Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Voisitko olla parisuhteessa itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
13.07.2024 |

Tämä on taas tällainen tosi tärkeä keskustelunaihe ja on jo varmaan moneen kertaan aiemminkin käyty läpi, mutta kysyinpä asiasta silti.

Itse olen 169cm ja mieheni 186cm. Vaikka kuinka mukava mies olisi ollutkin, en olisi voinut alkaa parisuhteeseen itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Koen, että kyllä miehen pitää olla vähintään samanpituinen naisen kanssa.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti naisille miehen pituus on tärkein valintakriteeri. Pitkät miehet saa aina poimia parhaat maiset päältä

Vierailija
62/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä sitten tosi lyhyt, kun itse olen vain 160 cm. 🤭 En kyllä itseäni matalamman kanssa varmaankaan olisi. 😂

Vaikka persoonahan se on, joka ratkaisee. Pituus miehellä on hyvä, koska pidemmän kanssa tuntee olonsa turvallisemmaksi ja jotenkin naisellisemmaksikin. Sellaisen lyhyemmän kainaloon ei voisi käpertyä, jos mies on itse kooltaan sellainen kainalossa pidettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen itse aika lyhyt, 155 cm. Pidän itseni mittaisista miehistä, tai vaikka vähän lyhyemmistä. 

Pitkät miehet saa mielestäni turhaa arvostusta. Vain sen takia että ne ulottuu ylähyllylle, niitä pidetään vahvempina, parempina johtajina yms

Vierailija
64/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomattavasti lyhyemmän. Olen kookas vaikkakin vain hitusen keskimittaa pidempi. En vain mahda mitään sille, ettei huomattavasti pienempien miesten kanssa synny seksuaalista vetovoimaa, joka parisuhteessa on oleellista.

Vierailija
65/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt. Jos lyhyen kainaloon haluaa sohvalla, pitää mennä lattialle istumaan.

Ja noloa taluttaa jotain pikkukaveria kadulla.

Vierailija
66/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehet siis vievät parhaat maiset, he ovat johtajia ja suurimmat tulot. Pätkät on luuserimiehiä. Ei ole ketään normaalioloissa menestynyttä miestä! Se vaan on fakta

Vierailija
67/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei 170 cm mies voi ottaa 160 naisen? 

Vierailija
68/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan, koska olen itse 155 cm. Olen joskus törmännyt suurin piirtein samanpituiseen mieheen, ja hän oli söpö, mutta enpä sen enempiä ajatellut asiaa. Lisäksi on kiva, että edes toinen yltää kaappeihin ja voi auttaa ylettämisessä.

Vierailija
69/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa  naurunalaiseksi? Lyhyt mies, iso nainen on klassinen Vihtori- Klaara asetelma. Noloa!

Vierailija
70/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 175/ 80 kg ja mies 169/90 kg. Voiko olla tasapainoinen parisuhde?

Vierailija
71/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 175/ 80 kg ja mies 169/90 kg. Voiko olla tasapainoinen parisuhde?

Hyvä merkki, että  mies on raskaampi!

Vierailija
72/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm mies ja jokainen minua pidempi nainen jonka tiedän on yhdessä lyhyemmän miehen kanssa. Taitaa miehen laatu olla tärkeämpää kuin pituus.  

Vierailija
73/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mua lyhyempi. En ole pitkä.

Minulla sama. Sentti taitaa olla eroa. 168 cm olen minä.

Ihana mies on <3

Vierailija
74/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja tälläkin hetkellä käyn kuumana itseäni lyhyempään mieheen. Sen kun saisin niin hyvänä pitäisin:)

N176cm

Vierailija
75/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bono ja Tom Cruise on molemmat 170cm ja varmasti löytyy liuta kiinnostuneita naisia jotka ovat pidempiä.  

Lenny Krawitz oli myös aika lyhyt kun käveli vastaan. 

Vierailija
76/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 185 pitkä nainen. Mieheni on 160 pitkä ja painaa 45 kiloa

Vierailija
77/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm ja olin naimisissa parisen senttiä lyhyemmän miehen kanssa joka ei ollut myöskään kovin harteikas. Suhde päättyi ihan muista syistä. Nyt mulla on seksisuhde 184cm pitkän harteikkaan miehen kanssa ja täytyy kyllä myöntää, että tuntuu mukavalta kun mies on pidempi ja harteikas.

Vierailija
78/82 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti naisille miehen pituus on tärkein valintakriteeri. Pitkät miehet saa aina poimia parhaat maiset päältä

Tutkitusti näin sanovat ihmiset ovat  alhaisia älykkyydeltään.

Vierailija
79/82 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vain 160 cm, joten minua lyhyempiä miehiä ei juurikaan ole tarjolla.

Miksi te naiset rakastatte väistää kiusallisen kysymyksen jopa anonyymisti? Voit ihan rehdisti tunnustaa mitä mieltä olet, etkä varmasti joudu siitä sosiaaliseen vastuuseen omassa elämässäsi. 

Vierailija
80/82 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti näin sanovat ihmiset ovat  alhaisia älykkyydeltään.

Tutkitusti olen ylhäinen älykkyydeltäni. Oletko todella noin älykäs nainen?