Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Voisitko olla parisuhteessa itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
13.07.2024 |

Tämä on taas tällainen tosi tärkeä keskustelunaihe ja on jo varmaan moneen kertaan aiemminkin käyty läpi, mutta kysyinpä asiasta silti.

Itse olen 169cm ja mieheni 186cm. Vaikka kuinka mukava mies olisi ollutkin, en olisi voinut alkaa parisuhteeseen itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Koen, että kyllä miehen pitää olla vähintään samanpituinen naisen kanssa.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mies,iso muna...niinkö se menee?

Vierailija
42/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin ja olenkin. Olen 167cm ja mieheni on 164cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sekaannu puutarhatonttuihin.

Kylläpäs kauniisti puhutte miehistä, ihme kun tollanen aarre on vielä sinkku.

Vierailija
44/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sellaiset asu jossain hobittimetsässä?

Hah, tuliko sinulle hyvä mieli tästä (kuluneesta) heitosta? Entä jos jollekin tuli paha mieli, vai sekö oli tarkoituksesikin? 

En vaan voi tajuta tällaista älyvapautta ja ilkeyttä...

Vierailija
45/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika saavutus olisi löytää mies joka on alle 161 cm. Olen deittaillut lyhyttä miestä hetken aikaa, hän oli ehkä n 165-167cm pitkä, valehteli olevansa pitempi mutta onhan minulla silmät päässä. Oli varsin raskas tapaus ja onneksi en tarvitse katsella häntä enää.

Vierailija
46/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos muuten on hieno tyyppi. 

Vierailija
47/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla kaikki on mahdollista, toisin kuin oikeassa elämässä. Jostain syystä en juuri näe pareja, jossa nainen on miestä pidempi. Aina kun näen varsinkin nuoren parin ja tällä tarkoitan juuri seurustelukumppaneita, enkä kavereita tai ystäviä, niin mies on naista pidempi. t. kassatäti

Vierailija
48/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, Zelenskyi on mua lyhyempi.

Vierailija
49/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla kaikki on mahdollista, toisin kuin oikeassa elämässä. Jostain syystä en juuri näe pareja, jossa nainen on miestä pidempi. Aina kun näen varsinkin nuoren parin ja tällä tarkoitan juuri seurustelukumppaneita, enkä kavereita tai ystäviä, niin mies on naista pidempi. t. kassatäti

Mistä tunnistat seurustelun? Olen miestäni lähes 10 cm pidempi. Moni on yllättynyt seurustelustamme. Meitä on luultu sisaruksisksi tai korkeintaan kavereiksi.

Vierailija
50/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen miksi joku itseään pidemmän miehen kanssa elävä nainen tekee tällaisen aloituksen. Siis oikeasti. Naisena en ymmärrä. Toivottavasti asia ei ole kynnyskysymys useimmille, koska pituudelleen ei voi mitään. Itse olen melko lyhyt, joten harva mies on lyhyempi, mutta noin samanpituisia ihastuksia on elämään mahtunut useita. 

Et ymmärrä, että joskus voi tehdä mieli vain ihan silkasta uteliaisuudesta kysyä jotain asiaa? Mitä pahaa kysymyksessäni on? En todellakaan tuomitse lyhyitä miehiä tai naisia, jotka ovat parisuhteessa itseään lyhyemmän/lyhyen miehen kanssa. Miksi se minua haittaisi? Minulla on oma mielipiteeni ja muilla omansa, mitä sitten? 

ap

En. Koska kysymyksenasettelusi on alentava lyhyitä miehiä ja myös tuonkaltaisia

Sinä siis olet sitä mieltä, että kysymys oli alentava. Kerropa sitten, miten kysymys olisi pitänyt muotoilla niin, että se ei olisi alentava? Vai oletko kuitenkin sitä mieltä, että tällaista asiaa ei saisi ylipäätään kysyä? Sinulla siis on oikeus päättää, mitä on sallittua kysyä ja mitä ei? Huomaatko, että sinä itse tuomitset minut, kun kehtaan tällaisia asioita edes kysyä.

Vierailija
51/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin. Tosin olen hyvin pitkä naiseksi, 187cm.

Vierailija
52/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 183,5cm pitkä nainen. Minua ei haittaa, jos mies on vähän (vaikka 5cm) lyhyempi, sillä muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä. Toki ihan lyhyttä miestä en ehkä vierelleni halua, sillä en halua näyttää ihan jättiläiseltä puolisoni rinnalla.

Vierailija
53/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisitko jatkaa suhdetta miehesi kanssa, jos hän joutuu pyörätuoliin? Hän on silti sinua pitempi teoriassa, vaikka vierelläsi aina matalammalla. 

Vierailija
54/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Jos mies on lähtökohtaisestikin lyhyempi ja jos sitten laitan 10 cm korkkarit jalkaan, tanssimisesta ei tule yhtään mitää.

Eipä onnistu seinäseksikään. Iso mies nostaa ja naulaa minut seinälle, pienen kanssa joutuu outoihin taivutuksiin.

Pienillä miehillä on aina Napoleonkompleksi. On rasittavaa, kun miehen  pitää koko ajan  päteä.  

Vierailija
55/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, voisitko jatkaa suhdetta miehesi kanssa, jos hän joutuu pyörätuoliin? Hän on silti sinua pitempi teoriassa, vaikka vierelläsi aina matalammalla. 

Tottakai. Olen ollut hänen kanssaan yli 20 vuotta.

Vierailija
56/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytääs näin päin että MIKSI en voisi? Ihan konkreettiset syyt kiitos.

Vierailija
57/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lyhyemmän vaan en tyhmemmän.

Vierailija
58/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies < 175 cm

Keskipitkä 175 - 185 cm

Pitkä mies > 185 cm

Vierailija
59/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa itseäni lyhyemmän kanssa. Mun silmiin maailman komein ja hyväkroppaisin mies :)

T. N 183 cm

Jos on noin pitkä niin varmaan on tottunut eri tavalla itseään lyhyempiin, joten asia ei ole mitenkään erikoinen. Itse olen 153cm niin olen ihan nuoresta katsonut maailmaa ja muita ihmisiä eri suunnasta. En mä voi kuvitella, että mies olisi mua lyhyempi. Mutta ymmärrän, että 30cm pidemmällä ei ole niin väliä.

Vierailija
60/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelenkin mutta ei mun mies lyhyt ole vaan n 174 ja itse olen 182

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi