Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiemmilla vuosisadoilla filosofit ja tiedemiehet olivat kuuluisuuksia

Vierailija
13.07.2024 |

Nykyään kaikki turhimukset ja perseensä esittelijät. 

Miksi näin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ylpeillään oppimattomuudella ja tyhmyydellä.

Vierailija
2/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ajastamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media haluaa jostain syystä noistaa näitä ilmiöitä esiin. Ken tietää miksi näin on. Ajat on kovat

Vierailija
4/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme tulevan totaalisen romahduksen aikaa ja siksi pyllynheilutusta arvostetaan enemmän kuin älyä joka mahdollisti videon tai kuvan siitä pyllystä.

Vierailija
5/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo ikinä lukenu ythään kirjaa. paikallinen ps-kunnanvaltuuteu

Vierailija
6/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä nykyäänkin konsultoijia ja yritysvalmentajia joista kasvaa johtotähtiä mutta siihen ei riitä välttämättä pelkät puheenlahjat vaan vaaditaan tietyntyyppistä valovoimaisuutta ja karismaa myös tullakseen suosituksi. Toki täytyy olla myös ristiriitainen hahmo, eihän tunteita herättämätön henkilö voi paistatella parrasvaloissa jollei herätä keskustelua jaa mielipiteitä laisinkaan vaan pyrkii miellyttämään jokaista kuulijaansa.

Vierailija
7/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että viime vuosisadalla Albert Einstein tai Thomas Edison oli ihan tuntemattomia hahmoja, tai tällä vuosisadalla kuolleista vaikka eräs Steven Hawking?

Eikös viime vuoden katsotuimpia elokuvia ollut Oppenheimerin elämäntyöstä kertonut Hollywood -tuotanto?

Kotimaisista filosofi Esa Saarinen on sinulle varmasti ihan tuntematon, etkä ole koskaan kuullut tähtitieteilijä Esko Valtaojasta tai AI Virtasesta?

Ja kyllä niitä pyllynesittelijöitä on ollut ennenkin. Joka vuosisadalta löytyy omat pintajulkkikset, joiden ammatit ovat vaihdelleet tämän päivän influenssereistä näyttelijöihin, laulajiin, kurtisaaneihin ja seikkailijoihin. 

Vierailija
8/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ei ymmärtänyt ap:n aloitusta.

Vierailija
9/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että jäi aapinenkin kesken. Mihinkähän kirjaimeen asti tuli päästyä?

Vierailija
10/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että viime vuosisadalla Albert Einstein tai Thomas Edison oli ihan tuntemattomia hahmoja, tai tällä vuosisadalla kuolleista vaikka eräs Steven Hawking?

Eikös viime vuoden katsotuimpia elokuvia ollut Oppenheimerin elämäntyöstä kertonut Hollywood -tuotanto?

Kotimaisista filosofi Esa Saarinen on sinulle varmasti ihan tuntematon, etkä ole koskaan kuullut tähtitieteilijä Esko Valtaojasta tai AI Virtasesta?

Ja kyllä niitä pyllynesittelijöitä on ollut ennenkin. Joka vuosisadalta löytyy omat pintajulkkikset, joiden ammatit ovat vaihdelleet tämän päivän influenssereistä näyttelijöihin, laulajiin, kurtisaaneihin ja seikkailijoihin. 

Montako kehoaan kauppaavaa pyllistelijää näet mediassa yhtä Stephen Hawkingia kohden? Niinpä, aika monta.

Mutta prostituutio on maailman vanhin ammatti, kyllä ne maksulliset naiset ovat ennenkin olleet tunnettuja ihmisten keskuudessa. Nyt vain media mahdollistaa laajemman julkisuuden kuin pikkukylän juoruissa.

Vierailija
11/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä ole kuin pari vuosikymmentä, kun kirjailijat olivat julkkiksia ja yhteiskunnallisia ajattelijoita ja keskustelijoita. Nykyään kuunnellaan Espoolaisia tradenomeja ja somepersoonia. Ihmisten "lukeminen" on 1,5xnopeudella kuunneltua autofiktiota, jonka kirjallinen taso on lähinnä pitkä blogi/päiväkirja. 

Vierailija
12/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisguruja on kyllä. Mutta se on totta, että persiinpyörittäjät vievät huomion. Lehti ehkä myy paremmin, jos kannessa on sellainen, eikä partaäijä. 

Vierailija
13/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset omistavat jokaiset yritykset. Nämä yritykset haluaa kertoa sinulle juuri näitä uutisia. Kirjoittaja saa potkut kun juttu ei täytä yrityksen linjaa.

Vierailija
14/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ihmiset omistavat jokaiset yritykset. Nämä yritykset haluaa kertoa sinulle juuri näitä uutisia. Kirjoittaja saa potkut kun juttu ei täytä yrityksen linjaa.

Päinvastoin, ENNEN se meni noin. Nykyään jokainen esittelee sitä mitä itse haluaa, ja yleisö itse valitsee mitä haluaa nähdä.

Turha etsiä syyllisiä kauempaa, jos syyllisiä kaipaa.

Vierailija
15/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin Instagramin ja se oli täynnä isoja hehtaariperseitä ja tissejä.

Vierailija
16/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, ENNEN se meni noin. Nykyään jokainen esittelee sitä mitä itse haluaa, ja yleisö itse valitsee mitä haluaa nähdä.

Täälläkin poistetaan keskustelut missä kerrotaan totuus. Yritys menettää mainostuloja ja pankkiliikenne sille estetään. Cancelloidaan kun ei pidetä jostain.

Vierailija
17/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat vääränlaista mediaa.

Vierailija
18/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikolai Tesla kuoli New Yorkissa 1943, hänen hautajaisiin osallistui 3000 ihmistä. 

Vierailija
19/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri ihmeellisintä. Persut kerskuvat avoimesti sivistymättömyydellään ja haluavat nyt tehdä Ylestä jonkin Alfa-tv:n. Antakaa meidän muiden edes nauttia kulttuurista tieteestä, vaikka itse olisitte takapenkin taaveja.

Vierailija
20/27 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin poistetaan keskustelut missä kerrotaan totuus. Yritys menettää mainostuloja ja pankkiliikenne sille estetään. Cancelloidaan kun ei pidetä jostain.

Mitä sitten? Aikaisempina aikoina, joihin avauksessa viitattiin, mitään tällaisia palstoja ei ollut edes olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä