Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontille ei kelpaa kunnon tavarat

Vierailija
13.07.2024 |

Vähän kuluneelle sohvalle ja pöydälle missä tarroi liimattu (saisi helposti irti vaikka lastulevyä) sanoivat kuskit "ei oteta koska niin kulunutta tavaraa. Tarroja ei saa irti" mikä on melko outoo koska luulisi et kierrätyskeskukselle kelpaa tavata ilmaiseksi kuitenkin saavat. Lisäks moni vähävarainen tuskin valittaa jos sohvassa vähän likaa tai pöydässä tarroi. 

kattoivat vaan selkeesti eivät halunneet kantaa niitä.

"kun mikään ei riitä"

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tyrkytä paskoja kaatikselle kuuluvia romujasi muille. Jos ne tarrat kerran saa niin helposti irti miksi et ottanut niitä irti ennen kuin hakijat tulivat?

jos sohvassa hieman likaa niin miksi se pitäisi kaatikselle viedä? takuulla joku ostais sohvan jos halvalla saa vaikka onkin hieman likaine.

Ostatko itse likaisen sohvan!

jos olis tarve ni kyllä ostasin tämmösen oman minkä halusin lahjottaa mut on raha ostaa uus ni ajattelin antaa vanhan poies koska ei oo paha sillais ettei voi kukaa käyttää sitä. 

selitäpä miks tahrast sohvaa ei vois käyttää???

Vierailija
42/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä omalla rahalla osta mitään likaista ja tuhottua. Eli miksi mikään paikka ottaisi noita myyntiin. Kokeile jos joku tyyppi vastaanottaisi ilmaiseksi. Tuskin ottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tyrkytä paskoja kaatikselle kuuluvia romujasi muille. Jos ne tarrat kerran saa niin helposti irti miksi et ottanut niitä irti ennen kuin hakijat tulivat?

jos sohvassa hieman likaa niin miksi se pitäisi kaatikselle viedä? takuulla joku ostais sohvan jos halvalla saa vaikka onkin hieman likaine.

jos olis tarve ni kyllä ostasin tämmösen oman minkä halusin lahjottaa mut on raha ostaa uus ni ajattelin antaa vanhan poies koska ei oo paha sillais ettei voi kukaa käyttää sitä. 

Koska lika ja tahrat ovat kuvottavia. Minkälainen porsas olet, kun et tätä tajua? Ties mitä luteita sun kodista löytyy 🤮🤮

Vierailija
44/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin vastaavasta paikasta kuin Kontti ja Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus sänky. Kotiinkuljetus kuului hintaan ja vanhojen runkopatjojen vienti myyntiin. No kuljettaja ja apumies totesivat, ettei vanhat kelpaa myyntiin, joten maksaa 15€, kun vievät hävitettäväksi jätteenkäsittelyyn.  Totesin, että tarvitsen siitä 15€:sta kuitin ja otan sängyistä kuvan ennen kuin saavat viedä. Olisin voinut näyttää kuvan myymälässä kuvan kanssa,  koska huonompia oli siellä myynnissä.  No ei kuulemma ollut kuittivihkoa/maksupäätettä mukana, joten käteisellä kuititta olisi pitänyt maksaa.  Totesin, ettei käy, että lainaan myymälältä peräkärryä ja vien sillä itse jätteenkäsittelyyn, jos ei kelpaa myyntiin. Ajoin heidän perässä myymälälle ja kävin pyytämässä peräkärryn lainaan.  Sängyt kärryyn ja myymälälle takaisin.  Ottivat sängyt myyntiin ilomielin. Tein asiasta rikosilmoituksen veronkierron yrityksestä. E

En ikinä jaksaisi nähdä tällaista vaivaa 15 euron takia, vaikka en todellakaan mitenkään varoissani ole. Ensin jankkaus, sitten peräkärryn haku kaupasta, raskaiden patjojen ronttaus kyytiin, takasin kaupalle ja sitten vielä rikosilmoitus siihen päälle. Huh, periaatteet ei totisesti ole halpoja 🙄

AP.lle kysymys, että ostaisitko itse pöydän täynnä tarroja, jos olisit pöydän tarpeessa? Tai likaisen sohvan, jos sohva pitäisi uusia ja budjetti olisi rajallinen? Tuskin ostaisit, kun kerran nytkin halusit romuista eroon, vaikka ovat mielestäsi Ihan hyviä. Oliko nyt vaan niin, että vaihdoit sisutustyylisi modernista maalaisromanttiseen ja siihen ei enää sopinutkaan tarroitettu pöytä ja likainen sohva, muuten kyllä olisit pitänyt jätteesi? Joopa joo.

Newsflash, vanhat sohvat ja lastulevykalusteet on nykyään ns. ongelmajätettä, kun uusia vastaavia saa jo niin halvalla. Vilkaisepa jotain Toria vaikka, siellä annetaan vaikka mitä ilmaiseksi. Parempaa kamaankin kuin likaisia ja rikkinäisiä tavaroita.

Vierailija
45/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lika ja tahrat ovat kuvottavia. Minkälainen porsas olet, kun et tätä tajua? Ties mitä lu

no ei oo varman mitää luteit mun kämpäs mut ehkäpä sun on?

Vierailija
46/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin annetaan osasto tai facen roskalava ryhmään kuvat niin äkkiä menee kaikki ja haetaan pihasta. Helppoa ja nopeaa.

Vierailija
47/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrota itse tarrasi, jos kerran se on niin helppoa.

Vai vähävaraisten pitäisi ostaa likaisia romujasi? 🙄

Vierailija
48/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ap:n suomen kieli antaa kuvan, minkälaista pskaa oli tarjolla.

Vierailija
49/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisetkaan eivätt halua likaisia sohvia ja tarra pöytiä. Vie kaatikselle rojusi. 

Vierailija
50/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin paljon hyvää käytettyä tavaraa tarjolla pilkkahinnalla, että miksi kukaan ostaisi tai edes ottaisi ilmaiseksi kuluneita, likaisia tavaroita? Itse juuri ostimme ison  laadukkaan Iskun sohvan 50 EUR. Oli kuin uusi.

Vierailija
51/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vakuuttava jankkaaja. Kyllä tälle 4/5 voi antaa! 

Vierailija
52/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse ole nähnyt koskaan kontissa likaisia sohvia ja ylipäätään siellä on niitä vain muutama kerrallaan. Sohvat muutenkin hankalia saada myydyksi, äitini kuolinpesän kalliita, isoja ja hyväkuntoisia nahkasohvia ei kukaan huolinut edes ilmaiseksi. Lopulta eräs tuttavani huoli ne yrityksensä tiloihin. Olisi ollut sääli heittää ne pois. 

Mutta pakko se olisi ollut, ei ne mun yksiöön olisi mahtunut kuitenkaan. Eli kyllä se vaan on ihan totta, että jopa ihan laadukkaitakaan sohvia ei välttämättä kukaan huoli. Ei siinä auta jankuttaminen siitä, että tämähän on ihan hyvä vielä ja sopisi vaikka mihin asuntoloihin tai odotushuoneisiin. 

Vierailija
53/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyksestä ostetaan puhtaita, tarrattomia tavaroita. Joskus pitää ymmärtää että huonekalu kuuluu jo poistaa ja viedä kaatikselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan