä, en esineenä.
Missään tapauksessa en kelpuuttaisi miestä joka haluaisi olla kanssani vain vartaloni takia. En ole myyntiartikkeli enkä näyttelyesine.
Minä olen hoikka, mutta niinpä vain olen minäkin saanut törkypuheita niskaan. Enkä väitä että kaikki miehet olisivat
kelvottomia päänaukojia ja sovinisteja, tunnen miehiä jotka eivät todellakaan ole. Hyvin suuri osa on, siitä ei mihinkään pääse. He kuitenkin ovat niitä joihin yhdenkään naisen, minkään kokoisen minkään näköisen minkään ikäisen ei pidä huomiotaan tuhlata.
Minun neuvoni naisille on että kehittäkää hyvä itsetunto. Sen avulla pääsette kaiken tuon yläpuolelle ja oma arvostus itseä kohtaan kasvaa.
Kenenkään ei tarvitse olla riippuvainen mistään "kelpaamisesta", ei kenenkään.
Kyllä sinä minulle kelpaat.
Ja keskimääräinen elinikä oli....