Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Voisitko olla parisuhteessa itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
13.07.2024 |

Tämä on taas tällainen tosi tärkeä keskustelunaihe ja on jo varmaan moneen kertaan aiemminkin käyty läpi, mutta kysyinpä asiasta silti.

Itse olen 169cm ja mieheni 186cm. Vaikka kuinka mukava mies olisi ollutkin, en olisi voinut alkaa parisuhteeseen itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Koen, että kyllä miehen pitää olla vähintään samanpituinen naisen kanssa.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 157cm miehiä on aika harvassa.

Vierailija
22/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin olla. Mieheni on minua pari senttiä pidempi, mutta yhtä hyvin voisi olla lyhempi.

Poikani avopuoliso (nainen) on häntä n. 10 cm pidempi. Eli poika on mieheksi lyhyt ja nainen naiseksi pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa parisuhteen muodostamisessa aika toisenlaiset asiat kuin pituus tai ulkonäkö. Pelkkää seksiä jos haen voi kriteerinä olla jotain ulkoista vetovoiman lisäksi, mutta parisuhteeseen tarvitaan muutakin <3 En ainakaan itse tahtoisi parisuhteeseen jossa jokin ulkoinen kuten pituus, rintojen koko, hiusten väri jne olisi se seikka jonka perusteella "kelpaan"!

Vierailija
24/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Eihän suhdetta mittanauhalla mitata.

Vierailija
25/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itseäni 1 cm lyhyemmän miehen kanssa naimisissa jo 29 vuotta. Yhdessä ollaan oltu 32 vuotta. Luonne ja yhteinen huumori merkitsee pitkässä parisuhteessa enemmän kuin pituus. Hän on kyllä voimakas ja hyväkroppainen, en pistä pahakseni

Vierailija
26/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, olen 162. Minua lyhyempää tai saman pituista miestä en ole koskaan kohdannut. Kenties ne on siellä Hobitlandissa.

Vierailija
27/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen miksi joku itseään pidemmän miehen kanssa elävä nainen tekee tällaisen aloituksen. Siis oikeasti. Naisena en ymmärrä. Toivottavasti asia ei ole kynnyskysymys useimmille, koska pituudelleen ei voi mitään. Itse olen melko lyhyt, joten harva mies on lyhyempi, mutta noin samanpituisia ihastuksia on elämään mahtunut useita. 

Vierailija
28/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jottai 165 joten en kyllä syty minua pienemmästä, miehen pittää olla isompi

Mulla taas toisinpäin. Olen 167 niin en tykkää kovin pitkistä miehistä, ehkä 175 - 180 cm on max. Haluan puhua heille omalta tasolta en yläilmoihin kurottaen. Halauskin on kauhea vaikea, saatikka suudelma, pitää molempien kurotella.

Ja mulla on kauhea mielleyhtymä, en usko että kellään muulla on, en halua joutua silmäkkäin tosi pitkän miehen keskikohdan kanssa kun juttelen hänelle , en saa mielestä sitä kun se on siinä silmien edessä koko ajan. Naurakaa vaan mutta tämän jälkeen ajattelette sitä itsekin. 

Vierailija
29/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen miksi joku itseään pidemmän miehen kanssa elävä nainen tekee tällaisen aloituksen. Siis oikeasti. Naisena en ymmärrä. Toivottavasti asia ei ole kynnyskysymys useimmille, koska pituudelleen ei voi mitään. Itse olen melko lyhyt, joten harva mies on lyhyempi, mutta noin samanpituisia ihastuksia on elämään mahtunut useita. 

Et ymmärrä, että joskus voi tehdä mieli vain ihan silkasta uteliaisuudesta kysyä jotain asiaa? Mitä pahaa kysymyksessäni on? En todellakaan tuomitse lyhyitä miehiä tai naisia, jotka ovat parisuhteessa itseään lyhyemmän/lyhyen miehen kanssa. Miksi se minua haittaisi? Minulla on oma mielipiteeni ja muilla omansa, mitä sitten? 

ap

Vierailija
30/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Kiinnostaa enemmän äly.

Mä oon 160cm älykkyysosamäärä 120.

Lähdetäänkö treffeille?

Olen romanttinen ja osaan laittaa ruokaa ja siivota .

Pidän erityisesti hemmotella kumppania kaikin tavoin ja minua ei kiinnosta muut naiset ollenkaan, jos alan seurustella jonkun kanssa .

Olen demiseksuaali joten en ainakaan pettäisi koskaan, koska seksi on minulle merkki rakkaudesta eikä mikään yleinen Huvitus .

Pidän siitä, jos voisin käydä pitkiä keskusteluja tärkeistä ja yhteiskunnallisista aiheista .

Mulla 126, mutta tuskin olet lyhyempi kuin minä🙂. 

Vierailija
31/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N160 joten en ole edes tavannut itseäni lyhyempiä miehiä. 

Munä en halua seurustella itseäni selkeästi pidempien miesten kanssa. Parasta on jos minun miesystävä on enintään 180 cm. 

Vierailija
32/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 153cm.

Vierailija
33/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 156cm. Ei ole ollut lyhyempää miestä ikinä.

Vierailija
34/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi mua missään määrin.

Vierailija
35/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa itseäni 5 senttiä lyhyemmän miehen kanssa. Joku iso pituusero ehkä voisikin häiritä, mutta noin olematon ei. Käytännössä olemme mielestäni saman pituisia, hän normittainen mies, minä pitkä nainen.

Vierailija
36/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että voisin. Enkö ymmärrä sitäkään miten joku mies pystyy olemaan itseään pitemmän naisen kanssa. Onhan se vähän hassu näky. 

Vierailija
37/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, kaksikymmentä vuotta. Suhde ei loppunut miehen pituuteen, vaan siihen että hän löysi uuden naisen. Joka muuten oli myös häntä pitempi.

Vierailija
38/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, että joskus voi tehdä mieli vain ihan silkasta uteliaisuudesta kysyä jotain asiaa? Mitä pahaa kysymyksessäni on? En todellakaan tuomitse lyhyitä miehiä tai naisia, jotka ovat parisuhteessa itseään lyhyemmän/lyhyen miehen kanssa. Miksi se minua haittaisi? Minulla on oma mielipiteeni ja muilla omansa, mitä sitten? 

ap

En. Koska kysymyksenasettelusi on alentava lyhyitä miehiä ja myös tuonkaltaisia pariskuntia kohtaan. Aivan kuin kyseessä olisi vähän kyseenalainen asia johon nainen alentuu, ja jostain syystä haluat tuoda sen ilmi. 

Vierailija
39/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin periaatteessa mutta minulla on jo mies.

Vierailija
40/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen 170 cm. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän